• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Tegenwoordig moet je uitkijken voor die lui, vaak oplichters die extreem hoge prijzen rekenen.
Hier niet, maar wij hebben ook nog geen groot tekort aan loodgieters en vonkentrekkers.
Mijn ergste ervaring by far was om als 10 jarige tegen de schrikdraad te plassen. Ik kan me zoveel jaren later elk struikje en bijna zelfs de grasspietjes nog herinneren.
Blijft mooi :)

Volgens mij zijn dat elektrische boilers, van die apparaten in de douche die idd het water verwarmen. Als je er over nadenkt niet de slimste uitvinding geweest… stroom in de douche ;)
In hostels vaak. Werk op zich wel prima als de capaciteit maar hoog genoeg is.

Gemini-Generated-Image-yo9n8oyo9n8oyo9n.png

Doordenkertje - onverwoestbaar!

Daar twijfelde ik niet aan...

Dat was voor mij inderdaad de give-away. Ik heb net nog even op de Praxis-website gekeken en als je inzoomt op de foto's zie je die plaat van de bodem ook niet zitten. Die zit dus binnenin.
Dat schreef ik dus ook al! Een reviewer gaf die tip: Let op de bodemplaat erin moet.

Overigens kwam ik in Tsjechië en Duitsland ook een elektrische warm water kraan tegen met de verwarming in de kraan zelf. Je moet de kraan dan eerst zachtjes op de warme stand zetten als je echt warm water wil. Wat ben ik thuis blij met mijn Quooker...

We zitten best wel afgelegen daar in de jungle, het is namelijk een goede 50 meter lopen naar het eerste restaurant. Dus als familiehoofd zal ik denk ik dat risico op mij nemen om voor eten voor de familie te zorgen, ben toch wel een redelijke hunter diep van binnen, dus dat gaat wel goed komen!
Neem/bewaar je etenswaar mee/in afsluitbare Curver boxen! Anders krijg je wellicht bezoek van kleine grijze beestjes met lange staarten... Of in slechtere geval daar de grotere broer van. Een tent is namelijk niet helemaal 'dicht' dicht.

Er is ook een om615 en om616 motor, dus voorlopig zitten we gebeiteld ;)
Top, wist ik niet Janneman.
Volgende is ook een makkie, weer naar Peugeot met hun laatste E-segmenter tot dusver.
En we schuiven dan stilaan maar zeker door naar de mooie 'CSI' familie met de originele 6-serie.

Top, wist ik niet Janneman.
Volgende is ook een makkie, weer naar Peugeot met hun laatste E-segmenter tot dusver.
En we schuiven dan stilaan maar zeker door naar de mooie 'CSI' familie met de originele 6-serie.
Vergeet de Rovers en een Mazda niet tussendoor…, en eerst komt er nog een Ferrari zelfs! :p

Terug
Bovenaan