der Magistrat
Asfaltkampioen
Het is een vorm van erkenning.Wen dr maar aan, op de één of andere geniale manier is het doorgaans ‘onze’ schuld
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is een vorm van erkenning.Wen dr maar aan, op de één of andere geniale manier is het doorgaans ‘onze’ schuld
![]()
Ik hou het meer op de uitkomst van het evolutionaire proces ‘wie niet de sterkste is moet leep worden’Het is een vorm van erkenning.
Dat worden dus De Dude zijn volgende wheels!
Kleur zit al snor, de motor ook en de Dude wordt ook een dagje ouder -> dikke SUV![]()
Mevrouw Lebowski is altijd op tijd ! Uniek , dat besef ik mij ook, maar het is echt waarVolgens mij hebben wij allemaal hetzelfde probleem. Gaan we ook niet oplossen.
"Te laat" is technisch gesproken hetzelfde als "overtijd". Echter - afhankelijk van de leeftijd van je partner - heeft het wel een heel andere betekenis met mogelijks verstrekkende gevolgen voor de komende decenniaMijn vrouw is altijd te laat en ik ben graag op tijd, een match Made in heaven…![]()
De intonatie waarop je het gezegd hebt wellicht?Jup en op de een of andere manier heb ik iets fout gedaan?
+1, sterker nog, miss malloot is eerder te vroeg, dat is ook niet altijd een goede combi hier. Als het 45 min rijden is, waarom dan een ruim uur van tevoren vertrekken... als het druk is snappen vrienden dat wel.Mevrouw Lebowski is altijd op tijd ! Uniek , dat besef ik mij ook, maar het is echt waar
Dit klinkt alsof je het eens hebt geprobeerd? Hoe lag de bank?Of toevallig iets weinig tactisch gezegd over de geheugenwaardes die in de weegschaal in de badkamer staan opgeslagen?
Dat zal wel blijven.Klagen over vrouwen, of is dat niks nieuws![]()
Woensdag vandaag, is dat trouwens niet je hoogdag van weekDie van mij is gewoon op tijd.
Nee, vandaag niet. Weekend weer.Woensdag vandaag, is dat trouwens niet je hoogdag van week![]()
Zal die van mij geweest zijn. Voegde mijns inziens weinig toe.Het spookt hier, berichten verdwijnen.![]()
Pff we kwamen van het strandje naar de auto toe, helemaal vergeten voor te verkoelen! Warme auto ingestapt :-(
Bij ons andersom!Mijn vrouw is altijd te laat en ik ben graag op tijd, een match Made in heaven…![]()
Mijn berichten voegen ook weinig toe, als ik die allemaal weg moet gaan halen...Zal die van mij geweest zijn. Voegde mijns inziens weinig toe.
Vrouw weer boos?![]()
Dubbele opmerkingen voegen weinig toe.Mijn berichten voegen ook weinig toe, als ik die allemaal weg moet gaan halen...
Mag dit nog in jullie gemeente ? Kreeg van die van ons mailtje dat het code zwart is en niemand iets aan het slootwater mag onttrekkenToch maar de tuin gaan sproeien. Echt droog, planten hangen ook in de ochtend slap. Gelukkig hebben we een sloot, scheelt drinkwater.
Nog even nagezocht, nee. Schijnbaar is hier meer regen gevallen en kleigrond houdt water langer vast.Mag dit nog in jullie gemeente ? Kreeg van die van ons mailtje dat het code zwart is en niemand iets aan het slootwater mag onttrekken
Geen idee, nog nooit in zulk soort auto's gereden. Het lijkt me wel leuk om iets 'diks' te rijden, van een Duster of Forester word ik niet echt warmWelke vindt je zelf het leukst?
Ergens in Centraal Azië, waar het schijnbaar nogal duur is om auto's te importeren en daardoor de huurprijzen erg hoog liggen.Waar is dit?
Klopt haha, dezelfde auto maar dan andere logo'sAls ik de rest zie gaat de Renault Duster tegenvallen, denk ik. Het is niks anders dan de Dacia die wij kennen.![]()
Lekker tabelletje wel.Ik ga regels licht overtreden door het hier toch over auto's te hebben, maar het is vakantie-gerelateerd dus ik vind het off-topic genoeg.
Ik ben op zoek naar een 4x4 huurauto, waarbij de onderstaande auto's beschikbaar zijn bij verhuurders die worden aangeraden door zo'n reisblogding. De echte Nederlander in mij is daarbij (natuurlijk) op zoek naar de beste prijs-kwaliteitverhouding, maar ik vind het stiekem ook wel vet om in zo'n dikke Toyota met V8 te rijden. Het moet natuurlijk ook betrouwbaar zijn, maar het liefst ook wat moderne, comfortabele opties.
Die Toyota 4Runner voor $120 per dag is dan misschien een mooie middenweg, of toch een wat oudere Land Cruiser? Tips zijn erg welkom!
![]()
Oh vergeet de FordErgens in Centraal Azië, waar het schijnbaar nogal duur is om auto's te importeren en daardoor de huurprijzen erg hoog liggen.
De screenshot bevat niet eens alle kolommen én het is in Google Sheets dus ik heb me ingehouden met formulesLekker tabelletje wel.
Je hebt het over $, ik zou voor een Ford F150 gaanoh wacht die staat er niet tussen
Is dit particulier of een officieel verhuurbedrijf? Bij een particulier zou ik geen 20 jaar oude auto huren...Ergens in Centraal Azië, waar het schijnbaar nogal duur is om auto's te importeren en daardoor de huurprijzen erg hoog liggen.
Ik dacht al hoezo heeft die de rasters niet op onzichtbaaris in Google Sheets
Single cab of 1.5 cab met suïcide doors?Overigens ga ik denk wel voor een F150, is op het plaatje van Hertz een single cab maar ze promoten m wel als 5 zitter, klopt dat @Twix en is dat beetje handig? Zoveel ga ik niet rijden dus ‘in en uit’ met 2 kids valt mee.
Mwah het zijn 'officiele' verhuurbedrijven in Kirgizië. Het zijn dus wel bedrijfjes, maar geen Sunny Cars of zoiets. Dat soort bedrijven lijken (voor 4x4's in ieder geval) niet te bestaan daar.Is dit particulier of een officieel verhuurbedrijf? Bij een particulier zou ik geen 20 jaar oude auto huren...
Een trip van 9 dagen door Kirgizië, met een mix van snelweg en onverharde paden. Niks extreems dus, maar de auto moet wel een beetje van de gebaande paden af zonder direct stil te vallen.@Polaris, wat ga je ermee doen? Veel oud spul wel idd tegen nogal forse prijzen imo.
Ik zou dan toch voor wat nieuwers gaan. 20 jaar oud is ook voor een Toyota ouwe meuk.Mwah het zijn 'officiele' verhuurbedrijven in Kirgizië. Het zijn dus wel bedrijfjes, maar geen Sunny Cars of zoiets. Dat soort bedrijven lijken (voor 4x4's in ieder geval) niet te bestaan daar.