Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
JW, waar blijft een plaatje van 372? Of moet ik het steeds doen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach ja, hetzelfde gebeurde met Hamilton en Max. Sinds Hamilton bij Ferrari rijdt is hij nergens meer.Schumacher, waar moet ik beginnen... Briljante coureur, ook technisch zeer begaafd. Het niveau waar op hij Ferrari kreeg was bewonderenswaardig.
Maar ik was Williams fan toen hij bij Benneton reed, na 2 keer zijn concurrent uit de race rammen wat 1 keer lukte en 1 keer niet was ik wel klaar met hem.
Als jij een plaatje weet voor 372, ga je gang.JW, waar blijft een plaatje van 372? Of moet ik het steeds doen?![]()
JW, waar blijft een plaatje van 372? Of moet ik het steeds doen?![]()
Ik heb geen idee...Als jij een plaatje weet voor 372, ga je gang.![]()
Rekening naar de LM, kost mij niksDat zijn prijzige batterijen.
In de Mazda-handleiding staat ook dat ik ervoor naar de dealer moet, maar heb het toch zelf gedaan. Scheelt een hoop geld.
Geldt voor mij ook. Maar ben er dan toch altijd kritisch op. Heb laatst ook gereageerd op hoe mijn kW-kosten worden doorbelast. Maakt voor mij niet uit (ik krijg mijn kosten terug), maar vind het belachelijk hoe die EV-cowboys daar dan nog 70% bovenop gooien.Rekening naar de LM, kost mij niks
Was de Mazda niet groot genoeg of heb je een upgrade gekregen van de LM?
Repareren dan!![]()
-stuk-
Ik was ook geen Schumi-fan, ook was hij soms briljant. Maar ook Todt en Brawn hebben bijgedragen aan het Ferrari succes hoor! Sinds de teamleiding weer door Italianen gerund wordt gast het minder; het zijn geen managers of zo, zoals T en B waren.Schumacher, waar moet ik beginnen... Briljante coureur, ook technisch zeer begaafd. Het niveau waar op hij Ferrari kreeg was bewonderenswaardig.
Maar ik was Williams fan toen hij bij Benneton reed, na 2 keer zijn concurrent uit de race rammen wat 1 keer lukte en 1 keer niet was ik wel klaar met hem.
Intussen zitten we al op 373.Voorlopig rijdt ik al bijna drie weken Dacia….
Nee, dit is een
MC LOUIS Nevis 372 G.
![]()
Haha bijna. Aruba momenteel.Waar in de VS zit je ergens?
Intussen zitten we al op 373.![]()
Moderator
Valt bij mijn auto’s niet zo opEn hoe is het bij jullie met Saharazand? Geen neerslag hier, maar wel een laagje op de auto. Op de motorkap van de Capri wat gele vlekjes, afgespoeld met regenwater, even zien hoe dat er morgen uitziet.
Jij ook al aan de camper?
Alles voor dit topic.Jij ook al aan de camper?![]()
Repareren dan!
Alles voor dit topic.
Daar doen we niet aan hier.Kan ik niet
Daar doen we niet aan hier.![]()
Historisch gezien heb ik daar inderdaad geen fijne herinneringen aan.@Nico GTR , doe jij niet aan privé conversaties? Ik mag je niks sturen!
Goed zo.Snap ik
Braad*kuch*slee?Historisch gezien heb ik daar inderdaad geen fijne herinneringen aan.
Iets met een forummer die graag zo goedkoop mogelijk wilde autorijden en zijn ac condensor vervangen moest hebben.
Ik hem van tevoren gemeld heb dat ik die bij de plaatselijke automaterialen zaak haal i.v.m. garantie die ik dan krijg. Hij vervolgens de autodoc prijs erbij had gehaald. Waar 200 euro verschil in zat en ik werd geblokkeerd op WhatsApp en zwart gemaakt werd hier.
Extra laagje bovenop de 3 lagen vuil. Volgende week maar even goed afspoelenEn hoe is het bij jullie met Saharazand? Geen neerslag hier, maar wel een laagje op de auto. Op de motorkap van de Capri wat gele vlekjes, afgespoeld met regenwater, even zien hoe dat er morgen uitziet.
Sinds wanneer kan die zich een auto met airco veroorloven?Goed zo.
Braad*kuch*slee?
If you know, you know.![]()
Zo gaat het hier ook.Iemand al iets klaar voor 374? We zijn weer lekker op dreef.
Herkennen jullie dit?
'Waarom lach je?' Of 'Wat is er zo grappig?'
'Ow, iets op het autofocus!'
Sinds wanneer kan die zich een auto met airco veroorloven?
Ja hij kwam opeens aan met een tondeuse. Mij niet bellen.@Dude: Je hebt de kapper in elkaar geslagen?
Hij moest wel. De knokploeg van JL86 was nog bij jou in de buurt toch?@Dude: Je hebt de kapper in elkaar geslagen?
Rare auto courgette... nee, auto correctAutofocus? Ga je vreemd met ons?![]()
Even kappertje geklapt, nu thuis. Stad lonkt nu met al die volle terrassen, heerlijk. Maar goed gaar dus braaf op de bank![]()
Was het die Swiftmeneer?Nee het was niet braadslee.
Nog steeds verdwaald hier inderdaad.Hij moest wel. De knokploeg van JL86 was nog bij jou in de buurt toch?![]()
Iemand al iets klaar voor 374? We zijn weer lekker op dreef.
Herkennen jullie dit?
'Waarom lach je?' Of 'Wat is er zo grappig?'
'Ow, iets op het autoforum!'
Inmiddels is het overigens meer zo van:
'Is het weer grappig met je online vrienden?'![]()
Die ja!Was het die Swiftmeneer?
Niet om mensen te shamen, maar we hadden hier iemand die nogal trots was hoe goedkoop die aan het 'rije' was. Ik herinner me dat er met hem ook de nodige spanningen op het forum waren.
Was het die Swiftmeneer?
Niet om mensen te shamen, maar we hadden hier iemand die nogal trots was hoe goedkoop die aan het 'rije' was. Ik herinner me dat er met hem ook de nodige spanningen op het forum waren.
Altijd die Swift eigenaren...
Nico heeft in mijn Subaru gereden...Carkiller???
@JL86: Kun je die knokploeg terugsturen? Mijn broertje rijdt in een Swift Hybrid.Altijd die Swift eigenaren...
Ik steek de barbecue vast aan.Carkiller ken ik al jaren! Maar we hebben elkaar echt al te lang niet meer gezien haha deze zomer maar eens verandering in brengen.