Jay DoubleYou
Petrolhead
Moest ik opzoeken, die kende ik niet eens.Zolang je m maar niet met Jeffrey Dahmer associeert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moest ik opzoeken, die kende ik niet eens.Zolang je m maar niet met Jeffrey Dahmer associeert![]()
Eh, u zei associaties? Daar zorgt JL zelf wel voorZolang je m maar niet met Jeffrey Dahmer associeert![]()
Slow down Jeffrey Dahmer![]()
Je hebt ook geen bewijs dat ik een man ben maar ik ga je echt geen d*** pic sturen![]()
Dat kan geregeld worden*hoopt op een ritje in de AMG als bewijs
Dat kan geregeld worden![]()
Pagina 382...
Ken geen type auto vinden.
Kwam alleen de Home-Car Eureka 382 tegen, een kleine caravan uit de jaren mid 90.
382 eurokrijg warempel geld terug??
zelfs een bedrag van 4 cijfers.. gelukkig heeft m'n vrouw dat geld vandaag alweer uitgegeven anders had ik misschien wel weer een auto gekocht382 euro?
Altijd fijn hè vrouwen…
Zwaaien? Fluiten.
Als jij naar Londen gaat kunnen wij als forummers best op jouw huis in CH passen, geen probleem. Londen hoort trouwens niet meer bij Europa…Ik was laatst die nieuwe docu over Gordon Ramsay op Netflix aan het kijken. Wil wel eens in Lucky Cat op 22 Bishopsgate in London eten. Ben ook wel een paar keer in de Shard bij Hutong geweest, maar echt veel van die skyscraper restaurants hebben we in Europa niet.
Welke van de twee wordt het? LEGO of NATO? Als het LEGO wordt wil ik wel korting…
London Max 1 of 2 dagen, ben helemaal klaar met die stad!Als jij naar Londen gaat kunnen wij als forummers best op jouw huis in CH passen, geen probleem. Londen hoort trouwens niet meer bij Europa…![]()
Bij de Post wil je niet werken, heel erg stroperig en veel bureaucratie.
Naam zegt het al, Post. Swiss Post of PostNL zal dan weinig uitmaken.Klinkt als hoe het bij PostNL is![]()
Dat UK uit de EU is gestapt, betekent nog niet dat ze opeens tot een ander werelddeel behoren. Ze zijn niet naar geen Azië of Zuid-Amerika verhuisd.Als jij naar Londen gaat kunnen wij als forummers best op jouw huis in CH passen, geen probleem. Londen hoort trouwens niet meer bij Europa…![]()
Nope, maar het zondagavond niet al te laat maken komt het begin van de werkweek wel ten goede hierJaag ik iedereen weer weg?![]()
Goedemorgen SJ,
Aan het uitslapen vandaag?
In Rotterdam heb je nu tijdje Celest op de zalmhaven. Meen 109e verdieping.
Ik vond het restaurant alleen beetje tegenvallen , jij geweest @S J 1001 ?
Ja dit was echt goed ! 20e verdieping ofzo, flatgebouwzal Ciel Blue wel kunnen waarderen. is t een skyscraper, mwah, is het hoog en erg goed - zeker
Ik ook!!Welke van de twee wordt het? LEGO of NATO? Als het LEGO wordt wil ik wel korting…![]()
Welke van de twee wordt het? LEGO of NATO? Als het LEGO wordt wil ik wel korting…![]()
Dat zeg ik ook niet. Maar dan zijn ze op zichzelf toch, net als de VS?Dat UK uit de EU is gestapt, betekent nog niet dat ze opeens tot een ander werelddeel behoren. Ze zijn niet naar geen Azië of Zuid-Amerika verhuisd.
Als we met zn allen hard genoeg duwen vanaf de kust, dan duwen we ze zo richting Amerika, goed idee?Dat zeg ik ook niet. Maar dan zijn ze op zichzelf toch, net als de VS?![]()
Als je maar lang genoeg met ze werkt dan wil je ze het liefst richting Australie verhuizenDisagree, teveel leuke weggetjes om te rijden en gebieden om te hiken.
En dat was van oorsprong al een strafkolonie van de Engelsen zelf...Als je maar lang genoeg met ze werkt dan wil je ze het liefst richting Australie verhuizen![]()
Dat is niet exclusief voor Engelsen. Weet dan ook nog wel wat Franse kandidaten om maar een zijspoor te nemen.Als je maar lang genoeg met ze werkt dan wil je ze het liefst richting Australie verhuizen![]()
Dat hadden we misschien ook met één van onze eilandjes moeten doen; als eiland houden i.p.v. inpolderen. Komt alleen maar narigheid uit bij corona, Sint intocht of Oud en Nieuwviering.Als we met zn allen hard genoeg duwen vanaf de kust, dan duwen we ze zo richting Amerika, goed idee?![]()
Old MacDonald had a farm?Dat is niet exclusief voor Engelsen. Weet dan ook nog wel wat Franse kandidaten om maar een zijspoor te nemen.
Zonder gekheid, verschil zit wellicht ook in sector en 'class'? Heb int verleden wel met Engelsen uit de agro sector te maken gehad. Prima no nonsense volk voor zover mijn ervaring.
Ik heb heel veel met Engelsen gewerkt in de M&A markt en vond het doorgaans hele vervelende eager Beavers die altijd veel met politiek bezig waren. Vaak gevalletje achter je rug om proberen te naaien.Zonder gekheid, verschil zit wellicht ook in sector en 'class'? Heb int verleden wel met Engelsen uit de agro sector te maken gehad. Prima no nonsense volk voor zover mijn ervaring.
Schotten is bijna per definitie +1. Voel me daar prima tussen thuis.Ik heb heel veel met Engelsen gewerkt in de M&A markt en vond het doorgaans hele vervelende eager Beavers die altijd veel met politiek bezig waren. Vaak gevalletje achter je rug om proberen te naaien.
Amerikanen waren ook wel Beavers maar meer met open vizier.
De leukste waren Schotten en Spanjaarden.
Precies dit!Ik heb heel veel met Engelsen gewerkt in de M&A markt en vond het doorgaans hele vervelende eager Beavers die altijd veel met politiek bezig waren. Vaak gevalletje achter je rug om proberen te naaien.
Ik heb heel veel met Engelsen gewerkt in de M&A markt en vond het doorgaans hele vervelende eager Beavers die altijd veel met politiek bezig waren. Vaak gevalletje achter je rug om proberen te naaien.
Amerikanen waren ook wel Beavers maar meer met open vizier.
De leukste waren Schotten en Spanjaarden.