Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
"Noodvoorraad"Gebruik je zoveel tegelijk?![]()
Alle pakken zijn bedoeld voor de “hoge nood”, toch?Ja, ja. Dat is je noodvoorraad.
Wat is je “gewone” voorraad?
Ik snap nu al die lege vakken tijdens crisisi..
Ja dat is in het kort samengevat wat we hier op autofocus besprekenOm de laatste paar pagina’s samen te vatten: Soms is het knokken voor een pak toiletpapier.![]()
Zo hebben we allemaal onze eigen rol op dit forum. Om in de termen te blijven.Ja dat is in het kort samengevat wat we hier op autofocus bespreken![]()
Je hebt toch van die scooter boys hiervoor
Eet smakelijk.Ja maar dan is t niet meer lekker als t aankomt
Eeennn dan kan ik even met de bmw racen
Goede bekomst…..Tis al op![]()
![]()
Beter dat jij het zegt dan de eigenaar van die zaak waar je het gehaald hebt. Dan kwam je voor niks.Tis al op![]()
![]()
Van mijn opleider tot volleybal-scheidsrechter ook geleerd altijd een rol in je sporttas te hebben. Bij de wc's in de kleine kleedruimtes ontbrak nog wel eens papier.Ik heb er altijd een in de auto liggen voor onderweg naar vakantie. Das ook mijn last resort thuisnog nooit hoeven gebruiken.
Zo hebben we allemaal onze eigen drol op dit forum. Om in de termen te blijven.
Als het even kan zitten wij dan het liefst ook op de weg terug.Eind vd dag even op verjaardagsvisite bij de pater familias die 78 geworden is, maar wat rijd het verdraaid lekker door terug naar boven over de 28 zo tegen 19u..vrijwel iedereen mooi rechts of vlot aan de kant, hoefde maar weinig van de 130 terug laten zakken![]()
Dat snap ik dat dat je bijblijft.Van mijn opleider tot volleybal-scheidsrechter ook geleerd altijd een rol in je sporttas te hebben. Bij de wc's in de kleine kleedruimtes ontbrak nog wel eens papier.
Mijn opleider is ook helaas niet meer, al ergens in 1996 zelfdoding toegepast. Hij belde mij op een woensdag- of donderdagavond: Of ik niet als scheidsrechter de wedstrijd van zijn dochter wilde overnemen die vrijdag. Dat deed ik.
Zaterdagochtend kwam ik in de sporthal en iedereen van slag en huilend daar. Hij had zelfdoding toegepast die nacht. De vrijdagavond had hij nog gezellig met zijn 2 dochters aan de sporthal-bar gezetten en wat gedronken...zijn afscheid!
Mij altijd bijgebleven.
1 pak van 12 rollen waar er 3 uit zijn.Ja, ja. Dat is je noodvoorraad.
Wat is je “gewone” voorraad?
Ik snap nu al die lege vakken tijdens crisisi..
Goede bekomst…..
Bewaar je die in je nieuwe schuurtje? De 2x 4 rollen dan?1 pak van 12 rollen waar er 3 uit zijn.
Tot de schijt ons dood.Zo hebben we allemaal onze eigen drol op dit forum. Om in de termen te blijven.
Bewaar je die in je nieuwe schuurtje? De 2x 4 rollen dan?
Heb je ook noodpakket klaar voor als de pleuris uitbreekt? Water, batterijen, knijp-kat, blikken voedsel?
Hier ook. Alles wat aan de datum is wordt van tijd tot tijd ververst.Bewaar je die in je nieuwe schuurtje? De 2x 4 rollen dan?
Heb je ook noodpakket klaar voor als de pleuris uitbreekt? Water, batterijen, knijp-kat, blikken voedsel?
Idem hier. Altijd gezellig zo’n vrijdagavondMevr SJ viel t zwaar op de maag.. naast me in slaap gedonderd op de bank
Waar laat je dat spul dan? In de kelder of zolder? EasyStore?Koop eens in de zoveel tijd een enorme lading en dan kunnen we weer een half jaar tot een jaar
Ultieme gevoel van vrijheid ! Beetje gecontroleerd blazenvrijwel iedereen mooi rechts of vlot aan de kant, hoefde maar weinig van de 130 terug laten zakken![]()
Idem hier. Altijd gezellig zo’n vrijdagavond![]()
Alleen water en paar blikjes. Heb ook een gasstelletje. Voor een paar dagen kan ik me redden, zoals ook aanbevolen is.Bewaar je die in je nieuwe schuurtje? De 2x 4 rollen dan?
Waar laat je dat spul dan? In de kelder of zolder? EasyStore?
Idem hier. Altijd gezellig zo’n vrijdagavond![]()
Alleen water en paar blikjes. Heb ook een gasstelletje. Voor een paar dagen kan ik me redden, zoals ook aanbevolen is.
Het was geen Swift, maar een Celerio. Ik kan mij nog herinneren dat ik het mee las. De beste man had ze niet alle 24 in het kratje, kon hij waarschijnlijk niets aan doen maar jij kreeg imo niet de behandeling die je verdiende. Jij was toen te goed voor deze wereld, ik had toen ik zijn eerdere posts over garagehouders en dealers las al iets van: “ joh, stik de moord!”Die ja!
Dat had ik vorig jaar rond deze tijd. Met vertraging uit IJsland tegen middernacht zo-ma op SPL aangekomen. Maatje naar huis gebracht in Loosdrecht, en toen heeeerlijk via 27/1/28 naar thuisbasis. Maar goed dat ik de golf 7 met die tamme 1500 had toen, met de audi had ik serieus op moeten letten onder de Vmax plus 30 te blijvenUltieme gevoel van vrijheid ! Beetje gecontroleerd blazen
Ultieme gevoel van vrijheid ! Beetje gecontroleerd blazen
Ah soms mag het over auto's gaan. Als ze maar wel een verbrandingsmotor hebbenik weet niet zo goed waar ik over moet praten als het niet over auto’s kan gaan
Zozo eindelijk weer een beetje boven Jan na een dagen van griep en een paar waardeloze dagen ervoor toen ik er niet aan toe wilde geven, maar vanavond doe ik het rustigen.
Lekker seizoen 3 van The White Lotus afkijken dan maar.
Dat dit nog uit jouw mond mag komen!Als ze maar wel een verbrandingsmotor hebbenen meer cilinders dan wielen
Over eten en drinken weet je je anders ook aardig te redden, ik ken de term sommelier alleen uit krantenrecensies..ik weet niet zo goed waar ik over moet praten als het niet over auto’s kan gaan
De rode feestweek is hier aangebroken dus ik begeef mij de hele dag al op dun ijs…
Ik zou me eerder storen aan het te heet gewassen 4 deurs koetswerk met de muts in porsche look, maar das mijn gevoel bij dit ding. Nu is de enige Merc waar ik wat mee heb de G klasse, dus ben geheel bevooroordeeld!
Ik zie nu een aflevering Over de A4 terug.ik weet niet zo goed waar ik over moet praten als het niet over auto’s kan gaan
Einde van de dag, ze is in de keuken, ik kom daar en wil wat vragen en zij uit het niets heel boos what do you want… toen ben ik maar weer omgekeerd, naar m’n werkkamer gegaan en ben ik daar maar een uur gaan zitten, was al klaar met werken![]()