Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ben aan het twijfelen. Zou ik een berichtje naar schoonpa sturen of E. er niet een weekje langer kan blijven met haar kinderen? Ze heeft toch verlof tot begin september @leerkracht.
En naar zoonlief zijn Mama dat door de bosbranden rond Athene alle uitgaande vluchten er de komende 2 weken geschrapt zijn.

Ik vrees voor zware thermal throttling van mijn telefoon als ik 1 of beide ga uitvoeren :love:

Doen! We staan achter je

Dan schrijf je gewoon heel tactisch, met de huidige bosbranden vraag ik het mij af om binnenkort al te vliegen. Lijkt mij niet veilig! Ondanks dat ik graag heb dat ze weer veilig thuis komen kunnen ze beter wat langer blijven totdat het weer veilig is om te reizen ;)

Edit, op z’n Belgisch:
Met die bosbranden van nu vraag ik mij toch af of het wel verstandig is om binnenkort al te vliegen. Da lijkt mij eerlijk gezegd ni echt veilig. Hoe graag ik ook heb da ze terug veilig thuis geraken, misschien blijven ze beter nog efkes ginder tot het weer veilig is om te reizen.

Goede tip, merci (NL : nouw, dankjewel) ik zal refereren naar de vulkaan uitbarsting in 2010 van de Eyjafjallajökull in IJsland die het Europese vliegverkeer lam legde.

Ben aan het twijfelen. Zou ik een berichtje naar schoonpa sturen of E. er niet een weekje langer kan blijven met haar kinderen? Ze heeft toch verlof tot begin september @leerkracht.
En naar zoonlief zijn Mama dat door de bosbranden rond Athene alle uitgaande vluchten er de komende 2 weken geschrapt zijn.

Ik vrees voor zware thermal throttling van mijn telefoon als ik 1 of beide ga uitvoeren :love:
Telefoon per ongeluk in vliegtuigmodus...

Terug
Bovenaan