• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Voor de tweede keer “opgestaan” vanochtend.
Eerste keer was half, want F1 lekker vanuit bed gekeken. Was voor de Verstappen-fans na zo’n vijf minuten klaar.
Nu de zoons wegsturen op scoutingkamp. Vrouw is ook een weekendje weg. Dus het wordt lekker rustig hier.:cool:

Dat klinkt als een heel fijn weekend…. Wat ga je allemaal doen??? Ik droom al van zo een weeekend dat ik ongestoord m’n werkkamer of berging kan opruimen..

Ik ga me toch een roadtrip maken als de mooie rooie weer terug is……. :devilish:
Lekker 327pk loslaten over de grens of zo…..

Die CX Phev toch? Heb m wel eens gereden (eigenaar van 1 van onze klanten heeft er 1), had m letterlijk 3 dagen in bezit en zei toen ‘oh wil je rijden? Hier sleutels’ hahaha

Maar voelt wel als een mastodont - meer CRV dan X3

Wel onder de indruk van interieur kwaliteit etc !

Die CX Phev toch? Heb m wel eens gereden (eigenaar van 1 van onze klanten heeft er 1), had m letterlijk 3 dagen in bezit en zei toen ‘oh wil je rijden? Hier sleutels’ hahaha

Maar voelt wel als een mastodont - meer CRV dan X3

Wel onder de indruk van interieur kwaliteit etc !
Yep. Het is een joekel van een auto, en natuurlijk vooral heel comfortabel. Maar als je ‘m in Sport-modus zet gebruikt-ie de elektro-motor als boost en wordt het een beest van een wagen.

Yep. Het is een joekel van een auto, en natuurlijk vooral heel comfortabel. Maar als je ‘m in Sport-modus zet gebruikt-ie de elektro-motor als boost en wordt het een beest van een wagen.

Zal ik nog eens proberen dan, vond dat niet netjes met een auto met een paar honderd km op de teller haha

Hij had wel heel veel issues en heeft m ingeruild op een cx80, vgm zonder bijbetaling..

“Nieuwe” CX-60 schijnt al veel beter. Bij de CX-80 hebben ze veel meteen beter gedaan. Ook denk ik dat de 25cm extra lengte (en wielbasis) wel helpt in extra comfort.

Even snel de tuin in; rozen gesnoeid (mooi weer voor) en alles in de groene container, inclusief het afval van de vorige keer. Resultaat, tuin aardig netjes, container weer vol... oudste even mijn laarzen aan. Resultaat, container niet meer tot de rand gevuld en oudste dikke lol. Dus ik ook weer een glimlach. Zo makkelijk kan/mag het zijn.

Overigens maak ik de tuin nooit helemaal netjes, blijft er ook nog wat over voor de beestjes.

Lekker weertje vandaag wel weer, zonnetje en zon 15c, weer lekker naar het meer geweest. Prima zonder jas al te doen, alleen een bodywarmer mee ;)

Ik heb de verwarming net weer aangezet, dacht klaar te zijn daarmee voorlopig.
Wij hebben de houtkachel aan in deze periode. Veel minder verwarming nodig omdat die daardoor lager kan. Alleen de vloerverwarming staat echt aan, die hebben we niet eens in het hele huis. Alleen in het gedeelte wat aangebouwd en aangepast is voor mij. Daar hebben we ook de eethoek staan, maar verder is het van mij. (Slaap- en badkamer) :ROFLMAO:

Wat zijn dat voor barre omstandigheden daar, hier is het de hele week nog 15-17 graden. Alleen als de zon weg is wordt het wat kouder, maar echt heerlijk weer!

Ik heb alleen verwarming via de vloer, maar die staat altijd op 17 graden ofzo? Vraag me af of die ooit wel eens aan is geweest :ROFLMAO:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar verschil van aan of uit voel je hier echt wel op laminaat. Heb ik natuurlijk van horen zeggen, want ik loop er niet op.

Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar verschil van aan of uit voel je hier echt wel op laminaat. Heb ik natuurlijk van horen zeggen, want ik loop er niet op.
Ik weet inderdaad wel uit ervaring dat je het voelt op laminaat, maar dat was niet bij mijzelf thuis. Heb het in m’n eigen appartement nog nooit gevoeld

Wij hebben ook vloerverwarming als hoofdverwarming door het hele huis, ook op de badkamers, heerlijk in de winter maar ik heb het nu uit staan.

20:01…
Nestle_After_Eight_Mints_300g_3_700x.jpg

Wij verwarmen al een jaar of 4 met de airco. Alleen als het flink vriest werkt dat niet en gaat de 'normale' verwarming aan. Deze winter viel ook reuze mee, net iets meer dan 10 kuub gas verbruikt.

Wow

Januari en februari zitten hier op de 160 kuub haha maart nu al op 22

Januari over de 300 kuub. Heb het idee dat er iets mis is met de vloerverwarming…
Bij ons 250 kuub in januari en stond de verwarming nog best laag, dus 300 kuub is best goed mogelijk als de verwarming iets hoger staat en of als je in kouder stuk van Nederland woont.

Tot nu toe net geen 60 kuub dit jaar. Ruim de helft is douche/bad. Hybride warmtepomp en geen vloerverwarming beneden. Verder alleen verwarming in de badkamer, waarbij de aanvoer door de vloer is gelegd. Dus soort van verwarming, wel lekker met de blote voeten.

Gisteren pagina na pagina hier, nu rust. Ook wel eens lekker.
Ik moest het vuur bewaken en een spel spelen voor de gezelligheid, nog steeds bij de schoonmoeder. Al vond mijn vriendin het niet leuk, jij wint toch altijd. Nieuw spel, voor mij dan, Azul. Wel geinig, maar inderdaad alle potjes gewonnen.
Morgen is m'n schoonmoeder jarig, kinderen hebben geholpen met taart maken. En als cadeautje bloempotten geverfd, leek mij wel origineel en past bij haar. Ik taai af, nacht wellicht onrustig zijn, met z'n allen hier logeren.

Hier januari 148m3 gas en februari 104m3 gas. Maart staat nu op 18m3.

Net wezen uit eten in Nimegen met zoonlief en schone dochter, zij wordt 21 woensdag.
Het eten was ok/goed.

Terug
Bovenaan