Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:He wat leuk! Dan heb ik nog wel een Kever die je een keer mag taxeren als je FEHAC aangesloten bent...
Lijkt me ook wel leuk om dat papiertje te halen, maar omdat ik niet direct er iets mee zou doen is het zinloos want je moet het ook echt doen en bijhouden.
ENTE zei:Een Fransrijders taxatiedag, met chips en cola bij de garage van Gilletti. Op een mooie zomerdag:T
A BRANDHORST zei:En Ente... tevreden over je Talisman sedan?
Verdient zo'n auto aanbeveling als toekomstige occasion?
Over 15 jaar zeggen we: Weet je nog dat je in 2021 zo'n auto kon kopen? Dan is praktisch al het nieuwe elektrisch qua auto vrees ik. Een beetje een teloorgang als je het mij vraagt.
A BRANDHORST zei:Over 15 jaar zeggen we: Weet je nog dat je in 2021 zo'n auto kon kopen? Dan is praktisch al het nieuwe elektrisch qua auto vrees ik. Een beetje een teloorgang als je het mij vraagt.
ENTE zei:Een Fransrijders taxatiedag, met chips en cola bij de garage van Gilletti. Op een mooie zomerdag:T
DSC_0028 by Justin Bossink, on Flickr
DSC_0015 by Justin Bossink, on Flickr
DSC_0009 by Justin Bossink, on FlickrBossinkje zei:@Barri: Jazeker. Diesel bevalt me meer dan prima. En met +/- 30K per jaar ook financieel de betere optie.
@Nico: De 2.0 was zeker een fijn blok. Al kan ik me voorstellen dat zo'n blok in een Mégane nog lekkerder is dan in een logge Laguna!
Gilletti zei:Er is naast deze sedan en de Nevada ook nog een hatchback/liftback geweest. Die zie je echt helemaal nooit meer.
Renault15 17 zei:Overigens ben ik het met A.B eens dat de phase1 mooier is.
ENTE zei:
ENTE zei:Goed bezig inderdaad!
Doe je behalve nieuwe rubberen strips in voorruit en sierlijsten ook bijvoorbeeld nieuwe rubbers in onderstel, versnellingsbak en ophangrubbers motorblok?
Ik heb bij mijn youngtimer gemerkt dat dit een wereld van verschil maakt. Je krijgt er voor je gevoel -voor amper geld- een nieuwe auto voor terug!
A BRANDHORST zei:Zag vanmorgen pal voor me de NZ-060-R rijden een witte 1461cc ecomotive spaardiesel Renault Talisman die binnenkort 5 jaar oud wordt. Vraag me af tot wanneer deze in NL nog zal rijden zonder te worden geëxporteerd.