Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Airco in de tent?Jongens, jullie kunnen trots op mij zijn, wij gaan een paar daagjes in een tent overnachten eind augustus in de buurt van Lugano![]()
Kun je de moer niet met een sleutel/schroevedraaier etc even ‘blokkeren’ van meedraaien?
Kamperen. Jij durftJongens, jullie kunnen trots op mij zijn, wij gaan een paar daagjes in een tent overnachten eind augustus in de buurt van Lugano![]()
Jongens, jullie kunnen trots op mij zijn, wij gaan een paar daagjes in een tent overnachten eind augustus in de buurt van Lugano![]()
Kun je de moer niet met een sleutel/schroevedraaier etc even ‘blokkeren’ van meedraaien?
Kamperen. Jij durft
Ja zoiets zou ik ook doen. Ik heb zo'n dopratelset, die zet ik er dan op en met de greep blokkeren.Kun je de moer niet met een sleutel/schroevedraaier etc even ‘blokkeren’ van meedraaien?
Maat 4?! Dat is wcd boutjeuh
Dan moet ik een moersleutel maatje 4 ofzo hebben
Kan gereedschap gaan zoeken..
Geen kleine steeksleutel dus? Buren met gereedschap?uh
Dan moet ik een moersleutel maatje 4 ofzo hebben
Kan gereedschap gaan zoeken..
Ok, echt kamperen nee, maar glamping is dit. Maar ik zie vooruitgang. Wel een eind rijden met de 500...Ja wordt een paar dagen afzien, maar ik heb het er voor over om mijn zoontje ook die ervaring bij te brengen!
![]()
Tent heb ik een ander beeld bij,Ja wordt een paar dagen afzien, maar ik heb het er voor over om mijn zoontje ook die ervaring bij te brengen!
![]()
Dit is wel een erg billige opmerkingJa wordt een paar dagen afzien, maar ik heb het er voor over om mijn zoontje ook die ervaring bij te brengen!
![]()
Dit is wel een erg billige opmerking![]()
Muggen opstellen in rijen van 3…voorwaartsch!Ik wens m sterkte
Hoop dat er stromend water is!
Sterkte, lijkt me behoorlijk afzien.Ja wordt een paar dagen afzien, maar ik heb het er voor over om mijn zoontje ook die ervaring bij te brengen!![]()
Heb je wel een goed kapmes, bamboe groeit best vlot hoor!We zitten best wel afgelegen daar in de jungle, het is namelijk een goede 50 meter lopen naar het eerste restaurant. Dus als familiehoofd zal ik denk ik dat risico op mij nemen om voor eten voor de familie te zorgen, ben toch wel een redelijke hunter diep van binnen, dus dat gaat wel goed komen!
Fiat 500, tent... gaat hard achteruit in luxe daar. Trots was ik al op je, daar hoef je niet voor in een tent te gaan zitten.Jongens, jullie kunnen trots op mij zijn, wij gaan een paar daagjes in een tent overnachten eind augustus in de buurt van Lugano![]()
Ja ik ga nog even een machete kopen, want ik las al dat ik er met de auto niet direct voor de deur kan parkeren, dus van de parkeerplaats om de hoek naar het huisje zal wel een paar uur hiken door de bush zijn...En als ik het goed zie moet je ook een stuk over gras lopen![]()
Maar de echte vraag is... wanneer zit je in een tent?Ik heb sinds 3 juli geen alcohol meer gedronken, daar ben ik zelf best trots op. Nog een kleine maand te gaan en dan mag ik weer. En mogen is niet moeten...
Ik heb sinds 3 juli geen alcohol meer gedronken, daar ben ik zelf best trots op. Nog een kleine maand te gaan en dan mag ik weer. En mogen is niet moeten...
Gezondheid, bevalt me prima. En mijn lijf, vooral mijn darmen vinden het ook fantastisch.Doe je dat uit noodzaak of zo maar? Ik heb het ook wel eens gedaan, een paar maanden geen alcohol. Op zich mis je het dan ook bijna niet meer.
Juist blij mee lijkt mij?OK benzine getankt, is ethanolvrij blijkbaar. Kijken of de Subaru dat lust, maar vast wel.
Stromend water is nog tot daar aan toe, ik zou het ook wel fijn vinden om warm te kunnen douchen.Ik wens m sterkte
Hoop dat er stromend water is!
Als het maar warm genoeg is, is een frisse douche ook prima tochStromend water is nog tot daar aan toe, ik zou het ook wel fijn vinden om warm te kunnen douchen.![]()
Ik ben afhankelijk van mindervalide sanitair, dus ik kijk daar vaak wel met andere ogen naar. Heb wel vaker meegemaakt dat het warm water op een camping niet goed liep. Brrr…Als het maar warm genoeg is, is een frisse douche ook prima toch
En anders de draagbare campingdouche, ideaal voor in de bush!