Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mini S J mag het doen?Heb een plan.
Ah ja, woensdag, het is nu dinsdag. Iets met vakantie![]()
Een woord van dank aan de Brandweer die zelfs hun antieke Mercedes 608 uit het museum hebben gehaald om de bosbranden te bestrijden!
@Magnifieke - server is pas morgen toch?
Ik weet wel iets voor je. Ik verwacht althans niet dat je vandaag klaar zal zijn met je kussendoos.Dat is morgen. Moet maar iets bedenken om te doen voordat ik afkickverschijnselen krijg.
Malloot!Ah ja, woensdag, het is nu dinsdag. Iets met vakantie![]()
We beginnen ons eigen forum!Dat is morgen. Moet maar iets bedenken om te doen voordat ik afkickverschijnselen krijg.
Ik zou de lat voor vandaag leggen op het afvoeren van die lege wijnflessen die in het zwembad geknikkerd zijn naar de glasbol.Ik weet wel iets voor je. Ik verwacht althans niet dat je vandaag klaar zal zijn met je kussendoos.
Maar wel Denemarken lees ik netGister reed ik op de passagiersstoel en merkte wel echt de trilling op, dus die velg moet echt worden gericht. Adresje hier in het dorp reageert niet dus maar in NL doen. Vrijdag gaan we immers alweer rijden
Italianen komen alleen in actie als het hun uitkomt.Gister zat ik op de passagiersstoel (mompelt iets met 2 auto’s inhalen over een bergweg waar madame echt boos over was) en merkte wel echt de trilling op, dus die velg moet echt worden gericht. Adresje hier in het dorp reageert niet dus maar in NL doen. Vrijdag gaan we immers alweer rijden
Ja ik schreef al het is ook bijna Ferragosto dus had er al een hard hoofd inItalianen komen alleen in actie als het hun uitkomt.![]()
Ik zou de lat voor vandaag leggen op het afvoeren van die lege wijnflessen die in het zwembad geknikkerd zijn naar de glasbol.
Ik weet wel iets voor je. Ik verwacht althans niet dat je vandaag klaar zal zijn met je kussendoos.
Gister zat ik op de passagiersstoel (mompelt iets met 2 auto’s inhalen over een bergweg waar madame echt boos over was) en merkte wel echt de trilling op, dus die velg moet echt worden gericht. Adresje hier in het dorp reageert niet dus maar in NL doen. Vrijdag gaan we immers alweer rijden
Dat was de stoelmassage, er is niks aan de hand man!Gister zat ik op de passagiersstoel (mompelt iets met 2 auto’s inhalen over een bergweg waar madame echt boos over was) en merkte wel echt de trilling op, dus die velg moet echt worden gericht. maar in NL doen. Vrijdag gaan we immers alweer rijden
Dat was de stoelmassage, er is niks aan de hand man!
Wordt wel een dure vakantie zo; 2 Hankook banden met het JoepTroeplabel, een velg stuk en een tussenbak die aan gort gaat door die frikandel banden![]()
Heb ooit eens een item gezien op tv. Dat ging over je auto langdurig parkeren op Schiphol, (volgens mij?) en dat sommige medewerkers dan met jouw auto gingen rijden in tussentijd. Er werd toen een man geïnterviewd wiens auto zo was gebruikt en er stond een paar honderd kilometer meer op de teller als ik het goed heb onthouden. Advies was om bij vertrek van en bij aankomst op Schiphol een foto te maken van de kilometerstand.Daarom vliegen wij ook, veel goedkoper
Dat waren / zijn valet-services. Die bedrijven parkeren jouw auto vervolgens ergens in een buurt waar je normaal gesproken nooit je auto zou parkeren. Ook gebruikten ze de auto soms voor andere doeleinden. Was wel lekker goedkoop.Heb ooit eens een item gezien op tv, dar ging over je auto langdurig parkeren op Schiphol (volgens mij?) en dat sommige medewerkers dan met jouw auto gingen rijden in tussentijd. Er werd toen een man geïnterviewd wiens auto zo was gebruikt en er stond een paar honderd kilometer meer op de teller als ik het goed heb onthouden.
Dat was het inderdaad.Dat waren / zijn valet-services. Die bedrijven parkeren jouw auto vervolgens ergens in een buurt waar je normaal gesproken nooit je auto zou parkeren. Ook gebruikten ze de auto soms voor andere doeleinden. Was wel lekker goedkoop.
Dat waren / zijn valet-services. Die bedrijven parkeren jouw auto vervolgens ergens in een buurt waar je normaal gesproken nooit je auto zou parkeren. Ook gebruikten ze de auto soms voor andere doeleinden. Was wel lekker goedkoop.
Ik vlieg privé altijd vanop Zaventem, een 4-tal keer per jaar; ik haat Charleroi Airport en die vreselijke Ryanair vluchten daar. Cheap and doubtful quality.
Vroeger boekte ik bij Carhotel, altijd tevreden van, maar in de nasleep van Corona failliet... Echter, er woont iemand op 2 km hier die luchthaven shuttles doet van en naar Zaventem. De vakantie start dus als we de deur dichttrekken!
Bonus is dat het in stijl meerijden is met een Porsche Macan. Een Diesel.![]()
Ik zou dit ook nooit doen. Maar heel eerlijk hebben we ook luxe wat dat betreft; Mijn vrouw werkt voor een niet nader te noemen hotel die oa locatie Schiphol heeft. We parkeren altijd daar (en slapen er vaak ook vooraf als het lange vlucht is) , dus is zelden nodig. Plus wonen relatief dichtbij , met ~ 20 minuten ben ik er wel zonder fileHeb ooit eens een item gezien op tv. Dat ging over je auto langdurig parkeren op Schiphol, (volgens mij?) en dat sommige medewerkers dan met jouw auto gingen rijden in tussentijd. Er werd toen een man geïnterviewd wiens auto zo was gebruikt en er stond een paar honderd kilometer meer op de teller als ik het goed heb onthouden. Advies was om bij vertrek van en bij aankomst op Schiphol een foto te maken van de kilometerstand.
Kleine meisjes worden groot.Ik weet niet wat er hier gebeurt, misschien een zonnesteek... of ik droom...
Maar de kinderen zijn hun kamers helemaal netjes aan het maken; kledingkasten netjes maken, speelgoed sorteren en dat samen, dus eerst de ene kamer en dan de andere. Zonder ruzie. Oudste vroeg zelfs naar de stofzuiger.
Ik vroeg volgens mij alleen of de jongste haar bureau wat netter wilde maken omdat ze daar graag een Dino speelplek wilde maken. Gisteravond zei ze nog tegen mama dat papa dan moest helpen, omdat het zooooveeeeeel werk was.
Schijnbaar doen we toch iets goed, papa zit beneden aan de koffie, forum en z'n logimage (ook bekend als Japanse puzzel, Nonogram, Picross of Hanjie) en heeft nog niet geholpen.
Ik laat me altijd brengen naar het vliegveld en daarna weer ophalen, jullie hebben geen familie/vrienden die dat willen doen?
Daar parkeren is duur en het is meestal nog gezellig ook.
Dat (letterlijk) zeker, althans, de oudste. Net 8 jaar en zo'n 140 cm lang, ze hoort steeds dat ze zo hard groeit van anderen, vindt ze best irritant. Snap ik ook wel. Jongste (5) heeft een gemiddelde lengte, maar lijkt voor ons echt klein omdat haar zus altijd lang was/is.Kleine meisjes worden groot.![]()
Ik help hun ook, we wisselen af. Maar prima uiteraard.vind dat niet echt fijn om mensen zo te belasten
Ik heb nog een grote fles in de KOELkast staan!Ik heb nog een grote fles in de kast staan. Of 2 zelfs...![]()
Nou, daar staan ze echt niet in. Bij jou wel?Ik heb nog een grote fles in de KOELkast staan!
(zo, even gecorrigeerd)
Ik heb nu een paar Cornet Gold Blond 5.8% in de koelkast. Is nieuw en in de aanbieding bij Albert H. Het is géén aanrader! Gelukkig zijn het er nog 3 te gaan...Nou, daar staan ze echt niet in. Bij jou wel?
En wat maakt het geen aanrader?Ik heb nu een paar Cornet Gold Blond 5.8% in de koelkast. Is nieuw en in de aanbieding bij Albert H. Het is géén aanrader! Gelukkig zijn het er nog 3 te gaan...
Zo!...De kinderen al Lean en 5S bezig?Ik weet niet wat er hier gebeurt, misschien een zonnesteek... of ik droom...
Maar de kinderen zijn hun kamers helemaal netjes aan het maken; kledingkasten netjes maken, speelgoed sorteren en dat samen, dus eerst de ene kamer en dan de andere. Zonder ruzie. Oudste vroeg zelfs naar de stofzuiger.
Ik vroeg volgens mij alleen of de jongste haar bureau wat netter wilde maken omdat ze daar graag een Dino speelplek wilde maken. Gisteravond zei ze nog tegen mama dat papa dan moest helpen, omdat het zooooveeeeeel werk was.
Schijnbaar doen we toch iets goed, papa zit beneden aan de koffie, forum en z'n logimage (ook bekend als Japanse puzzel, Nonogram, Picross of Hanjie) en heeft nog niet geholpen.
Rare bittere smaak zit er aan die Cornet.En wat maakt het geen aanrader?
Bier staat hier vaak ook wel koud als het er is.
Is dat een sollicitatie?Morgenochtend extern gesprek
Ik moest dat eerst opzoekenZo!...De kinderen al Lean en 5S bezig?
Goed bezig!
Dat hebben die van mij nooit gedaan...
Kanonne…ik probeer vier weken niet aan werk te denken, kom jij met deze vieze woorden aan zettenZo!...De kinderen al Lean en 5S bezig?
Is vrouwlief zo'n drankorgel dat zij de maatstaf is voor de bepaling wanneer er sprake is van écht goor bier?Rare bittere smaak zit er aan die Cornet.
Zelfs vrouwlief vond het nie lekker nie.
Blond bier is meestal bitter.Rare bittere smaak zit er aan die Cornet.
Zelfs vrouwlief vond het nie lekker nie.
In 30 minuten mijn was droog, ik dacht doe het vandaag maar met die warmte. Nieuw record. Beddengoed.