• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik zou me eerder storen aan het te heet gewassen 4 deurs koetswerk met de muts in porsche look, maar das mijn gevoel bij dit ding. Nu is de enige Merc waar ik wat mee heb de G klasse, dus ben geheel bevooroordeeld!

Vind het wel wat hebben van een Laguna coupé

Ben wel een Benz fan en de G heb ik dus helemaal niks mee :ROFLMAO:

Ja en terwijl ik daar zat doe ik dit;

Haha, das wel leuk! Ik haalde vanmiddag richting Amersfoort nog een zilverwitte Giulia Quadrifoglio in..rood is weliswaar mooier, maar ook in die tint een genot om te zien.

Ook een tijdje achter de all black uitvoering van @JL86 zn nieuwe koets gezeten, ook een flinke spierbundel!

Terug als kers op de taart een tijdje gelijk op gereden met een X5 van de goede generatie, reisdagje was vandaag een goede

Haha, das wel leuk! Ik haalde vanmiddag richting Amersfoort nog een zilverwitte Giulia Quadrifoglio in..rood is weliswaar mooier, maar ook in die tint een genot om te zien.

Ook een tijdje achter de all black uitvoering van @JL86 zn nieuwe koets gezeten, ook een flinke spierbundel!

Terug als kers op de taart een tijdje gelijk op gereden met een X5 van de goede generatie, reisdagje was vandaag een goede

Quadrafoglio is altijd +1

(kan het nooit goed uitspreken of spellen)

Mocht ik ooit geld verdienen komt er hier ook een GLE AMG

Einde van de dag, ze is in de keuken, ik kom daar en wil wat vragen en zij uit het niets heel boos what do you want… toen ben ik maar weer omgekeerd, naar m’n werkkamer gegaan en ben ik daar maar een uur gaan zitten, was al klaar met werken :rolleyes:
Werkplaats met koelkast regelen. Erg goed voor de relatie in deze periodes

Ah oké dat kan ik wel redelijk
Ja dat is prima, ze vragen mij altijd of we hochdeutsch moeten spreken of Zwitsers Duits, want ze horen natuurlijk dat ik geen Zwitser ben. Dan zeg ik altijd dat het mij niet uitmaakt want ik versta Zwitsers Duits wel, alhoewel sommige dialecten wel heel pittig zijn.

Terug
Bovenaan