• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Mevrouw Lebowski voelt zich niet lekker dus naar bed. Zit je dan in je uppie. Maar eens even bedenken wat ik ga doen.

Zat te denken aan een ommetje nog hier (la passeggiata) maar net sigaar opgestoken en daarmee rondlopen vind ik vrij knorrig

Datsun-Nissan-610.jpg

Datsun / Nissan 610 GTX2000

Gaat het nog steeds om plastic horloges hier? :sick:
Ga toch auto's duwen
Nee kijk nooit naar de VO2 max, volgens mij registreert die Apple Watch dat ook niet
Volgens mijn wederhelft wel, al geeft haar Garmin een andere waarde aan, iets hoger.

Ik ging kijken hoe dat zat, even Google gevraagd. Kwam een formule uit, dan zit ik op 60. Geloof ik niet, zou topsport niveau zijn. Die één keer per week volleybal, no way. Garmin zit op 47, dus jij wint @Robert 69

Bij ons zit het aan beiden kanten in de familie, dus ik ga ervanuit dat wij de ziekte nog wel een keer tegen gaan komen.

Ik heb al epilepsie "via mijn moeder", hopelijk blijft het daarbij. Haar beide ouders wel kanker, sterker nog, zo'n beetje al mijn pake (opa) zijn broers/zussen allemaal gehad. Dus zal wel ergens in de genen zitten. Gaan het zien.

Voor nu welterusten en succes morgenochtend, hopelijk kan een ieder de ochtend doorkomen zonder forum :whistle:

Bij ons zit het aan beiden kanten in de familie, dus ik ga ervanuit dat wij de ziekte nog wel een keer tegen gaan komen.
Klinkt fatalistisch Twix, maar is hier jammer genoeg ook het geval zowel bij mij, mijn ex-vrouw als huidige partner (met wie ik geen kinderen heb).

Probeer er niet te veel over door te denken en een goede combinatie / balans te vinden tussen een leuk leven leiden maar tegelijk toch ook denken aan de gezondheid, dus beweging, voeding, alcohol, niet roken en noem het maar.

Het is echt een klote ziekte die iedereen helaas direct / indirect meemaakt. Ik probeer ook te balanceren tussen zorgeloos goed leven en basis gezond en sterk houden. Alles met mate. Nu ietsje meer, zo wat minder.

Ben niet bang voor de dood, maar de angst om m’n kinderen niet groot te zien worden wordt wel steeds sterker, soms tegen het neurotische aan. Is ook samen met dat er iets met m’n kinderen of vrouw gebeurt m’n enige angst.

Klinkt fatalistisch Twix, maar is hier jammer genoeg ook het geval zowel bij mij, mijn ex-vrouw als huidige partner (met wie ik geen kinderen heb).

Probeer er niet te veel over door te denken en een goede combinatie / balans te vinden tussen een leuk leven leiden maar tegelijk toch ook denken aan de gezondheid, dus beweging, voeding, alcohol, niet roken en noem het maar.
Ik ben er verder niet zo mee bezig hoor. Maar als je weet dat het in de genen zit kan je er wel bedacht op zijn en te zorgen dat je eventuele problemen op tijd herken.

Ik probeer wel enigszins gezond te leven. Ik eet bijvoorbeeld alleen ongezond als ik het echt lekker vind.

Ben niet bang voor de dood, maar de angst om m’n kinderen niet groot te zien worden wordt wel steeds sterker, soms tegen het neurotische aan. Is ook samen met dat er iets met m’n kinderen of vrouw gebeurt m’n enige angst.
Zo ben ik er zeker niet mee bezig. Maar... een belangrijke reden om fit te zijn en te blijven is mijn dochter. Dat motiveert wel.

Absoluut Twix, zo sta ik er ook in.
Tegellijk is er ook grote medische vooruitgang op dat gebied. Ik weet wel dat dat bij jullie in de USA een arm, been en rib kost op zijn minst, maar het is er.
Verstandig als je bent heb je dat malheur ook wel geregeld / verzekerd via NL. Dan kost het enkel een arm ;)

Terug
Bovenaan