Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zit op het stuur... maar ik zal niet over het stuur beginnen... ach, verdorie, te laat!Knopje nog niet gevonden![]()
Knopje nog niet gevonden![]()
Ik wist het! Thunderbird, die auto rijdt en vliegt!Ah ik moet de radio ook nog aanpakken… rijdt vliegt m’n hele lijst voor in de winter niks mee gedaan![]()
Ik wist het! Thunderbird, die auto rijdt en vliegt!
Zo voel ik mij zelf wel eens hier…Een echte gele vogel dus!
![]()
Beter dat dan een vreemde vogel.Zo voel ik mij zelf wel eens hier…![]()
Welterusten! Ik taai ook af
Even rust, ook wel fijn
Geen idee, maar zal wel op pad zijn naar de klus denk ikZou de dude al aan het sjouwen zijn![]()
Een Peterbild of Mack?
Een Peterbild of Mack?
Max V is er al uit trouwens! Start als 22 of 21e
Blokkerende remmen en achterste voren de grindbak in in bocht 1. Start sls 20eDas best laag toch?
Nieuwe auto's dit jaar, nieuwe ontwerpregels. Max was al niet blij bij de trainingen paar weken geleden
Nieuwe ontwerpregels en nieuwe specs voor motor en hybride systemen. Regels op de baan zijn hetzelfde gebleven als ook de kwalificatie-formatNog meer Regels![]()
Hier midden gld geen mist. De koperen ploert komt al door de bewolkingGoedemorgen. Wat een bak mist, bij jullie ook? Ach ja, auto is geladen
Hier ook geen F1 op tv. Zoals met veel sporten, live kijken is leuk, maar op tv haak ik snel af. Soms rugby of OS/WK voetbal om beetje wat mee te krijgen.
Moeten jullie veel verhuizen? Of is het te overzien. Hopelijk alles al ingepakt. Iemand daarmee helpen vind ik waardeloos. Laat mij maar tetris doen bij de wagens of verstand op 0 en tillen.Ja mistig . Nu ff bakkie zo verder
Ligt het aan mij of is de verdwenen persoon bij het mijn auto topic een bijzondere... roept dat hij verstand heeft van alles en het zelf kan en vervolgens gaat het alle kanten op... ja ja...
In het westen lichte mist en geen F1. Zo eens op het fietsje naar de bakker!Goedemorgen. Wat een bak mist, bij jullie ook? Ach ja, auto is geladen
Hier ook geen F1 op tv. Zoals met veel sporten, live kijken is leuk, maar op tv haak ik snel af. Soms rugby of OS/WK voetbal om beetje wat mee te krijgen.
Kocht steeds aan de onderkant van de markt. Barri heeft het al op slot gegooid. Benieuwd of er weer een nieuw draadje komt.Wat wie waar
Eén van de laatsten inderdaad. Vind ik niks voor Max. Maar hij heeft al vaker laten zien van achteren naar voren te kunnen sprinten. Hopelijk gaat dat met zijn nieuwe wagen ook weer lukken.Das best laag toch?Max V is er al uit trouwens! Start als 22 of 21e
Die gozer met die fiesta diesel die naar de apk moest?Kocht steeds aan de onderkant van de markt. Barri heeft het al op slot gegooid. Benieuwd of er weer een nieuw draadje komt.
Jup, dieDie gozer met die fiesta diesel die naar de apk moest?
Kan je lekker genieten van de oranje auto?Voor de tweede keer “opgestaan” vanochtend.
Eerste keer was half, want F1 lekker vanuit bed gekeken. Was voor de Verstappen-fans na zo’n vijf minuten klaar.
Nu de zoons wegsturen op scoutingkamp. Vrouw is ook een weekendje weg. Dus het wordt lekker rustig hier.![]()
Wat kasten, droger en wasmachine en vooral dozen.Moeten jullie veel verhuizen? Of is het te overzien. Hopelijk alles al ingepakt. Iemand daarmee helpen vind ik waardeloos. Laat mij maar tetris doen bij de wagens of verstand op 0 en tillen.
Ook geen idee wie ze bedoelen...Ligt het aan mij of is de verdwenen persoon bij het mijn auto topic een bijzondere... roept dat hij verstand heeft van alles en het zelf kan en vervolgens gaat het alle kanten op... ja ja...
Arme Rembrandt hahaKan je lekker genieten van de oranje auto?![]()
Na de F1 ook weer effe een uurtje terug bed in, nog effe de oogjes dicht ook al slaap je niet echt meer.Voor de tweede keer “opgestaan” vanochtend.
Eerste keer was half, want F1 lekker vanuit bed gekeken. Was voor de Verstappen-fans na zo’n vijf minuten klaar.
Nu de zoons wegsturen op scoutingkamp. Vrouw is ook een weekendje weg. Dus het wordt lekker rustig hier.![]()
Ik ben een beetje Max V-fan af; na 3 kampioenschappen vind ik hem een beetje teveel arrogantie hebben gekregen. Als dit een moeilijk seizoen wordt t.o.v. Mercedes gaat die weer figuurlijk om zich heen slaan.Eén van de laatsten inderdaad. Vind ik niks voor Max. Maar hij heeft al vaker laten zien van achteren naar voren te kunnen sprinten. Hopelijk gaat dat met zijn nieuwe wagen ook weer gaat lukken.