• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja wordt een paar dagen afzien, maar ik heb het er voor over om mijn zoontje ook die ervaring bij te brengen! ;)

AHRPTWmoe4hWc3ta50WH_ZuOG90wWW2tiRlwQfEaVYx38YSkcQ_1LDLtWMrOoMSOq4p3BB7mdF-xA3lK68MkVROqkjIvtvHieHMAzEOtSWsP9LeJRrED_RCmxKy_klnNZTUB4gg7IH1K=s680-w680-h510-rw

Overigens deze vakantie voor het eerst een travelrouter meegenomen. Misschien open deur voor een aantal mensen hier, maar het is wel een uitkomst zeg. VPN tunnel naar thuisnetwerk, maar 1 keer inlog en wachtwoord instellen voor alle apparaten en zonder problemen wat streamen op je vertrouwde abonnementen.

We zitten best wel afgelegen daar in de jungle, het is namelijk een goede 50 meter lopen naar het eerste restaurant. Dus als familiehoofd zal ik denk ik dat risico op mij nemen om voor eten voor de familie te zorgen, ben toch wel een redelijke hunter diep van binnen, dus dat gaat wel goed komen!

We zitten best wel afgelegen daar in de jungle, het is namelijk een goede 50 meter lopen naar het eerste restaurant. Dus als familiehoofd zal ik denk ik dat risico op mij nemen om voor eten voor de familie te zorgen, ben toch wel een redelijke hunter diep van binnen, dus dat gaat wel goed komen!
Heb je wel een goed kapmes, bamboe groeit best vlot hoor!

Ik heb sinds 3 juli geen alcohol meer gedronken, daar ben ik zelf best trots op. Nog een kleine maand te gaan en dan mag ik weer. En mogen is niet moeten...
Maar de echte vraag is... wanneer zit je in een tent?

Nee zonder gekheid, nette prestatie!

Gisteren hardgelopen, vandaag andere oefening:
Planken (hoog) en opdrukken door elkaar. In laddervorm. Is nog best pittig! Voor mij dan

Ik heb sinds 3 juli geen alcohol meer gedronken, daar ben ik zelf best trots op. Nog een kleine maand te gaan en dan mag ik weer. En mogen is niet moeten...

Doe je dat uit noodzaak of zo maar? Ik heb het ook wel eens gedaan, een paar maanden geen alcohol. Op zich mis je het dan ook bijna niet meer.

Net een uurtje met de Subaru gereden, alles goed maar dat mag ook wel, 22 juli heeft hij nog een beurt gehad.
Reed dus weer heerlijk, ijskoude airco ook, je moet hem echt zachter zetten op een gegeven moment.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Terug
Bovenaan