Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:Even afstoffen dit topic:T
![]()
Update na weer een half jaar Fransrijden! Heb m’n review aangepast. Nu ruim 25.000km gemaakt.
Korte resumé: heerlijke stoelen, fraaie verschijning- krijg vaak opmerkingen dat mensen überhaupt dit model nog nooit hebben gezien-, niet foutloos helaas.
Auto geeft het gevoel van een echte Franse haute de gamme van een uitstervend ras met z’n handbak en benzinemotor. Had eigenlijk wel ooit eens een ouwe Franse jaren ‘80 sloep willen hebben en denk dat dit stiekem gewoon een vermomde Tagora of 605 is. Nu nog een sigaar en ik voel me AB.![]()
'A BRANDHORST zei:Zo jong ben jij niet meer toch?
Rembrandt zei:Is Voiture de maatstaf?![]()
Ik ben nog geen 40 hè Boy!speedtouch zei:'A BRANDHORST zei:Zo jong ben jij niet meer toch?
Dat geldt voor jou toch ook?Zit jij in de leeftijdsklasse van 'Voiture'?
A BRANDHORST zei:Ik ben nog geen 40 hè Boy!speedtouch zei:'A BRANDHORST zei:Zo jong ben jij niet meer toch?
Dat geldt voor jou toch ook?Zit jij in de leeftijdsklasse van 'Voiture'?
![]()
Rembrandt zei:Voiture is de maatstaf![]()
F of IT? Help het je hopen. Er wil nog weleens een modderstroom plaatsvinden.ENTE zei:Nee AB. Ben dan in het zonnige zuiden!
A BRANDHORST zei:F of IT? Help het je hopen. Er wil nog weleens een modderstroom plaatsvinden.ENTE zei:Nee AB. Ben dan in het zonnige zuiden!![]()
Staat niet in de beschrijving. Wel dat ie her en der plekjes en deukjes heeft. Gewoon het eerlijke verhaal. ONK, geweldige kleur, keurige prijs; zou ‘m zo blind kopen. Sander is een goed adres.speedtouch zei:Zou die Dyane een gerestaureerd exemplaar zijn? Te mooi om waar te zijn.
emveebee zei:In elk geval zijn bumpers en grill niet origineel uit 1974. De Dyane heeft deel uitgemaakt van de verhuurvloot van Duck Trail.