De Dude
Petrolhead
Mevrouw de Dude stond het hardst mee te zingen in 2024Mevr Dude slaapt en kijk eens wat voor plaatjes er tevoorschijn komen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mevrouw de Dude stond het hardst mee te zingen in 2024Mevr Dude slaapt en kijk eens wat voor plaatjes er tevoorschijn komen![]()
Wanneer je vaak in het buitenland bent, snap ik het. Mijn kinderen zijn tijdens vakantie (buitenland) ook wel geïnteresseerd, dan zoek ik samen met hen woorden op. Ik heb er alleen geen gevoel voor.We zijn nogal vaak in het buitenland en denk eraan om op termijn ook een nanny te nemen dus dan is naast NL sowieso EN wel handig. Maar we leren ook wat Hindi gezien we daar ook vaak te vinden zijn
Nee niet Zuid, dat is een opwarmertje. Normaliter Plaspoelpolder, dat is echt een veldslag. Toevallig was het deze week weer zo’n chaos dat ik noodgedwongen de A12 moest pakken. Je komt er dan gewoon niet tussenOok op zuid eraf? Wat een gezelligheid jongens
Dat is iets met snoepjes zonder dat je er dik van wordt.is dat een soort Call of duty voor vrouwen?
Mevrouw de Dude stond het hardst mee te zingen in 2024![]()
Komende vanaf A'dam of R'dam?Nee niet Zuid, dat is een opwarmertje. Normaliter Plaspoelpolder, dat is echt een veldslag. Toevallig was het deze week weer zo’n chaos dat ik noodgedwongen de A12 moest pakken. Je komt er dan gewoon niet tussen
![]()
Goodnight fella’s. Morgen 5:30 wekkertje
Oh ja ik moet bij Delft eraf dus er tussen, maar ik ga bijna nooit meer daar eraf omdat de files al opstropen bij de bocht waar het van 3 naar 2 rijbanen gaat.Nee niet Zuid, dat is een opwarmertje. Normaliter Plaspoelpolder, dat is echt een veldslag. Toevallig was het deze week weer zo’n chaos dat ik noodgedwongen de A12 moest pakken. Je komt er dan gewoon niet tussen
Komende vanaf A'dam of R'dam?
Vanaf Rotterdam. Vanaf Amsterdam is de afrit tenminste nog tweebaansKomende vanaf A'dam of R'dam?
Vinted of Bol?De mijne zit een paar meter verderop ook op dr smartfoon te loeren![]()
Tinder.Vinted of Bol?
Ja het is echt een bizar goede artieste. Los van of muziek wel niet je smaak is - echt autistisch muzikaal gewoon.M’n vrouw had laatst die Netflix docu over Swift aan staan, scheen wel goed te zijn
Een buitenwijkerOh ja ik moet bij Delft eraf dus er tussen, maar ik ga bijna nooit meer daar eraf omdat de files al opstropen bij de bocht waar het van 3 naar 2 rijbanen gaat.
Ga er meestal af bij Delft / Schipluiden en dan binnendoor
Hele dag verhuizen! Moet mij vroeg meldenPoeh, inderdaad, waarom zo vroeg, wat is het plan?
DuhEen buitenwijker![]()
Ja haha, dat ook. Iedereen die denkt wat tijd te winnen door hem als parallelbaan te pakken
Vanaf Rotterdam. Vanaf Amsterdam is de afrit tenminste nog tweebaans
Daar hebben ze bedrijven voor, zodat jij lekker kunt uitslapenHele dag verhuizen! Moet mij vroeg melden
Ja het is echt een bizar goede artieste. Los van of muziek wel niet je smaak is - echt autistisch muzikaal gewoon.
Ja en als ik dan van Amsterdam kom en daar eraf wil is het ontwijken van al die twijfelkonten die nog stukje extra willen meepakkenJa haha, dat ook. Iedereen die denkt wat tijd te winnen door hem als parallelbaan te pakken
Lang valt wel mee denk ik? 270-graden bocht zoals in een klaverblad. Wel lekker om hem daar strak aan te snijden en te kijken wanneer de achterkant een beetje wil uitstappenIs dat die lange doordraaier? Kom daar gelukkig alleen buiten spitstijd, we hebben 1 klant in het havenkwartier in Rijswijk
Daar hebben ze bedrijven voor, zodat jij lekker kunt uitslapen![]()
Die vragen goud geld tegenwoordig. Dan kun je beter een paar man optrommelen en wat busjes huren.Daar hebben ze bedrijven voor, zodat jij lekker kunt uitslapen![]()
Lang valt wel mee denk ik? 270-graden bocht zoals in een klaverblad. Wel lekker om hem daar strak aan te snijden en te kijken wanneer de achterkant een beetje wil uitstappen![]()
Die vragen goud geld tegenwoordig. Dan kun je beter een paar man optrommelen en wat busjes huren.![]()
Verhuizen is duur inderdaad maar dat moet je ook niet elke maand doenDie vragen goud geld tegenwoordig. Dan kun je beter een paar man optrommelen en wat busjes huren.![]()
Hahahah, hij corrigeert inderdaad wel snel, maar ook op droog wegdek kan je de kont wel laten bewegenMag dat van de electronica in de Volvo?
Nou dit is de laatste keer dat ik het voor iemand anders ga doen danwel zelf . Helemaal klaar meeDie vragen goud geld tegenwoordig. Dan kun je beter een paar man optrommelen en wat busjes huren.![]()
Ontploffende snoepjes a la tetris blijkbaar. Schijnt ontspannend te werken.is dat een soort Call of duty voor vrouwen?
Haha ik moet ook nog steeds hard voor m’n geld werken maar één ding heb ik wel geleerd, dat comfort en tijdwinst wel geld mag kosten.Je hebt het tegen een AMG eigenaar.. die snapt het concept van geld niet meer![]()
Daarom werk ik ook niet bij een verhuisbedrijf.Verhuizen is duur inderdaad maar dat moet je ook niet elke maand doen![]()
As we speak zit ik in level 18.714.Ontploffende snoepjes a la tetris blijkbaar. Schijnt ontspannend te werken.
@Jay DoubleYou level 4200 nogwat
Haha ik moet ook nog steeds hard voor m’n geld werken maar één ding heb ik wel geleerd, dat comfort en tijdwinst wel geld mag kosten.
Je scoort weer karmapunten moet je maar denkenNou dit is de laatste keer dat ik het voor iemand anders ga doen danwel zelf . Helemaal klaar mee
Hahahah, hij corrigeert inderdaad wel snel, maar ook op droog wegdek kan je de kont wel laten bewegen
Deze herken ik niet! Ziet er een beetje raar uit en profiel.
Bij de Bird staat het ook uit volgens mij![]()
Nee, niet helemaal. Er is wel een sportstand met als enige functie om de ESP wat later in te laten grijpen, dan glijdt ie iets meer.Kan je alles wel uitzetten?
Bij Mercedes (non AMG) kan dat niet maar bmw wel.
Deze herken ik niet! Ziet er een beetje raar uit en profiel.
Knopje nog niet gevondenOoit eens aan proberen te zetten?
Duur ja! Ik moest iets van 2300 betalen voor 1 bakwagen, 3 man één ochtend. In mei 2018 was hetzelfde nog 750,- zelfde firma.Verhuizen is duur inderdaad maar dat moet je ook niet elke maand doen![]()