• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

We zijn nogal vaak in het buitenland en denk eraan om op termijn ook een nanny te nemen dus dan is naast NL sowieso EN wel handig. Maar we leren ook wat Hindi gezien we daar ook vaak te vinden zijn
Wanneer je vaak in het buitenland bent, snap ik het. Mijn kinderen zijn tijdens vakantie (buitenland) ook wel geïnteresseerd, dan zoek ik samen met hen woorden op. Ik heb er alleen geen gevoel voor.
Zo heb ik Swahili geprobeerd toen mijn vriendin in Tanzania stage liep en we aansluitend en reis maakten. Niet te doen! Gelukkig heeft zij wel gevoel voor taal. Laat mij maar rekenen en de weg vinden. Vullen elkaar mooi aan!

FF619537-7435-48E0-8F6E-58804A813B7D.png

Goodnight fella’s. Morgen 5:30 wekkertje

Ook op zuid eraf? Wat een gezelligheid jongens
Nee niet Zuid, dat is een opwarmertje. Normaliter Plaspoelpolder, dat is echt een veldslag. Toevallig was het deze week weer zo’n chaos dat ik noodgedwongen de A12 moest pakken. Je komt er dan gewoon niet tussen

Nee niet Zuid, dat is een opwarmertje. Normaliter Plaspoelpolder, dat is echt een veldslag. Toevallig was het deze week weer zo’n chaos dat ik noodgedwongen de A12 moest pakken. Je komt er dan gewoon niet tussen
Oh ja ik moet bij Delft eraf dus er tussen, maar ik ga bijna nooit meer daar eraf omdat de files al opstropen bij de bocht waar het van 3 naar 2 rijbanen gaat.

Ga er meestal af bij Delft / Schipluiden en dan binnendoor

Is dat die lange doordraaier? Kom daar gelukkig alleen buiten spitstijd, we hebben 1 klant in het havenkwartier in Rijswijk
Lang valt wel mee denk ik? 270-graden bocht zoals in een klaverblad. Wel lekker om hem daar strak aan te snijden en te kijken wanneer de achterkant een beetje wil uitstappen :cool:

Kan je alles wel uitzetten?

Bij Mercedes (non AMG) kan dat niet maar bmw wel.
Nee, niet helemaal. Er is wel een sportstand met als enige functie om de ESP wat later in te laten grijpen, dan glijdt ie iets meer.

Op natte rotondes al wel gehad dat de achterkant weggleed zonder dat ik het zelf wilde

Terug
Bovenaan