Het algemene AI Car Creations-topic!

Nog even gauw wat in elkaar geflanst voor ik dit ga vergeten… :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Dacia_1300_%287526054820%29.jpg

IMG-0775.png

Welke AI gebruiken jullie eigenlijk?

Ik heb gister wat voor de AI-wedstrijd lopen klooien, maar Gemini is maar beperkt qua aantal, en ik vond Co-pilot wel echt veel werk, en leverde me ook niet echt iets moois op.

Is er eigenlijk ook een topic, net als vroeger qua Photoshop, met tutorials en/of handige tips/linkjes? (ik wil de AI wedstrijd en dit topic niet te veel vervuilen)

Ik heb gister wat voor de AI-wedstrijd lopen klooien, maar Gemini is maar beperkt qua aantal, en ik vond Co-pilot wel echt veel werk, en leverde me ook niet echt iets moois op.

Is er eigenlijk ook een topic, net als vroeger qua Photoshop, met tutorials en/of handige tips/linkjes? (ik wil de AI wedstrijd en dit topic niet te veel vervuilen)
Ik ben bij Gemini ingelogd met mijn Gmail-account, en dan heb je wel wat meer kansen. Dan nog heb ik nog steeds geen betaald account.

Qua tips en tricks kan ook prima hier wat mij betreft. Goed gelukt, die Sovjet-limo. Past ook wel in de lijn van zijn voorgangers.

Die van mij is wel compleet anders geworden.
Dat maakt niet uit. Die van jou is ook goed gelukt. Denk dat als ik Gemini vandaag opnieuw zou vragen dat er misschien heel wat anders uitkomt.

Laatst bewerkt:
Ik had dit topic nog niet ontdekt.
Wat een supermooie creaties staan hier! :love:

Ik heb zelf geen AI talent en vaardigheden dus vroeg ik me af of ik een ontwerpverzoek mag plaatsen.
Een moderne interpretatie van een karmann Ghia. :giggle:

Ik had dit topic nog niet ontdekt.
Wat een supermooie creaties staan hier! :love:

Ik heb zelf geen AI talent en vaardigheden dus vroeg ik me af of ik een ontwerpverzoek mag plaatsen.
Een moderne interpretatie van een karmann Ghia. :giggle:
Dat wil ik best voor je doen. Geen probleem. Nog wensen qua kleur of andere dingen?

Dat wil ik best voor je doen. Geen probleem. Nog wensen qua kleur of andere dingen?
Oeh leuk!
Ik denk dat hij, net als het origineel, niet te zwaar en protserig moet worden.
Hij heeft een vriendelijke uitstraling. Dat heeft Renault bijvoorbeeld ook heel mooi weten te vangen in de nieuwe 5 en Twingo. Dat idee!

Dat is snel!
Mooi ontwerp. De spitse neus en de lijn over de "motorkap" zijn leuke details.
Ik weet alleen niet of hij met deze koplampen meteen herkenbaar is als een karmann ghia.
Anderzijds zie ik ook wel in dat geen enkele moderne wagen nog ouderwetse ronde koplampen heeft.

@Jay DoubleYou

Dat klopt ja. Maar dat kan bijna ook niet anders. De grootvader van de 911 de 356 deelt nogal wat dna met de karmann.
Jouw laatste ontwerp doet me nog het meest denken aan een doorontwikkelde en sportieve(re) new beetle.
Daarmee heb je dus wat de karmann ghia was t.o.v. de ouderwetse kever. (y)

@Jay DoubleYou

Dat klopt ja. Maar dat kan bijna ook niet anders. De grootvader van de 911 de 356 deelt nogal wat dna met de karmann.
Jouw laatste ontwerp doet me nog het meest denken aan een doorontwikkelde en sportieve(re) new beetle.
Daarmee heb je dus wat de karmann ghia was t.o.v. de ouderwetse kever. (y)
En in de afgelopen 50/60 jaar zijn auto’s natuurlijk sowieso veel breder geworden.

Dit topic is wat bij betreft prima voor tips en tutorials.

Ik gebruikTE (privé dan) vaak CoPilot (ingelogd met mijn Microsoft account), maar tegenwoordig geeft Gemini (ingelogd met Google account, ik heb 2TB upgrade en dat geeft meer faciliteiten, ook voor Google Meet) - we werken hier met de hele Google Workspace dus hier is Gemini helemaal onbeperkt (en 'geisoleerd' qua leren van de engines) betere resultaten. We hebben verder nog afgesloten areas met afgeleiden van ChatGPT, Claude en nog een aantal.
De laatste paar maanden is Gemini echt vooruitgeschoten, ook minder voorbehouden voor merkspecifieke details of types. CoPilot lijkt wat te zijn blijven hangen. GPT image is okay, soms beter maar meestal nét niet.

Ik gebruik een combinatie van gemini / notebook LM / ChatGPT. Prompt laten maken, controleren, onderzoek doen / extra input geven en dan pas resultaat..

@Zonder BMW met Skoda

Deze is ook weer top!
Ik zie er alleen meer een waardige opvolger van de VW scirocco in dan van een karmann.

Ik merk dat het nog helemaal niet meevalt om een nieuwe wagen te ontwerpen die middels retro-elementen teruggrijpt op een oud model zonder het daarbij onbedoeld te laten lijken op, in dit geval, een soort 911 of Audi TT.

Mocht ik het ontwerpen dan zou hij de wat spitse motorkap met vouw in het midden van het eerste ontwerp van @Jay DoubleYou hebben met de grote ronde koplampen van zijn 2e ontwerp. Het zijaanzicht van @Zadelsnuiver met de wielen van @Zonder BMW met Skoda.

@Zonder BMW met Skoda

Deze is ook weer top!
Ik zie er alleen meer een waardige opvolger van de VW scirocco in dan van een karmann.

Ik merk dat het nog helemaal niet meevalt om een nieuwe wagen te ontwerpen die middels retro-elementen teruggrijpt op een oud model zonder het daarbij onbedoeld te laten lijken op, in dit geval, een soort 911 of Audi TT.

Mocht ik het ontwerpen dan zou hij de wat spitse motorkap met vouw in het midden van het eerste ontwerp van @Jay DoubleYou hebben met de grote ronde koplampen van zijn 2e ontwerp. Het zijaanzicht van @Zadelsnuiver met de wielen van @Zonder BMW met Skoda.
Hebben we gelijk al een start-up met een team van 4 man. :ROFLMAO:

Ik heb inmiddels honderden plaatjes gegeneerd van verschillende carrosserie varianten zoals jullie dat van mijn fotoshops kennen maar ga daar dit topic niet mee vol spammen. Misschien open ik daarvoor nog een eigen topic

Deze past hier wel mooi. Een Renault Twingo voorganger uit de jaren 70 gemaakt met ChatGPT en nabewerkt met Gemini:

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels honderden plaatjes gegeneerd van verschillende carrosserie varianten zoals jullie dat van mijn fotoshops kennen maar ga daar dit topic niet mee vol spammen. Misschien open ik daarvoor nog een eigen topic
Jouw shop-topics bekijk ik altijd met veel plezier, dus kom maar op met een nieuw topic.

Terug
Bovenaan