De Dude
Petrolhead
Ik vond seizoen 2 het leukst!Lekker seizoen 3 van The White Lotus afkijken dan maar.
Dure boetes kan ik je vertellen180130 linkerbaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond seizoen 2 het leukst!Lekker seizoen 3 van The White Lotus afkijken dan maar.
Dure boetes kan ik je vertellen180130 linkerbaan
Ik zou me eerder storen aan het te heet gewassen 4 deurs koetswerk met de muts in porsche look, maar das mijn gevoel bij dit ding. Nu is de enige Merc waar ik wat mee heb de G klasse, dus ben geheel bevooroordeeld!
Ik zie dat klere ding elke dag, hoef er geen docu over te zienIk zie nu een aflevering Over de A4 terug.
Een reportage rondom verkeer op de A4.
Lijkt me wel leuk.
Ik vond seizoen 2 het leukst!
Dure boetes kan ik je vertellen![]()
Haha niet eens over nagedachtJe hebt een AMG
Ga daar in zitten
En rijden
Hard rijden
Vroem Vroem
Haha, das wel leuk! Ik haalde vanmiddag richting Amersfoort nog een zilverwitte Giulia Quadrifoglio in..rood is weliswaar mooier, maar ook in die tint een genot om te zien.
Hé wat leuk deze foto van afrit Den Haag Zuid!
Dat soort dingen kan ik ook slecht tegen. Waarom moet dat altijd ingewikkeld?
Haha, das wel leuk! Ik haalde vanmiddag richting Amersfoort nog een zilverwitte Giulia Quadrifoglio in..rood is weliswaar mooier, maar ook in die tint een genot om te zien.
Ook een tijdje achter de all black uitvoering van @JL86 zn nieuwe koets gezeten, ook een flinke spierbundel!
Terug als kers op de taart een tijdje gelijk op gereden met een X5 van de goede generatie, reisdagje was vandaag een goede
Heeft Davilex weer iets nieuws?
Werkplaats met koelkast regelen. Erg goed voor de relatie in deze periodesEinde van de dag, ze is in de keuken, ik kom daar en wil wat vragen en zij uit het niets heel boos what do you want… toen ben ik maar weer omgekeerd, naar m’n werkkamer gegaan en ben ik daar maar een uur gaan zitten, was al klaar met werken![]()
Dat soort dingen kan ik ook slecht tegen. Waarom moet dat altijd ingewikkeld?
Die afslag bij Rijswijk meen ikHé wat leuk deze foto van afrit Den Haag Zuid!
Pas maar op! Straks wordt het weer de stretcher in de garage...Einde van de dag, ze is in de keuken, ik kom daar en wil wat vragen en zij uit het niets heel boos what do you want… toen ben ik maar weer omgekeerd, naar m’n werkkamer gegaan en ben ik daar maar een uur gaan zitten, was al klaar met werken![]()
Welke van de 2Die afslag bij Rijswijk meen ik
Quadrifolio. De ‘g’ laat je dan weg.Quadrafoglio is altijd +1
(kan het nooit goed uitspreken of spellen)
Mocht ik ooit geld verdienen komt er hier ook een GLE AMG
Jep, Engels is de voertaal thuis!
Welke van de 2?
Quadrifolio. De ‘g’ laat je dan weg.![]()
En een i8 een 1.5!Vroeger was alles beter
Een 320i was een 2.0 en een 325i een 2.5 en een 330i een 3.0
Nu is een 316i een 1.5 en een 330i een 2.0 en een 340i een 3.0
En een 235i een 2.0
En en en .. #oudezeikerd
Tja over praten is wat anders dan de oprit vullen hè!Dat dit nog uit jouw mond mag komen!![]()
![]()
Ja voor hem zowel Duits en Engels en dan onze eigen talen af en toe nog. Dus met een beetje geluk spreekt hij straks al 4 talenWel goed voor de kleine..!
Kwadrifolio dan.Kwadrafiolio ?
Almost there
En een i8 een 1.5!![]()
Moet ik wat vaker op een alfa gaan letten ?Welke van de 2?
Het (verkeers)leed van een ander is altijd ...(niet) leuk.Ik zie dat klere ding elke dag, hoef er geen docu over te zien. Ik kan je wel een korte samenvatting geven: oorlog. Elke dag weer
Ik ga wel op de massagestoel van de GLE liggen danPas maar op! Straks wordt het weer de stretcher in de garage...
Wat te laat chef, die is al 5 jaar geleden vertrokken...Moet ik wat vaker op een alfa gaan letten ?![]()
Ja voor hem zowel Duits en Engels en dan onze eigen talen af en toe nog. Dus met een beetje geluk spreekt hij straks al 4 talen![]()
Zie je wel, ik zei toch dat je die gewoon konTja over praten is wat anders dan de oprit vullen hè!
Ik ga wel op de massagestoel van de GLE liggen dan![]()
Ja Duits is hier wat handiger dan in Nederland denk ik![]()
Wat rijd je nu? Had jij nou de Astra?Wat te laat chef, die is al 5 jaar geleden vertrokken...![]()
Ja Zwitsers Duits is wel anders, maar je kunt ook gewoon hochdeutsch spreken, wat standaard Duits is.Is wel anders Duits toch?
Ja Zwitsers Duits is wel anders, maar je kunt ook gewoon hochdeutsch spreken, wat standaard Duits is.
Correct en tevens juistde Astra?
Correct en tevens juistAl ben ik zeker niet dagelijks op de A4 te vinden, meestal met de fiets naar werk. Af en toe op de vrijdag met de auto, Den Haag Zuid erop en dan via Prins Clausplein Den Haag in.
Donkerblauwe station Astra![]()
Hier ook, ABN, Engels en dialectNice
Proberen hier 3 talen voor nu.. Frans en Duits krijgt ze later wel op school
"Onze eigen talen"... da's Brabants toch? En jouw vrouw komt uit/spreekt?Ja voor hem zowel Duits en Engels en dan onze eigen talen af en toe nog. Dus met een beetje geluk spreekt hij straks al 4 talen![]()
Ja dat is prima, ze vragen mij altijd of we hochdeutsch moeten spreken of Zwitsers Duits, want ze horen natuurlijk dat ik geen Zwitser ben. Dan zeg ik altijd dat het mij niet uitmaakt want ik versta Zwitsers Duits wel, alhoewel sommige dialecten wel heel pittig zijn.Ah oké dat kan ik wel redelijk
Ik ben Brabander ja"Onze eigen talen"... da's Brabants toch? En jouw vrouw komt uit/spreekt?