ENTE
Kilometervreter
citroenAZU zei:Leuke stap Renate!
Gaan er overigens morgen nog meer Franserijders naar de Meern?
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,5948409,page=5
Ik was er gisteren :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
citroenAZU zei:Leuke stap Renate!
Jazeker. Er zal een 15 kleuren groen zijnde zojuist gewassen Talbot Solara zijn.citroenAZU zei:Leuke stap Renate!
Rembrandt zei:S. is volgens mij (nog) geen Fransrijder, en ik voorlopig ook niet, dus ben jij ook een veel betere vertegenwoordiger.![]()
Door mij worden er vandaag geen foto's gemaakt. Terug naar het analoge tijdperk. Telefoonscherm overleden, camera ook.ENTE zei:Ik zie de foto’s wel verschijnen![]()
renate zei:
De Elzas is een beetje te duur voor ons, het wordt de Lot of Tarn-et-Garonne.
Greetzz Renate.
ENTE zei:Leuke film met uitleg! Is die uitbouw het maximale wat mag volgens de RDW?
Dizono zei:...maar een niet-zwart of grijs interieur vind ik zo mogelijk nog veel belangrijker...
MWH zei:I hear you. Zeker bij moderne auto's, bij klassiekers heb je soms iets minder keuze en die compenseren weer op andere gebieden. Ik had mijn Linea in elk geval nooit gekocht als hij een 'normaal' interieur had gehad. Ik ben overigens weer totaal geen fan van leer, wat mijn voorkeur nog wat lastiger maakt. Als er al iets anders dan zwart wordt geleverd, dan vaak direct leer...![]()
Om je vervolgens te verbranden of je benen af te vriezen? Dan voel ik me niet prettig hoor.Durashift zei:je prettig voelen als je instapt in de auto.
Waarom moet men dat interessant vinden dan? Ik zie nog steeds geen voordeel aan dat spul. En stof is in heel veel varianten en oneindig veel kleuren en motieven leverbaar, dat leer mooier is is ook maar een ingestudeerde emotie. :TDurashift zei:Anderzijds kan leder een commerciële inslag hebben. Voor een zacht prijsje een extra bieden aan een automodel.
Barri zei:@Dizono: ah, ben jij één van de eigenaren van die 106. Erg leuk project vind ik dat!
Die Laguna is van buiten maar saai, maar dat interieur! Wauw!
Thanks, was ook echt heel leuk om zo theorie in de praktijk te brengen en lekker te beunen. En ja, die Laguna. Je zit er toch vooral in. Zag er vandaag in de bible belt zowaar drie rijden/staan, terwijl ik ze eigenlijk nooit zie. Wel allemaal zeer protestants uitgevoerd, eentje zelfs met visje.![]()
Vind ik ook. Het geeft, mits voldoende kwaliteit leer is gebruikt, een bepaalde ambiance aan het interieur die je met stof niet hebt. Neem maar eens plaats in een Engelse auto, zoals een Jaguar, Rover, of nog beter een Rolls-Royce of Bentley. Leer past bij de sfeer in zulke auto's. Het is bovendien langer mooi te houden bij goed onderhoud en makkelijker te reinigen en repareren. Door het goed te onderhouden en te voeden krijg je een aangename geur in je interieur. Bij stoffen interieurs zie je vaak eerder slijtage, zoals kale plekken of te ruim zittende bekleding. Dat heeft natuurlijk ook alles te maken met de kwaliteit. Stoffen interieurs zullen goedkoper te produceren zijn en er worden vaak geen hoogwaardiger stoffen aangeboden op hetzelfde model. Soms zie je wel alcantara, maar dat is nogal kwetsbaar en niet erg slijtvast. Het zou interessant zijn als er op dat vlak meer keuze was. Een hoogwaardig stoffen interieur in een mooie kleur zou een goed alternatief kunnen zijn voor leer, maar die keuze is er gewoon niet. Jammer dat velours zou uit de gratie is geraakt. Er zijn genoeg oudere auto's te vinden waarin ik juist de stoffen (of alcantara, bij Lancia's) bekleding sfeervoller en aantrekkelijker vind. En stof kan ook in sportieve auto's beter zijn omdat je minder schuift Bijvoorbeeld in mijn Alpine (om het toch on-topic te houden) wilde ik per se een stoffen interieur. Maar die bekleding is allesbehalve slijtvast.Durashift zei:Ik weet niet of het altijd status betreft. In een mooie kleurstelling kan het ook gewoon mooi zijn, uitstraling, je prettig voelen als je instapt in de auto. Kijk naar de foto die Ente post. Dat is toch een mooie zetel om in plaats te nemen? Die kleur krijg je niet snel met stof.
renate zei:@ENTE: geweldige plaatjes. Die autohandelaren met loodsjes met trottoirtegels echt iets van die tijd.
Dat ontken ik niet.ENTE zei:Een ingestudeerde emotie zoals het hele leven daar vol mee zit, MWH![]()
Gelukkig, ik ben niet de enige.renate zei:Wat een ramp dat leer.
Zeker!Beros zei:Het zou interessant zijn als er op dat vlak meer keuze was. Een hoogwaardig stoffen interieur in een mooie kleur zou een goed alternatief kunnen zijn voor leer,
Jaa!ENTE zei:505
Hier kan ik dus oprecht gelukkig van worden!
Brr...ENTE zei:In tegenstelling tot dit:
DS 4