• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Pagina 382...
Ken geen type auto vinden.
Kwam alleen de Home-Car Eureka 382 tegen, een kleine caravan uit de jaren mid 90.

1920px-NISSAN_R382.%281969%29_%288563989389%29.jpg

zo, belastingaangifte gedaan.. krijg warempel geld terug??

Ik was laatst die nieuwe docu over Gordon Ramsay op Netflix aan het kijken. Wil wel eens in Lucky Cat op 22 Bishopsgate in London eten. Ben ook wel een paar keer in de Shard bij Hutong geweest, maar echt veel van die skyscraper restaurants hebben we in Europa niet.

Ik was laatst die nieuwe docu over Gordon Ramsay op Netflix aan het kijken. Wil wel eens in Lucky Cat op 22 Bishopsgate in London eten. Ben ook wel een paar keer in de Shard bij Hutong geweest, maar echt veel van die skyscraper restaurants hebben we in Europa niet.
Als jij naar Londen gaat kunnen wij als forummers best op jouw huis in CH passen, geen probleem. Londen hoort trouwens niet meer bij Europa… ;)

Zo de standkachel mag weer gaan draaien. 6 graden en dikke mist hier… had ik niet helemaal verwacht en ook geen zin in :ROFLMAO:

Moggel,

Lekker fris begin, maar wel een zonnige dag voor de boeg. 4 seizoenen deze week begreep ik!

Ik heb in het restaurant in de Sky Tower in Auckland gegeten, toen ik in NZ was voor stage. Wel mooie ervaring, terwijl je eet draait het restaurant langzaam rond zodat je uitzicht verandert.

Als je maar lang genoeg met ze werkt dan wil je ze het liefst richting Australie verhuizen :p
Dat is niet exclusief voor Engelsen. Weet dan ook nog wel wat Franse kandidaten om maar een zijspoor te nemen. :ROFLMAO:

Zonder gekheid, verschil zit wellicht ook in sector en 'class'? Heb int verleden wel met Engelsen uit de agro sector te maken gehad. Prima no nonsense volk voor zover mijn ervaring.

Als we met zn allen hard genoeg duwen vanaf de kust, dan duwen we ze zo richting Amerika, goed idee? ;)
Dat hadden we misschien ook met één van onze eilandjes moeten doen; als eiland houden i.p.v. inpolderen. Komt alleen maar narigheid uit bij corona, Sint intocht of Oud en Nieuwviering.

Dat is niet exclusief voor Engelsen. Weet dan ook nog wel wat Franse kandidaten om maar een zijspoor te nemen. :ROFLMAO:

Zonder gekheid, verschil zit wellicht ook in sector en 'class'? Heb int verleden wel met Engelsen uit de agro sector te maken gehad. Prima no nonsense volk voor zover mijn ervaring.
Old MacDonald had a farm? :p

Ik heb heel veel met Engelsen gewerkt in de M&A markt en vond het doorgaans hele vervelende eager Beavers die altijd veel met politiek bezig waren. Vaak gevalletje achter je rug om proberen te naaien.

Amerikanen waren ook wel Beavers maar meer met open vizier.

De leukste waren Schotten en Spanjaarden.

Ik heb heel veel met Engelsen gewerkt in de M&A markt en vond het doorgaans hele vervelende eager Beavers die altijd veel met politiek bezig waren. Vaak gevalletje achter je rug om proberen te naaien.

Schotten is bijna per definitie +1. Voel me daar prima tussen thuis.

Professioneel neig ik naar de Angelsakische aanpak, maar het backstabben van de Engelsen is idd next level. Wat ik de Duitsers toedichtte bleek juist in Zwitserland op te gaan, de Duitsers waar ik mee werk/werkte zijn/waren over het algemeen zeer goed te pruimen. En, altijd handig, komen afspraken na. Duurt doorgaans wel even, bureaucratie ed.

Terug
Bovenaan