ENTE
Kilometervreter
simca1006 zei:ENTE zei:Simca1006 wil die mooie winkeldochter eindelijk in z'n familie opnemen...
Die ene is net verkocht, ENTE!
Ach, FD, zo spannend is het ook weer niet.
![]()
Dat is jammer en gelukkig tegelijkertijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:ENTE zei:Simca1006 wil die mooie winkeldochter eindelijk in z'n familie opnemen...
Die ene is net verkocht, ENTE!
Ach, FD, zo spannend is het ook weer niet.
![]()
Bij de tests van Autozine werd dat inderdaad ook al opgemerkt, maar ik dacht dat het psychologisch was.ENTE zei:Geen luchtvering. Er zaten exact dezelfde wielen en banden onder.
Sta niet alleen in mijn bevindingen. Heb net even deze Test bekeken. Redacteur was het ook opgevallen en volgens hem heeft de Grand naast de langere wielbasis ook een soepeler afstemming. Afijn, dat gevoel had ik ook al.
De kleine vond ik te stuiterig en niet passend bij het concept. De grote klopt gewoon wel als geheel en is gewoon een erg prettige wagen!
ENTE zei:Als je zo'n wagen ooit zou willen aanschaffen; neem de grote![]()

ENTE zei:Gebroeders Boeve in Heerde.
Elaste zei:ENTE zei:Gebroeders Boeve in Heerde.
Hm, ik ken niet iedereen in Heerde helaas. Sterker nog, ik ken niemand in Heerde. Meer aanwijzingen?
Hm, als mijn broer dialect proat, dan ik toch ookENTE zei:@Elaste: als je gaat kijken, neem je broer mee en praat dialect. Dat doet wonderen!
iDS zei:citroenAZU zei:Vandaaqg was de Citroën Jumble in Brussel, prachtig evenement! Mooie locatie, goed weer, wat wil een mens nog meer?!
Organisatie bedankt!
Verdorie op 40 km van bij mij en ik wist van niks. Ik zit duidelijk op de verkeerde websites
Tja, met een jaarlijkse bijdrage in dit topic loop ik niet ver natuurlijk.
Vraagje aan de regelmatige bezoekers:
de bijdragen van WOF droegen steeds bij tot een positieve sfeer op de website. Ik merk al enige tijd geen berichten meer van hem: forummoe of andere redenen, waarmee het grote publiek geen uitstaans heeft?
Het is spijtig als zo'n mensen het voor bekeken houden.
A.BRANDHORST zei:Een econoscope zit er vanaf GR uitvoeringen op. Het is heel moeilijk (zeker met optrekken) om het groene lampje alleen maar aan te hebben. Als je dat zou willen, trek je op als een slak, en gaan mensen echt bumperkleven.
Ja, heb er ook nog een filmpje van gemaakt. Echter, dan staat hij al wel op de 333333.
Op de achtergrond hoor je op de radio: Don't stop me now! Van Queen. Toevalstreffer, maar wel heel toepasselijk op dat moment.![]()
I'm a racing car passing by like Lady Godiva
I am a sex machine ready to reload
Like an atom bomb about to
Oh oh oh oh oh explode
Ja, toen ik de Renault 19 nog had, reed ik wel zo inderdaad. Maar die had een keurig verbruik van circa 1 op 17,5 als je 100 reed.Poekoek zei:Reed jij juist niet altijd zo?
stoterstangen90 zei:of een CX