Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha nee zeker niet. Moest wel erg gniffelen want ik was zo’n beetje de enige van de heren.Zuid-as bodywamertje wel aangedaan vanochtend?
Ja dat herken ik wel van vroeger, dacht je altijd vet hard te gaan, valt het in de realiteit tegenIk was met de fiets en brommer weg. Met de brommer vol gas over een lange weg, wind mee dus dik 70 op de teller.
Rijd ik langs zo'n radar bord die de snelheid weergeeft. 61...![]()
Gevoel van laag vliegen is er zeker. Mijn brommer hoort 4250 toeren te lopen maar zit met wind mee aan de 7000 toeren. En dat gaat al 24k km goed. Ik durf ook niet van oliemerk te wisselen, die ik gebruik is duidelijk goed.Gevoel is belangrijker dan zo'n bord![]()
Soms in het centrum hier, maar daar kom ik nooit. Sinds de fatbike is de aandacht verschoven.Is er nog veel controle op brommers of is dat tegenwoordig veel minder geworden? Vroeger was er om de paar weken wel weer een fuik bij ons in het dorp.
Houden zo...Gelukkig is de fatbike hier nog niet echt een ding.
70cc 2-takt was vroeger nog sneller.4-takt scooters zie je hier nog wel, die rijd ik nog wel voorbij met mijn brommer. 50cc 4-takt is nooit zo snel als 50 cc 2-takt.
Met lange slag en big bore kit konden we met 4-takt tot zo’n 140cc gaan. In combinatie met snelle nokkenas, vervroegende ontsteking liep dat wel hard hoor.70cc 2-takt was vroeger nog sneller.![]()
Ongetwijfeld, maar een 140cc 2-takt had nog meer vermogen gehad. Dat was mijn punt.Met lange slag en big bore kit konden we met 4-takt tot zo’n 140cc gaan. In combinatie met snelle nokkenas, vervroegende ontsteking liep dat wel hard hoor.
Eet smakelijk!Is ander topic toch?
Mijn spaghettisaus staat op het vuur, zo nog even spaghetti koken en het is weer klaar.
Geen last nog van de rauwe kipburger van gisteren, dat zit dus wel goed.
In die zin praat ik wel met mezelf. Deed ik voor ik een relatie had ook, in tussentijd had ik mijn vriendin om tegen te praten, maar sinds dat weer voorbij is komt het weer volop terug. Dus ja, kan hele gesprekken met mezelf voeren als ik alleen ben.Kan best gezellig en insightful zijn
Soort reflectiemoment
Mooi dat dat erin gebleven is! Hier ook nog een restje spaghetti van gisteren.Is ander topic toch?
Mijn spaghettisaus staat op het vuur, zo nog even spaghetti koken en het is weer klaar.
Nee. Maar misschien best een idee. Eerst even een weekje ertussenuit voor ik de daadwerkelijke datum krijg voor revalidatie.Laden...
www.bol.com
Iemand deze al?
Leuk, benieuwd hoe het was !
Hier wel , maar vooral op de gashendels van de fatbikes. Opgevoerde scooters en zeker schakel zie je amper nog
Na 7 drankjes zou ik denk ik niet meer weten wat ik heb gegeten.Was top! Had een 4 gangen lunch.
Vooral de sommelier en de bijpassende wijnen waren erg goed gekozen. Eten en service waren goed maar niet exceptioneel. Dessert was wel erg leuk gedaan.
7 drankjes verder en ik kan zeggen dat het wel de moeite waard is voor een keer![]()
Ik heb nee gezegd tegen Harry Potter kasteel (kinderen te jong, waar zet je dat ding etc) dus als ik dit nu aanschaf ben ik het bokjeNee. Maar misschien best een idee. Eerst even een weekje ertussenuit voor ik de daadwerkelijke datum krijg voor revalidatie.
Na 7 drankjes zou ik denk ik niet meer weten wat ik heb gegeten.![]()
Ja topics waar ik lekker uit moet blijven.Is ander topic toch?
Ik zag het, geen fijne discussie...Ja topics waar ik lekker uit moet blijven.
Niet als je niet inhoudelijk reageert inderdaad.Ik zag het, geen fijne discussie...
Wel benieuwd nu heheJa topics waar ik lekker uit moet blijven.
Afijn, uiteindelijk kwamen we uit bij de Hayabusa..Ongetwijfeld, maar een 140cc 2-takt had nog meer vermogen gehad. Dat was mijn punt.
Was net effe bij de kia dealer in A'doorn voor 2 nieuwe batterijtjes in de sleutels. 1tje was al leeg en deed niks meer. #2 bijna leeg en moest ik al zo goed als tegen de auto aanstaan, dan ging die open. €20,- totaal.
Precies, had hem zelf al gezienNiet meer van toepassing.![]()
Net 40 liter benzine gekocht voor 44 dollar. Kan dus wel gewoon!
Verder wel grappig om weer de discussie te zien die er nu oplaait over brandstof vs. EV. Tot de accu kapot gaat na 8 jaar.
Daarom, weg met mijn bericht.Precies, had hem zelf al gezien![]()