• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik was met de fiets en brommer weg. Met de brommer vol gas over een lange weg, wind mee dus dik 70 op de teller.
Rijd ik langs zo'n radar bord die de snelheid weergeeft. 61...:cry:
Ja dat herken ik wel van vroeger, dacht je altijd vet hard te gaan, valt het in de realiteit tegen ;)

Inderdaad, het lijkt hard te gaan. Het is iets... Oude 2-takt, kijken hoe lang ik daar nog op mag rijden tot ze helemaal verboden worden.

Is er nog veel controle op brommers of is dat tegenwoordig veel minder geworden? Vroeger was er om de paar weken wel weer een fuik bij ons in het dorp.

Is er nog veel controle op brommers of is dat tegenwoordig veel minder geworden? Vroeger was er om de paar weken wel weer een fuik bij ons in het dorp.
Soms in het centrum hier, maar daar kom ik nooit. Sinds de fatbike is de aandacht verschoven.

Hier wel , maar vooral op de gashendels van de fatbikes. Opgevoerde scooters en zeker schakel zie je amper nog

Is ander topic toch?

Mijn spaghettisaus staat op het vuur, zo nog even spaghetti koken en het is weer klaar.
Geen last nog van de rauwe kipburger van gisteren, dat zit dus wel goed.
Eet smakelijk!
Ik heb een op te warmen Hello Fresh van gisteren op het menu staan...Ping!
Wel met een Hertog Jan om het F1-weekend mee te beginnen.

Kan best gezellig en insightful zijn

Soort reflectiemoment
In die zin praat ik wel met mezelf. Deed ik voor ik een relatie had ook, in tussentijd had ik mijn vriendin om tegen te praten, maar sinds dat weer voorbij is komt het weer volop terug. Dus ja, kan hele gesprekken met mezelf voeren als ik alleen ben. :p

Is ander topic toch?

Mijn spaghettisaus staat op het vuur, zo nog even spaghetti koken en het is weer klaar.
Geen last nog van de rauwe kipburger van gisteren, dat zit dus wel goed.
Mooi dat dat erin gebleven is! Hier ook nog een restje spaghetti van gisteren.

Laatst bewerkt:
Was top! Had een 4 gangen lunch.

Vooral de sommelier en de bijpassende wijnen waren erg goed gekozen. Eten en service waren goed maar niet exceptioneel. Dessert was wel erg leuk gedaan.

7 drankjes verder en ik kan zeggen dat het wel de moeite waard is voor een keer :)
Na 7 drankjes zou ik denk ik niet meer weten wat ik heb gegeten. :ROFLMAO:

Zou goed kunnen. Ach ja misschien ben ik wat geagiteerd door de Amerikanen hier overal.
Tijd om naar Zuid Amerika door te vliegen.

Was net effe bij de kia dealer in A'doorn voor 2 nieuwe batterijtjes in de sleutels. 1tje was al leeg en deed niks meer. #2 bijna leeg en moest ik al zo goed als tegen de auto aanstaan, dan ging die open. €20,- totaal.

Dat zijn prijzige batterijen. :eek:

In de Mazda-handleiding staat ook dat ik ervoor naar de dealer moet, maar heb het toch zelf gedaan. Scheelt een hoop geld.

Schumacher, waar moet ik beginnen... Briljante coureur, ook technisch zeer begaafd. Het niveau waar op hij Ferrari kreeg was bewonderenswaardig.

Maar ik was Williams fan toen hij bij Benneton reed, na 2 keer zijn concurrent uit de race rammen wat 1 keer lukte en 1 keer niet was ik wel klaar met hem.

Was net effe bij de kia dealer in A'doorn voor 2 nieuwe batterijtjes in de sleutels. 1tje was al leeg en deed niks meer. #2 bijna leeg en moest ik al zo goed als tegen de auto aanstaan, dan ging die open. €20,- totaal.

Das idd prijzig

Al moet ik toegeven dat ik voor de verkoop van de egolf ook 2 batterijen had laten vv omdat ik zelf te lui was

Terug
Bovenaan