• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Welterusten

50567babdc27b.jpeg

Verhuizen, dat is toch een kwestie van familie en vrienden optrommelen en een flinke bus huren? Zo is het mij altijd gelukt. Al hebben we nu wel heel veel rommel...
Vroeger, met mijn ouders, deed de familie het. Hoekstra, via mijn moeder, familiebedrijf. Kent iemand hen?

Goedemorgen. Wat een bak mist, bij jullie ook? Ach ja, auto is geladen :p

Hier ook geen F1 op tv. Zoals met veel sporten, live kijken is leuk, maar op tv haak ik snel af. Soms rugby of OS/WK voetbal om beetje wat mee te krijgen.
Hier midden gld geen mist. De koperen ploert komt al door de bewolking

Ligt het aan mij of is de verdwenen persoon bij het mijn auto topic een bijzondere... roept dat hij verstand heeft van alles en het zelf kan en vervolgens gaat het alle kanten op... ja ja...

Ligt het aan mij of is de verdwenen persoon bij het mijn auto topic een bijzondere... roept dat hij verstand heeft van alles en het zelf kan en vervolgens gaat het alle kanten op... ja ja...
Ook geen idee wie ze bedoelen...
Gisteren ging het over ene Braadslee; geen idee wie dat was op dit forum.

Voor de tweede keer “opgestaan” vanochtend.
Eerste keer was half, want F1 lekker vanuit bed gekeken. Was voor de Verstappen-fans na zo’n vijf minuten klaar.
Nu de zoons wegsturen op scoutingkamp. Vrouw is ook een weekendje weg. Dus het wordt lekker rustig hier.:cool:
Na de F1 ook weer effe een uurtje terug bed in, nog effe de oogjes dicht ook al slaap je niet echt meer.

Eén van de laatsten inderdaad. Vind ik niks voor Max. Maar hij heeft al vaker laten zien van achteren naar voren te kunnen sprinten. Hopelijk gaat dat met zijn nieuwe wagen ook weer gaat lukken.
Ik ben een beetje Max V-fan af; na 3 kampioenschappen vind ik hem een beetje teveel arrogantie hebben gekregen. Als dit een moeilijk seizoen wordt t.o.v. Mercedes gaat die weer figuurlijk om zich heen slaan.

Ooit lang geleden, zomervakantie 2010 of zo, stond Jos V letterlijk achter mij in een Franse wegrestaurant met een dienblad friet halen voor kleine Max en zijn toenmalige vriendin. 2 koppen kleiner dan ik, maar wel breed gespierd.
Later kwam Jos V in het nieuws, omdat hij z'n vriendin mishandeld had en had geprobeerd aan te rijden met een bus (VW Transporter zoiets)

Terug
Bovenaan