Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja wordt een paar dagen afzien, maar ik heb het er voor over om mijn zoontje ook die ervaring bij te brengen! ;)

AHRPTWmoe4hWc3ta50WH_ZuOG90wWW2tiRlwQfEaVYx38YSkcQ_1LDLtWMrOoMSOq4p3BB7mdF-xA3lK68MkVROqkjIvtvHieHMAzEOtSWsP9LeJRrED_RCmxKy_klnNZTUB4gg7IH1K=s680-w680-h510-rw

Overigens deze vakantie voor het eerst een travelrouter meegenomen. Misschien open deur voor een aantal mensen hier, maar het is wel een uitkomst zeg. VPN tunnel naar thuisnetwerk, maar 1 keer inlog en wachtwoord instellen voor alle apparaten en zonder problemen wat streamen op je vertrouwde abonnementen.

We zitten best wel afgelegen daar in de jungle, het is namelijk een goede 50 meter lopen naar het eerste restaurant. Dus als familiehoofd zal ik denk ik dat risico op mij nemen om voor eten voor de familie te zorgen, ben toch wel een redelijke hunter diep van binnen, dus dat gaat wel goed komen!

We zitten best wel afgelegen daar in de jungle, het is namelijk een goede 50 meter lopen naar het eerste restaurant. Dus als familiehoofd zal ik denk ik dat risico op mij nemen om voor eten voor de familie te zorgen, ben toch wel een redelijke hunter diep van binnen, dus dat gaat wel goed komen!
Heb je wel een goed kapmes, bamboe groeit best vlot hoor!

Ik heb sinds 3 juli geen alcohol meer gedronken, daar ben ik zelf best trots op. Nog een kleine maand te gaan en dan mag ik weer. En mogen is niet moeten...
Maar de echte vraag is... wanneer zit je in een tent?

Nee zonder gekheid, nette prestatie!

Gisteren hardgelopen, vandaag andere oefening:
Planken (hoog) en opdrukken door elkaar. In laddervorm. Is nog best pittig! Voor mij dan

Ik heb sinds 3 juli geen alcohol meer gedronken, daar ben ik zelf best trots op. Nog een kleine maand te gaan en dan mag ik weer. En mogen is niet moeten...

Doe je dat uit noodzaak of zo maar? Ik heb het ook wel eens gedaan, een paar maanden geen alcohol. Op zich mis je het dan ook bijna niet meer.

Net een uurtje met de Subaru gereden, alles goed maar dat mag ook wel, 22 juli heeft hij nog een beurt gehad.
Reed dus weer heerlijk, ijskoude airco ook, je moet hem echt zachter zetten op een gegeven moment.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ik heb één keer mijzelf onder stroom gezet;
Was een douchekop, die lag half uit elkaar, dus tijdens het douchen dacht ik, ik druk dat ding vast. Toen kwam ik erachter dat er stroom op stond voor het verwarmen. Met het aandrukken dus iets blootgelegd of zo. Aardige tik, was ook gelijk klaar met de douche :ROFLMAO:

Was een douchekop, die lag half uit elkaar, dus tijdens het douchen dacht ik, ik druk dat ding vast. Toen kwam ik erachter dat er stroom op stond voor het verwarmen. Met het aandrukken dus iets blootgelegd of zo. Aardige tik, was ook gelijk klaar met de douche :ROFLMAO:
Heftig, elektriciteit door het aandrukken van een douchekop... waar was dat in hemelsnaam, zou echt niet mogen.

Zelf ook wel eens onder stroom gestaan, dacht dat die eraf was maar verkeerd gedacht, alsof er iemand met een knuppel op m'n hand sloeg.

Lekker dan! Echt klote gevoel. Ik heb dat gehad in Indonesië met de koelkast die onder stroom stond. Bleef m vasthouden omdat ik niet helemaal registreerde wat er nou gebeurde. Klere gevoel

Overigens deze vakantie voor het eerst een travelrouter meegenomen. Misschien open deur voor een aantal mensen hier, maar het is wel een uitkomst zeg. VPN tunnel naar thuisnetwerk, maar 1 keer inlog en wachtwoord instellen voor alle apparaten en zonder problemen wat streamen op je vertrouwde abonnementen.
Klinkt wel top dit.

Al moet ik zeggen dat er niet veel gebruik wordt gemaakt vh internet hier tijdens vakantie. Ik plan 1x per week uurtje in om wat werk te verrichten en zo nu en dan m’n hersenspinsels hier, dat is het dan wel

Klinkt wel top dit.

Al moet ik zeggen dat er niet veel gebruik wordt gemaakt vh internet hier tijdens vakantie. Ik plan 1x per week uurtje in om wat werk te verrichten en zo nu en dan m’n hersenspinsels hier, dat is het dan wel

Is echt top ja. Ik heb thuis een Unifi netwerk met beveilingscamera's in en rond mijn huis, en Unifi heeft sinds een paar maanden een travelrouter met ingebouwde VPN in het aanbod. Werkt dan alsof je gewoon thuis op je eigen netwerk zit, met alle voordelen van dien. Ding is zo groot als een pakje sigaretten.

Dak van de bijkeuken geïsoleerd. Ineens binnen stabiel 22,5 graad. Met de warmtepomp aan het koelen. Dat wel.

Maar echt een enorm verschil. Eerste muur van de loods staat ook al. Lekker aan het zweten.
Klinkt goed, we krijgen vast wel foto's te zien als het klaar is.

Heftig, elektriciteit door het aandrukken van een douchekop... waar was dat in hemelsnaam, zou echt niet mogen.
In Tanzania, was ook geen toplocatie. Waren op bezoek, dacht even onder de douche na een warme dag. Is daar wel gebruikelijk, verwarming in de douchekop. Je kan ze hier ook wel bestellen. Maar gevaarlijk, zeker.
Zelf ook wel eens onder stroom gestaan, dacht dat die eraf was maar verkeerd gedacht, alsof er iemand met een knuppel op m'n hand sloeg.
Ik was eens aan het helpen bij mijn schoonmoeder, net verhuisd; alle aansluitingen in het plafond netjes maken om vervolgens lampen te installeren.
Altijd even kijken met de wandschakelaar en de spanningszoeker hoe de stroom eraf is.
Was net weer op het trapje geklommen, wil ik aan de slag, pats!
Kijk de vriend van mijn schoonmoeder mij aan; "Ow sorry, ik dacht dat ik tegen de wandschakelaar tikte, dus ik zette die net weer terug..." Dankjewel!

Vroeger deed ik altijd de stoppen in m'n broekzak. Tegenwoordig zitten die niet meer los dus een briefje erop "eerst Jan vragen".

Mijn ergste ervaring by far was om als 10 jarige tegen de schrikdraad te plassen. Ik kan me zoveel jaren later elk struikje en bijna zelfs de grasspietjes nog herinneren.

Volgens mij zijn dat elektrische boilers, van die apparaten in de douche die idd het water verwarmen. Als je er over nadenkt niet de slimste uitvinding geweest… stroom in de douche ;)

Eerder kon ik dat wel binnen een uur lopen, maar toen kreeg ik kinderen (slecht excuus ik weet het)
Helemaal geen slecht excuus! Zo is het bij mij ook gegaan. Door de kinderen kom je zelf minder aan trainen toe, staat het hardlopen op een lager pitje. Toen de kinderen groter waren, kon ik er weer meer tijd aan besteden.

Terug
Bovenaan