der Magistrat
Asfaltkampioen
Ik vind het een knappe prestatie @der Magistrat
Hehe, thx. Het is een bijzondere en zeer ongezonde trots.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het een knappe prestatie @der Magistrat
Wat is je hoogst beoordeelde biertje ?Hehe, thx. Het is een bijzondere en zeer ongezonde trots.
Goedemorgen!Morning
Ben weer de afsluiter en opstarter, iemand anders die de sleutel wilt overnemen van dit topic?
Zit je pa ook in de knokploeg van JL86?Dat bedoelde ik inderdaad, hij is heel vriendelijk maar dat je hem niet persoonlijk kent had ik wel verwacht.
Kan uiteraard wel geregeld worden.![]()
Ik was er wel vannacht, maar dacht datje de sleutel wilde houdenMorning
Ben weer de afsluiter en opstarter, iemand anders die de sleutel wilt overnemen van dit topic?
Dat huis staat op nummer 371?Welkom op pagina 371...
![]()
Respect als je deze link legt!
Cubic inches?Welkom op pagina 371...
![]()
Ik werd gisteravond laat ook gevolgd door een Suzuki Swift. Komt wel dichtbij zoBeetje De Dude intimideren over een persoonlijke ontmoeting…
Ik hoop ci’sWelkom op pagina 371...
![]()
Yep, het is cubic inches. Deze Oldsmobile werd met een 371 cu motor geleverd. Meer dan 6liter inhoud volgens mij!Ik hoop ci’s
heerlijk, een echte lekkere ‘blobber’. Ik houd er van, maar dat neemt zelfs bij mij teveel ruimte in beslagYep, het is cubic inches. Deze Oldsmobile werd met een 371 cu motor geleverd. Meer dan 6liter inhoud volgens mij!
Mijn oudste wil op de fiets naar school, dus mijn vriendin heeft haar fiets met zitjes laten staan en is met haar "sportieve" fiets naar het werk. Scheelt dat we ongeveer even lang zijn, dus ik kan aardig op haar fiets fietsen. Dus hopelijk fietst haar fiets fijn als een fiets die fijn fietst!![]()
Ook leuk, maar ik heb een lichte voorkeur voor dezeYep heerlijk, alleen lijkt hij teveel op de Bel Air vind ik, dan liever die![]()
De "kinderenfiets" bij ons is een elektrische met stoeltje voor (op de buis) en achter. De oudste wordt echt te groot daarvoor, dat kan nog net achter. Maar ja, mijn vriendin haalt ze op uit haar werk en om nou eerst naar huis te fietsen en dan met de auto daarheen (2,5km) is ook onzin, ze fietst er praktisch langs. Alleen zou dat betekenen dat ik ze 's ochtends met de fiets naar de opvang moet brengen om vervolgens terug naar huis te gaan voor de auto... of de fietsendrager, maar dan moet de oudste altijd met de fiets. We gaan dit jaar een knoop doorhakken hoe we het gaan doen.Haha ik ben wel een ruime 10cm langer maar we hebben zo een ‘mama fiets’ met verlengd frame en die gebruiken we allebei om met de kleine te fietsen. We hebben ook allebei nog een andere fiets om zonder kind te gebruiken want die mama fiets is echt moker zwaar..
Geen probleem, als ik de volgende keer in NL ben kom ik mijn prijs ophalenEDIT: prijs af te halen in Nederland.
Dat is de naam van de motor.Inderdaad de Oldsmobile 371 "Rocket" V8 (6,1 liter).
Zo niet te doen hè. Ik ben er nu mee naar station. Die krengen in het bovenrek krijgen is echt ellendeWe hebben ook allebei nog een andere fiets om zonder kind te gebruiken want die mama fiets is echt moker zwaar..
Ik was het niet.Ik werd gisteravond laat ook gevolgd door een Suzuki Swift. Komt wel dichtbij zo
Och, vind het meeste er wel leuk uitzien.Yep heerlijk, alleen lijkt hij teveel op de Bel Air vind ik, dan liever die![]()
I know, maar de prijsvraag ging over de verwijzing naar "371" en dat sloeg op het blok, niet op het blikDat is de naam van de motor.
De auto zelf op de foto is een eind jaren 50 Oldsmobile 88![]()
Ja dat vind ik ook wel gaaf, het liefst wel volledig gerestaureerd naar originele staat, met een mooie flathead v8. Die hebben een zeer unieke sound. Een mooie Apache of F-series zou ik er best nog wel bij willen hebbenSchoonpa heeft tot een jaar of 8 terug een Ford pickup uit de 30er jaren met een blok uit de 50ers gehad in hot rod stijl. Reed als een dwijl trouwens, maar zo’n ding zou ik nog wel leuk vinden in originele stijl, niet dat verlaagde
Even gezocht, dit apparaatJa dat vind ik ook wel gaaf, het liefst wel volledig gerestaureerd naar originele staat, met een mooie flathead v8. Die hebben een zeer unieke sound. Een mooie Apache of F-series zou ik er best nog wel bij willen hebben![]()

Morning
Ik was nog wel veel langer wakker, maar ik ga niet tegen mezelf lopen praten.![]()
Mooi hoor, zo'n Niro!Goedemorgen!
Nee, ik neem de sleutel van de Niro wel...
Heel af en toe kom ik zo'n gelijkende Unimog tegen 's ochtends onderweg naar werk. Ook zo groen. En gaat niet harder dan 50kmh.
Ik heb deze een paar keer meegenomen naar het werk, maar dat kachelt mooi met 70/75. Hij kan de 80 halen, maar dan is het in de cab niet gezellig meerHeel af en toe kom ik zo'n gelijkende Unimog tegen 's ochtends onderweg naar werk. Ook zo groen. En gaat niet harder dan 50kmh.
DIe rijdt in zelfde richting, dus soms zit ik er even klem achter door tegenliggers.
Wel een mooi apparaat!
Vroeger bij m'n vaders werk reden ook Unimogs rond, met een boorinstallatie achterop. Voor bodemonderzoek naar aardolie en/of gas. Boorden paar meter diep om dan wat springstof in aan te brengen.
Wat is je hoogst beoordeelde biertje ?
Ah leuk! Grappig wel want die heb ik op m’n wish list net als de Kentucky brunch brand van toppling , maar zijn beide krankzinnig duur hier in NL.Ik heb er 2 die ik 4.75 gaf:
Bourbon County Brand Stout (2019) van Goose Island en Wildbrook Flanders Red Brown Ale (van een kleine brouwerij in PA).
Over het algemeen waardeer ik geuzes en langgerijpte bieren wel, hoewel zeker maar met mate.
Goed, goedemorgen, ik ga nu gewoon aan de koffie gaarne.![]()
Unimog is eigenlijk geen trekker.Met een 4-wiels tractor de weg op, jij durft.![]()
Leuk, benieuwd hoe het was !
De Unimog hadden we begin '80er jaren ook bij defensie. Vooral voor troepentransport.Unimog is eigenlijk geen trekker.
UNIversal MOtor Gerät. Vanuit Duitsland eigenlijk in 2 uitvoeringen, de landbouwversie met hef, aftakas en hydrauliek, en de Kommunal (oranje) voor wegwerkzaamheden en semi overheden. Staat snel genoeg stil met rondom luchtremmen
Dit is hobby, in een grijs verleden bij een loonwerker gewerkt, daar zaten we met de drieassers al snel met dezelfde gewichten op de weg als een vrachtauto.
Zuid-as bodywamertje wel aangedaan vanochtend![]()
Hier in het zonnetje op de Zuid-As.