Robert 69
Asfaltkampioen
Bestaat dat nog?Zo lang het geen Oranjeboom is gaat het goed, vies bier.
Nee toch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bestaat dat nog?Zo lang het geen Oranjeboom is gaat het goed, vies bier.
Kapmes?Met een bijl?
Bever als huisdier? (Of zijn die beschermd?Kapmes?
Oranjeboom, Oranjeboom, wat zijn uw bieren wonderschoon?![]()
Oranjeboom bier online kopen? | biermomentje.nl
Op zoek naar het Nederlandse oranjeboom bier? Geniet van de verfrissende smaak van deze dorstlessende en licht bittere pils met 5 % alcoholpercentagebiermomentje.nl
Oranjep**s, Oranjep**s, wat zijn uw bieren supervies?Nee, gewoon vies.
Een recept uit 1671!Nee, gewoon vies.
Amateur.Een recept uit 1671!
Ik weet niet of ik het ooit gedronken heb, trouwens. Terwijl ik toch op een ruime 5000 unieke bieren zit op Untappd.![]()
Oh, dat is het. Die dingen zijn ook niet eeuwig houdbaar, ik zeg het maar even…Een recept uit 1671!
Ja, het zijn altijd dezelfden die het moeten ontgelden hier.Hoge bomen vangen veel wind, die mis ik nog
Was het maar waar. Dan viel ie om en had je geen kapvergunning nodig.Hoge bomen vangen veel wind, die mis ik nog
Liever niet, zonde van de auto's...Was het maar waar. Dan viel ie om en had je geen kapvergunning nodig.
Als het nog gekker wordt in de wereld met al die regeltjes heeft JL86 straks een kapvergunning nodig om open te mogen rijden…Was het maar waar. Dan viel ie om en had je geen kapvergunning nodig.
Komt door dat smerige bier van Carkiller.De grappen worden met de minuut slechter hier![]()
Balen zegOok zondag de e-Niro in de wasbox gedaan. Eerst flink afgespoten dat het ergste vuil er af was.
Toen met de schuimborstel helemaal insmeren/scrobben en dan afspoelen.
Zie ik dinsdag op de parkeerplaats voor het huis ook een dunne 'golvende' kras aan rechterzijde over de volle lengte tussen de wielkasten in op een halve meter hoogte. Kan niet anders dan van de schuimborstel komen...![]()
Ik wist niet dat er regels waren hier?Sinds wanneer houdt JL86 zich aan de regels?![]()
Komt vast wel een keer. Ik heb ook niks tegen EV's, maar praten er over is alsof ik uitleg hoe mijn scheerapparaat werkt. En ja, dat is slechts een mening.Ga Lekker Elektrisch!
Ja, dat is duidelijk.Ik wist niet dat er regels waren hier?![]()
Was een grapje richting JL, hij snapte hem denk ik...Komt vast wel een keer. Ik heb ook niks tegen EV's, maar praten er over is alsof ik uitleg hoe mijn scheerapparaat werkt. En ja, dat is slechts een mening.![]()
Geef die boom een rauwe kipburgerSoms blijkt een boom ziek te zijn, dan mag hij zonder vergunning om.
Guess who's back.Geef die boom een rauwe kipburger
Alleen Maar Gezeik.Ga Lekker Elektrisch!
Hé, zijn ze nog niet langs geweest? Heb er 3 voorbij gestuurd.JL86 snapt grappen wel. Gelukkig, anders was ik al opgezocht door een knokploeg denk ik.![]()
Nee, maar al een tijdje niks van de buren gehoord dus wellicht zaten ze net een huis te ver.Hé, zijn ze nog niet langs geweest? Heb er 3 voorbij gestuurd.
Tja dat is het risico als je naast een slechte grappenmaker gaat wonen…Nee, maar al een tijdje niks van de buren gehoord dus wellicht zaten ze net een huis te ver.
Ik kwam later hier wonen dan de buren...Tja dat is het risico als je naast een slechte grappenmaker gaat wonen…![]()
Aah dat is lullig voor hun dan, kunnen ze zelf dus niks aan doenIk kwam later hier wonen dan de buren...![]()
Dan zijn ze er vast voorbij gelopen…Hé, zijn ze nog niet langs geweest? Heb er 3 voorbij gestuurd.
Die schuim borstel echt NOOIT doen.. mensen doen hun velgen ermeeToen met de schuimborstel helemaal insmeren/scrobben en dan afspoelen.
Dat ligt wel iets genuanceerderZelfs de dingen die gezond zouden moeten zijn bevatten schadelijke stoffen.
Heb jij een bekende vader?@De Dude
Vandaag had ik een lunch met mijn vader, hebben het nog over zijn muziek gehad. En dat jij zei dat je hem kent.
In bepaalde kringen wel, de Dude kent hem want hij speelt regelmatig in Den Haag.Heb jij een bekende vader?![]()
Cute.@der Magistrat: Oké, ik op 50...![]()
Ik vind het een knappe prestatie @der MagistratCute.
Nou ja, ik heb een jaar geleden mijn 5000e unieke biertje uitgebreid gevierd in een brouwerij met een stel vrienden. Sindsdien is de lol er - gelukkig - wel wat af.
Dat bedoelde ik inderdaad, hij is heel vriendelijk maar dat je hem niet persoonlijk kent had ik wel verwacht.Leuk! Ik ken m niet persoonlijk he haha. Maar wel eens zien optreden