Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet ik meteen aan Harrie Jekkers denken. Die had een mooi stukje over de tijd.JL maakt er wel wat van.
maar wei moeten ook met de teit mee![]()
Laat die wieltjes toch lekker zitten. Nergens voor nodig. Wie gaat er nou rondjes rijden met een kussenbox?
Die wieltjes zijn het probleem niet eens. De bodemplaat zit aan de verkeerde kant.Laat die wieltjes toch lekker zitten. Nergens voor nodig. Wie gaat er nou rondjes rijden met een kussenbox?
Zo’n beetje iedereen is jonger dan ik.Maar ik ben jonger dan jij
Ik moest van de week nog aan ‘m denken toen mijn moeder thuiskwam met een pak kano’s voor bij de koffie!Dan moet ik meteen aan Harrie Jekkers denken. Die had een mooi stukje over de tijd.
Zit die boven?Die wieltjes zijn het probleem niet eens. De bodemplaat zit aan de verkeerde kant.
Heerlijke vent. Jammer dat 'ie gestopt is.Ik moest van de week nog aan ‘m denken toen mijn moeder thuiskwam met een pak kano’s voor bij de koffie!![]()
Nou ja, zolang die maar staat.Die wieltjes zijn het probleem niet eens. De bodemplaat zit aan de verkeerde kant.
De benzinetank zit standaard in de frunk, ja een frunk bestond 60 jaar geleden alBenzinetank op de plek van de bijrijder...
Ik heb overigens geen flauw benul wat 'skibidi' is. Ik zeg het af en toe als ik lesgeef. Ik heb besloten mijn totale onbegrip voor 'gen z'-taal maar te omarmen. Ik zal wel niet zo slay zijn, maar it's giving 90s.doe nt zo skibidi ouwe
Bedankt voor al die punten, kunnen we weer even vooruit!Zo’n beetje iedereen is jonger dan ik.
Maar daarom kan je nog wel fatsoenlijk schrijven…….:
Welke vibe?Ik voel de vibe hier niet, ik ga want anders doen
Ja precies mijn puntWelke vibe?
Dan kunnen we helpen zoeken…Ja precies mijn punt![]()
Ja precies mijn punt![]()
Toch niet genoeg punten aangeleverd kennelijk.Bedankt voor al die punten, kunnen we weer even vooruit!
Ook al ben ik niet echt van de ‘gen-z opmaak’. Tuurlijk, ik ben niet zo oud dat ik op whatsapp een berichtje afsluit met een punt, maar ik kan me er goed aan storen dat bijna niemand meer weet wanneer je ‘als’ of ‘dan’ gebruikt (of ‘me [voorwerp])
Ik heb overigens geen flauw benul wat 'skibidi' is. Ik zeg het af en toe als ik lesgeef. Ik heb besloten mijn totale onbegrip voor 'gen z'-taal maar te omarmen. Ik zal wel niet zo slay zijn, maar it's giving 90s.
Ik krijg hier een punthoofd van...
Misschien dat het taaltopic hier een puntje aan kan zuigen?
Ik ken alleen ‘Soufflé’.Het is "La Chouffe", niet "La Souffe" Twix. Of op zijn Antwerps "eu Sjoefken"
Autocorrect![]()
Het is "La Chouffe", niet "La Souffe" Twix. Of op zijn Antwerps "eu Sjoefken"
Autocorrect![]()
![]()
Ik heb nog een grote fles in de kast staan. Of 2 zelfs...![]()
Oude kaassouffleKaassoufflé?![]()
Gaan we schelden?Oude kaassouffle
Ik voel me echt beledigd ondanks dat je het tegen iemand anders had ik ga nu afspraak maken met mijn wellbeing wellness coachDie Gen-Z opmaak van berichtjes (geen leestekens) begint een beetje te storen…..
Kunnen we ons weer even naar onze leeftijd gedragen?
![]()
Dit hebben wij meerdere keren met Fransen gedaan.Heerlijk etentje gehad met een groep Italiaanse vrienden van ons. Echt genoten van de gezelligheid, het eten, de wijn.
Het is nu half twaalf, koffie net op.
Ik wil niet meer weg ..!!!
Ik moet zeggen toen ik in zuid Frankrijk was in mei was het Engels verrassend goed.In welke taal spraken jullie dan?
Nen Ollander die deftig Frans spreekt is al even zeldzaam als Nen Camembert die deftig Nederlands praat
En hun English with hair on is not to write home about![]()
Mijn ouders spreken best wel aardig Frans, ik un petit peu. Te weinig om echt gesprekken te voeren, maar met elkaar komen we er wel uit.In welke taal spraken jullie dan?
Tenzij die 'Ollander' een jaar in Frankrijk heeft gewoond.In welke taal spraken jullie dan?
Nen Ollander die deftig Frans spreekt is al even zeldzaam als Nen Camembert die deftig Nederlands praat
En hun English with hair on is not to write home about![]()
Omdat als je ergens aan begint , je het vaak wilt afmakenWaarom is het eerste waar ik aan denk deze ochtend die box.