MACHINER
Asfaltkampioen
Ik wil het niet eens weten, dan ga ik huilen…Alleen de aanschaf in Nederland is genoeg om me kapot te lachen. Kijk maar eens wat een Ford Bronco kost in Nederland...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil het niet eens weten, dan ga ik huilen…Alleen de aanschaf in Nederland is genoeg om me kapot te lachen. Kijk maar eens wat een Ford Bronco kost in Nederland...
Rond de 150.000 euroIk wil het niet eens weten, dan ga ik huilen…
Tja ik kan niet achterblijven gezien mijn zus ook zo goed is gesteund destijds.Ik heb ook visje gedaan. Alles jeukt ook. Uitlaat van de Striker ingepakt zodat die "beschermd" is tijdens de against Cancer circuit dag.
Voor als je nog een eurootje voor het goede doel over hebt.
Ga toch auto's duwenGaat het nog steeds om plastic horloges hier?![]()
Volgens mijn wederhelft wel, al geeft haar Garmin een andere waarde aan, iets hoger.Nee kijk nooit naar de VO2 max, volgens mij registreert die Apple Watch dat ook niet
Klinkt fatalistisch Twix, maar is hier jammer genoeg ook het geval zowel bij mij, mijn ex-vrouw als huidige partner (met wie ik geen kinderen heb).Bij ons zit het aan beiden kanten in de familie, dus ik ga ervanuit dat wij de ziekte nog wel een keer tegen gaan komen.
Ik ben er verder niet zo mee bezig hoor. Maar als je weet dat het in de genen zit kan je er wel bedacht op zijn en te zorgen dat je eventuele problemen op tijd herken.Klinkt fatalistisch Twix, maar is hier jammer genoeg ook het geval zowel bij mij, mijn ex-vrouw als huidige partner (met wie ik geen kinderen heb).
Probeer er niet te veel over door te denken en een goede combinatie / balans te vinden tussen een leuk leven leiden maar tegelijk toch ook denken aan de gezondheid, dus beweging, voeding, alcohol, niet roken en noem het maar.
Zo ben ik er zeker niet mee bezig. Maar... een belangrijke reden om fit te zijn en te blijven is mijn dochter. Dat motiveert wel.Ben niet bang voor de dood, maar de angst om m’n kinderen niet groot te zien worden wordt wel steeds sterker, soms tegen het neurotische aan. Is ook samen met dat er iets met m’n kinderen of vrouw gebeurt m’n enige angst.
Centje overgemaakt! Overigens wel een bijzonder leuke manier om het goede doel te helpen, lijkt me zoIk heb ook visje gedaan. Alles jeukt ook. Uitlaat van de Striker ingepakt zodat die "beschermd" is tijdens de against Cancer circuit dag.
Voor als je nog een eurootje voor het goede doel over hebt.