Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ben aan het twijfelen. Zou ik een berichtje naar schoonpa sturen of E. er niet een weekje langer kan blijven met haar kinderen? Ze heeft toch verlof tot begin september @leerkracht.
En naar zoonlief zijn Mama dat door de bosbranden rond Athene alle uitgaande vluchten er de komende 2 weken geschrapt zijn.

Ik vrees voor zware thermal throttling van mijn telefoon als ik 1 of beide ga uitvoeren :love:

Doen! We staan achter je

Dan schrijf je gewoon heel tactisch, met de huidige bosbranden vraag ik het mij af om binnenkort al te vliegen. Lijkt mij niet veilig! Ondanks dat ik graag heb dat ze weer veilig thuis komen kunnen ze beter wat langer blijven totdat het weer veilig is om te reizen ;)

Edit, op z’n Belgisch:
Met die bosbranden van nu vraag ik mij toch af of het wel verstandig is om binnenkort al te vliegen. Da lijkt mij eerlijk gezegd ni echt veilig. Hoe graag ik ook heb da ze terug veilig thuis geraken, misschien blijven ze beter nog efkes ginder tot het weer veilig is om te reizen.

Goede tip, merci (NL : nouw, dankjewel) ik zal refereren naar de vulkaan uitbarsting in 2010 van de Eyjafjallajökull in IJsland die het Europese vliegverkeer lam legde.

Ben aan het twijfelen. Zou ik een berichtje naar schoonpa sturen of E. er niet een weekje langer kan blijven met haar kinderen? Ze heeft toch verlof tot begin september @leerkracht.
En naar zoonlief zijn Mama dat door de bosbranden rond Athene alle uitgaande vluchten er de komende 2 weken geschrapt zijn.

Ik vrees voor zware thermal throttling van mijn telefoon als ik 1 of beide ga uitvoeren :love:
Telefoon per ongeluk in vliegtuigmodus...

Peugeot_604_SL_1977.jpg

Morgen 3 flessen en dan die doos in elkaar schroeven, gegarandeerd succes!
Drie flessen boven de 14% is bij mij nog nooit succesvol geweest icm dozen…ok, ik hou mn mond verder.

Goeiemorgen all, zo meteen fijn met de oudste naar zwemles, wie bedenkt zo’n maandagochtend in een friggin vakantierooster? :rolleyes:

Grappig dat hier 'Sportzot' genoemd wordt, heb ik vorige maand toevallig van iemand cadeau gekregen. Nooit van gehoord maar vond het juist prima voor een alcoholarm bier. Zou met mijn ogen dicht gezworen hebben dat er meer alcohol in zat.

Grappig dat hier 'Sportzot' genoemd wordt, heb ik vorige maand toevallig van iemand cadeau gekregen. Nooit van gehoord maar vond het juist prima voor een alcoholarm bier. Zou met mijn ogen dicht gezworen hebben dat er meer alcohol in zat.
De Belgskes hun claims op dat vlak nooit geloven Bimmert ;) Ik zal als kleinzoon van een brouwer niet snel edel goudgeel gerstenat weggooien in de pompbak (NL: gootsteen of zoiets) maar Sportzot viel wel die twijfelachtige eer te beurt.

Er zit volgens mij ook tussen 0.5-1% in. Meer dan anderen, m’n vrouw kon m niet drinken tijdens haar zwangerschap

Er staat alleszins “alcoholvrij” op het label van Sportzot, dus is in principe 0,0%. Bij “alcoholarm” zit er nog iets in.

Grappig weetje over de brouwerij, zit letterlijk in hartje historisch centrum Brugge gevestigd en barstte uit haar voegen en had het steeds moeilijker met vergunningen @lawaai / @ transport.
Hebben 10 jaar geleden met crowdfunding een 3,3km lange pijpleiding getrokken van de brouwerij (in het centrum dus) naar een nieuwe bottelarij aan de rand van de stad. Wie intekende krijgt afhankelijk van het bedrag telkens een grote fles Brugse Zot op zijn verjaardag tot 1 flesje Brugse Zot per dag (!) voor de rest van zijn lever euh leven.

Er staat alleszins “alcoholvrij” op het label van Sportzot, dus is in principe 0,0%. Bij “alcoholarm” zit er nog iets in.
Ik weet niet hoe dat in België zit, maar in Nederland is alleen 0,0 op het etiket totaal alcoholvrij. 'Alcoholvrij' kan nog steeds een paar tienden procent alcohol bevatten en 'alcoholarm' nog meer.

Als ik hier rond 6:00 vertrek ben ik rond 10:30-11:00 bij de gotthard. Claude zegt dat het dan nog wel meevalt hehe.
Dat denken de meeste zo ;)

Maar je kunt vroegtijdig nog kiezen of je dan over de San Bernardino gaat, dat doe ik zelf meestal alleen ik weet niet of dat voor jullie handig is.

Met al die tijd die je kwijt bent om die foto "klaar" te maken had je niet dat kastje gewoon al lang in elkaar kunnen schroeven? :p

Gohgohgoh :ROFLMAO: wat is het doel van die kast uiteindelijk? Je horloge collectie opslaan? Opbergsysteem voor de facturen van je autovloot?
De lades zijn echt te smal om wijn flessen in te laten rijpen. Als ze daar al de kans toe zouden krijgen. Misschien dat van die ranke Limoncello of Passoa /Pisang flessen wel passen?

Gohgohgoh :ROFLMAO: wat is het doel van die kast uiteindelijk? Je horloge collectie opslaan? Opbergsysteem voor de facturen van je autovloot?
De lades zijn echt te smal om wijn flessen in te laten rijpen. Als ze daar al de kans toe zouden krijgen. Misschien dat van die ranke Limoncello of Passoa /Pisang flessen wel passen?

Zooi van de berging in opslaan

Zodat in de berging meer ruimte is voor mijn motorzooi :ROFLMAO:

Heb al een aanhanger vol vorige week naar de stort gebrwcht

En wat van die kleinere dozen voor in de stelling van de berging gekocht

Terug
Bovenaan