Carkiller
Petrolhead
Snel zijn ze niet...Nee helaas zijn al onderweg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Snel zijn ze niet...Nee helaas zijn al onderweg![]()
Mijn vrouw reageert hetzelfde hoor.Iemand al iets klaar voor 374? We zijn weer lekker op dreef.
Herkennen jullie dit?
'Waarom lach je?' Of 'Wat is er zo grappig?'
'Ow, iets op het autoforum!'
Inmiddels is het overigens meer zo van:
'Is het weer grappig met je online vrienden?'![]()
Wacht, sorry sorry, het was natuurlijk een Alto!Altijd die Swift eigenaren...
mn vrouw was thuis hahaWat doe je dan met de kids..?
Komt door die Swift.Snel zijn ze niet...
Hier precies hetzelfdeMijn vrouw reageert hetzelfde hoor.
Is het gezellig op AW? Zegt ze dan.
Ik moest erg lachen van het AI plaatje van De Dude in zijn BMW over de vluchtstrook. Oh...Hij zit weer met z'n AW-vriendjes hoor ik uit de keuken.
Die snap ik niet.Komt door die Swift.![]()
Ik zie hem niet...Occasions
Vind jouw perfecte Suzuki occasion. Alle occasions zijn goed onderhouden en je krijgt garantie en een nieuwe APK via onze Suzuki-dealers. Bekijk het actuele aanbod.www.suzuki.nl
Zoiets
Dat is goed volk.Wacht, sorry sorry, het was natuurlijk een Alto!
Maakt niet uit. Sommige grappen zijn in mijn hoofd leuker dan in de praktijk.Die snap ik niet.
Ge-outsourced naar India, uurloon is veel lager daar scheelt een hoop geld, ik denk dat ze lopend komenSnel zijn ze niet...
Niet op olifanten?Ge-outsourced naar India, uurloon is veel lager daar scheelt een hoop geld, ik denk dat ze lopend komen![]()
mn vrouw was thuis haha
Afzien voor die vrouwen.
Indiase klokploeg? You bloody bloody.Ge-outsourced naar India, uurloon is veel lager daar scheelt een hoop geld, ik denk dat ze lopend komen![]()
Indiase klokploeg? You bloody bloody.
Das pas een auto!Nico heeft in mijn Subaru gereden...
Vrouwen vinden kale mannen aantrekkelijk!Ja hij kwam opeens aan met een tondeuse. Mij niet bellen.
Mag je bijna wel groot rijbewijs voor hebben, denk ik?Mjn camer staat T850 op, nog even wachten dan...
Wel je locatie uitzetten dan.M’n gevoel zegt dat het verstandig wordt om een knokploegen app te gaan investeren. Loopt helemaal uit de hand hier!
Te lui voor, je bent veilig.
Oh nee, het is t580... bijna dan in dit tempoMjn camer staat T850 op, nog even wachten dan...
Oeh dat mis ik wel, nu je er over begint!Heb maar een grote kapsa besteld, zo maar met de ix3 even heen en weer
Wel lekker, auto(motor) niet hoeven warmrijden
Gat in de markt. Dönerzaken zitten inmiddels ook overal.Oeh dat mis ik wel, nu je er over begint!![]()
Dat deed Atilla al over de Alpen lang geleden, was geen succes naar ik begreep.Niet op olifanten?![]()
Die hebben we hier ook uiteraard, maar niet zoals in NL.Gat in de markt. Dönerzaken zitten inmiddels ook overal.![]()
Oeh dat mis ik wel, nu je er over begint!![]()
Is het verstandig dit te schrijven als je er nog zit?Hahaha
Moet ook een stukje rijden ervoor, zitten natuurlijk vaker in de ‘mindere’ buurten. Maar doe t graag. XL met extra kaas en vlees. Ben er al maar moet nog heel ff wachten.
‘Ein Friseursalon mit Pommes Frites, bitte!’Die hebben we hier ook uiteraard, maar niet zoals in NL.
Wel even goed inpakken voor naar Zwitserland, anders blijft er niks van over of het wordt een kleffe zooi.Hahaha
Moet ook een stukje rijden ervoor, zitten natuurlijk vaker in de ‘mindere’ buurten. Maar doe t graag. XL met extra kaas en vlees. Ben er al maar moet nog heel ff wachten.
Ja die zien mij al aankomen…‘Ein Friseursalon mit Pommes Frites, bitte!’
Heb ik ook maar dan met haarVrouwen vinden kale mannen aantrekkelijk!
Was 2 weken geleden op de radio bij Gerard Ekdom.
Sindsdien moet ik vrouwen van me afslaan![]()
Je hebt toch van die scooter boys hiervoorHahaha
Oh ja!!Atilla? Niet Hannibal?
Dom ben je zeker niet, maar de Hunnen en olifanten... Kaukasus is daar te koud voor.Oh ja!!
Dom...dom... van mij
Emmertje en soeplepel. Indo styleIk hoop (pun unintended) dat de Picnic zo komt. Toiletpapier is op.![]()
En nu zit je vast op de wc?Ik hoop (pun unintended) dat de Picnic zo komt. Toiletpapier is op.![]()
Neuh, zo hoog was de nood niet.En nu zit je vast op de wc?
Oh, ben jij dat.Ik heb 2 pakken van 4 rollen per stuk als noodvoorraad.
Gebruik je zoveel tegelijk?Ik heb 2 pakken van 4 rollen per stuk als noodvoorraad.