• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ja, ja. Dat is je noodvoorraad.
Wat is je “gewone” voorraad?

Ik snap nu al die lege vakken tijdens crisisi..
Alle pakken zijn bedoeld voor de “hoge nood”, toch? :unsure:

Pagina 375 (Ferrari 375 MM)
ferrari-voor-zij.jpg

Ik heb er altijd een in de auto liggen voor onderweg naar vakantie. Das ook mijn last resort thuis :p nog nooit hoeven gebruiken.
Van mijn opleider tot volleybal-scheidsrechter ook geleerd altijd een rol in je sporttas te hebben. Bij de wc's in de kleine kleedruimtes ontbrak nog wel eens papier.

Mijn opleider is ook helaas niet meer, al ergens in 1996 zelfdoding toegepast. Hij belde mij op een woensdag- of donderdagavond: Of ik niet als scheidsrechter de wedstrijd van zijn dochter wilde overnemen die vrijdag. Dat deed ik.
Zaterdagochtend kwam ik in de sporthal en iedereen van slag en huilend daar. Hij had zelfdoding toegepast die nacht. De vrijdagavond had hij nog gezellig met zijn 2 dochters aan de sporthal-bar gezetten en wat gedronken...zijn afscheid!
Mij altijd bijgebleven.

Eind vd dag even op verjaardagsvisite bij de pater familias die 78 geworden is, maar wat rijd het verdraaid lekker door terug naar boven over de 28 zo tegen 19u..vrijwel iedereen mooi rechts of vlot aan de kant, hoefde maar weinig van de 130 terug laten zakken :)
Als het even kan zitten wij dan het liefst ook op de weg terug.

Van mijn opleider tot volleybal-scheidsrechter ook geleerd altijd een rol in je sporttas te hebben. Bij de wc's in de kleine kleedruimtes ontbrak nog wel eens papier.

Mijn opleider is ook helaas niet meer, al ergens in 1996 zelfdoding toegepast. Hij belde mij op een woensdag- of donderdagavond: Of ik niet als scheidsrechter de wedstrijd van zijn dochter wilde overnemen die vrijdag. Dat deed ik.
Zaterdagochtend kwam ik in de sporthal en iedereen van slag en huilend daar. Hij had zelfdoding toegepast die nacht. De vrijdagavond had hij nog gezellig met zijn 2 dochters aan de sporthal-bar gezetten en wat gedronken...zijn afscheid!
Mij altijd bijgebleven.
Dat snap ik dat dat je bijblijft. :confused:

Bewaar je die in je nieuwe schuurtje? De 2x 4 rollen dan?
Heb je ook noodpakket klaar voor als de pleuris uitbreekt? Water, batterijen, knijp-kat, blikken voedsel?
Hier ook. Alles wat aan de datum is wordt van tijd tot tijd ververst.

En voor de grappen komen: Mijn ouders zijn dit jaar al 40 jaar gelukkig getrouwd. ;)

Bewaar je die in je nieuwe schuurtje? De 2x 4 rollen dan?
Heb je ook noodpakket klaar voor als de pleuris uitbreekt? Water, batterijen, knijp-kat, blikken voedsel?
Alleen water en paar blikjes. Heb ook een gasstelletje. Voor een paar dagen kan ik me redden, zoals ook aanbevolen is.

Het was geen Swift, maar een Celerio. Ik kan mij nog herinneren dat ik het mee las. De beste man had ze niet alle 24 in het kratje, kon hij waarschijnlijk niets aan doen maar jij kreeg imo niet de behandeling die je verdiende. Jij was toen te goed voor deze wereld, ik had toen ik zijn eerdere posts over garagehouders en dealers las al iets van: “ joh, stik de moord!”

Maar jij wilde helpen, en dat sierde jou wel.

Anyway, geniet van je verblijf op Aruba, pas op met te ver uit de kustlijn zwemmen op Baby Beach. Daar ging ik 6 jaar geleden de mist mee, na een hele poos evenwijdig aan de kustlijn te hebben gezwommen kwam ik een heel eind verderop doodvermoeid uit het water, eerder lukte het door stroming niet de kust te bereiken. Kan er nu om lachen en toen niet, verhuurder van het huisje vroeg of ik mijn paspoort om mijn nek had voor als ik er bij Panama uit zou komen:LOL:

Ultieme gevoel van vrijheid ! Beetje gecontroleerd blazen
Dat had ik vorig jaar rond deze tijd. Met vertraging uit IJsland tegen middernacht zo-ma op SPL aangekomen. Maatje naar huis gebracht in Loosdrecht, en toen heeeerlijk via 27/1/28 naar thuisbasis. Maar goed dat ik de golf 7 met die tamme 1500 had toen, met de audi had ik serieus op moeten letten onder de Vmax plus 30 te blijven :rolleyes:

Zozo eindelijk weer een beetje boven Jan na een dagen van griep en een paar waardeloze dagen ervoor toen ik er niet aan toe wilde geven, maar vanavond doe ik het rustigen.

Lekker seizoen 3 van The White Lotus afkijken dan maar.

Die serie is heftig hahaha

Wel afgekeken want intrigerend

Ah oké

Dus klagen dat Dit een 2.0 is ipv 3.0 zoals de typenaming zegt mag niet?
Ik zou me eerder storen aan het te heet gewassen 4 deurs koetswerk met de muts in porsche look, maar das mijn gevoel bij dit ding. Nu is de enige Merc waar ik wat mee heb de G klasse, dus ben geheel bevooroordeeld!

Einde van de dag, ze is in de keuken, ik kom daar en wil wat vragen en zij uit het niets heel boos what do you want… toen ben ik maar weer omgekeerd, naar m’n werkkamer gegaan en ben ik daar maar een uur gaan zitten, was al klaar met werken :rolleyes:

Terug
Bovenaan