Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Daarom vliegen wij ook, veel goedkoper

28875373-b0a1-4577-b30b-e442079a9c7e.jpg

Gelukkig is de €/l prijs hier in Italië gecapt op €2,00 :D.

IMG-2979.jpg

Oké party people ik gok dat ik niet meer online ben straks / vanavond dus sterkte morgen met afkicken. Jullie kunnen het.

Hier nog ff rondje wijn halen
Morgen in die tijdspanne exact de ochtend kwijt aan reizen/meeting/reizen. Komt goed uit.

En nee, niet voor de job waar ik nu een maandje niet aan hoef te denken :)

Tja, een Belgisch bier gebrouwen door Ollanders (Swinkels), wat gaat er dan mis haha - evenmin een fan en is met 8,5% ook nog eens zware stuff.

Hardlopen met deze temperatuur, slecht idee.
Je kinderen daarna vragen of ze papa nat willen maken met waterpistolen en emmers, goed idee.
Wel mooi tempo neergezet, maar gesloopt.
Crisis, wat is het benauwd. Bij jullie al ontlading? Zal hier straks ook nog wel wat losgaan. Nu nog plakkerig warm. Was 18u terug, gegeten, koude douche, maar heb het nog steeds warm!

Kijkt hier iemand weleens naar VO2 max? Garmin geeft dat weer, schijnbaar zit ik aardig hoog. Zal genetisch wel geluk hebben, want ik deed afgelopen jaar vrij weinig! Überhaupt geen sporter...

Hardlopen met deze temperatuur, slecht idee.
Je kinderen daarna vragen of ze papa nat willen maken met waterpistolen en emmers, goed idee.
Wel mooi tempo neergezet, maar gesloopt.
Crisis, wat is het benauwd. Bij jullie al ontlading? Zal hier straks ook nog wel wat losgaan. Nu nog plakkerig warm. Was 18u terug, gegeten, koude douche, maar heb het nog steeds warm!

Heb de airco net maar uitgedaan, werd een beetje fris

• Haha
Waarderingen: JL86
Vroeger ging je gewoon lopen zonder dat je horloge vertelde of je goed bezig was of niet ;).
Klopt. Nu krijg je een signaal als je hartslag aan de hoge kant is of als er een vermoeden bestaat van slaapapneu als je ‘m ‘s nachts ook om hebt. Ik ben er blij mee. ;) Had laatst een rikketik van 165, terwijl ik me nou niet eens echt heel erg had ingespannen. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven, maar er zijn wel hartproblemen in de familie. :rolleyes:

Net Hollandse maatjes + ui gegeten als hapje. Ik ben deze week alleen, dus profiteer ervan om te eten waar de rest hier zijn neus voor ophaalt. Jammer dat het te warm is om snert met veel vlees te maken ;)
Morgen gekookte mergpijp op toastjes als hapje, mmm en dan de Zeeuwse trots, mosselen :giggle:
Lekker man! Van de mergpijp kan ik alleen de chocolade-variant. Snert kan ik het hele jaar door wel eten. :ROFLMAO:

Goed bezig Nico.

Ik ben weer fris en schoon, geen zin om morgen om 5 uur onder de douche te gaan staan,
Maar, 3-daagse werkweek met 1 ochtend en 2 avonddiensten. Zaterdag en zondag dus weer vrij.

Kijkt hier iemand weleens naar VO2 max? Garmin geeft dat weer, schijnbaar zit ik aardig hoog. Zal genetisch wel geluk hebben, want ik deed afgelopen jaar vrij weinig! Überhaupt geen sporter...
Ik heb net effe de Vo2Max gecontroleerd en die is al weken 48, wat uitstekend is voor mijn leeftijd en gewicht. Mijn fitnessleeftijd wordt op 50 geschat door Garmin.
(gelukkig ben ik ouder, anders moest ik nog 6 jaar langer werken...pfff)

Ik kijk eigenlijk nooit naar de VO2Max. Het enige waar ik naar kijken is mijn hartslag. Ik moet iets intensiever gaan trainen, mijn hartslag komt niet hoog genoeg.

Terug
Bovenaan