Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom niet uit een ei JL86, jammer dat je denkt dat ik dat niet begreep.Is voor de pagina 383
Oh dan heb ik dat verkeerd begrepenIk kom niet uit een ei JL86, jammer dat je denkt dat ik dat niet begreep.![]()
![]()
Moeten we toch met je aan af en toe...Oh dan heb ik dat verkeerd begrepen![]()
Ja, klopt volgens mij helemaal.383 staat tich meer voor de motor die er in zit? Had ook al ge-google-d op 383 namelijk. Zijn 6,3L motoren die hoofdzakelijk in Chryslers en Chevrolets ingebouwd werden.
Duidelijk.Dat ligt eraan welke, dus 0.1 t/m 10 rolexen.
Misschien heb je nog wat Balinees houtsnijwerk in een doos op zolder staan?Duidelijk.![]()
Wel eerst ff op de onderkant kijken, anders staat je schuur straks vol met prullariaMisschien heb je nog wat Balinees houtsnijwerk in een doos op zolder staan?
Afgelopen weekend weer een mooi voorbeeldje bij Kunst en Kitsch. Een gesneden houten beeldje van een Balinees meisje/engeltje 30-40cm hoog, wat bij moeders op zijtafeltje stond. Verdwijnt in een doos op zolder. Blijkt €50k waard te zijn... En nog een kleiner beeldje erbij was goed voor €5k.
Dus ik ga nu alle kringloopwinkels en vlooienmarkten bij langs op zoek naar Balinees houtsnijwerk...
Dan kan het alsnog in de houtkachel.Wel eerst ff op de onderkant kijken, anders staat je schuur straks vol met prullaria![]()
Net nog even de Benz afgetopt voor 1,83 (euro 98).
In de iX3?Hier 2,41
In de frunkIn de iX3?![]()
Vooroorlogse prijzen dat..Net nog even de Benz afgetopt voor 1,83 (euro 98).
In de iX3?
Onderweg naar Duitsland kwam en wij op de snelweg voor de grens nog eentje tegen met 2,06 en 2,20 per liter. (Euro 95/diesel)
Werk zoeken in der Schweiz, gezin in de postkoets en die kant opIk had 2.10 zaterdagavond. Ach ja doe je eraan
Lijkt mij wel een mooie kop in de krant, "Man aangehouden met 50l brandstof in frunk EV"In de frunk![]()
Yup. Nog even last minute voordat ik vanaf volgende week tot eind juni flink aan de bak moet.@Jay vakantie?
Geniet ervan! Hopelijk mooi weer erbijYup. Nog even last minute voordat ik vanaf volgende week tot eind juni flink aan de bak moet.
Mijn wederhelft kan als anesthesieverpleegkundige goed verdienen in CH zegt ze. Leraren kunnen ze vast ook gebruiken, misschien taalbarrière... of lesgeven aan expatsVerhuizen naar het buitenland is niet zo ingewikkeld, heb het al 2 keer gedaan. Het belangrijkste is een baan hebben, anders wordt het een duur “grapje”.
Naja, vooral genaaid. Bij oplichting heb je (meestal) de keuze zelf ja te zeggen..Gewoon normale prijzen, jullie worden gewoon opgelicht. Net balletje-balletje op de Ramblas![]()
Als technicus zijnde zou dat niet mn grootste hobbel zijn gok ik. Echtgenote durft het niet aan met dr medische geschiedenis. Snap ik ook wel. Als dat geen rol meegespeeld had is de kans vrij groot dat we idd vertrokken waren.Verhuizen naar het buitenland is niet zo ingewikkeld, heb het al 2 keer gedaan. Het belangrijkste is een baan hebben, anders wordt het een duur “grapje”.
Er zijn wel lessen in het Nederlands hier, vooral gefocused op de Nederlandse expats die hun kinderen Nederlands willen leren.Mijn wederhelft kan als anesthesieverpleegkundige goed verdienen in CH zegt ze. Leraren kunnen ze vast ook gebruiken, misschien taalbarrière... of lesgeven aan expats
Dat begrijp ik!Als technicus zijnde zou dat niet mn grootste hobbel zijn gok ik. Echtgenote durft het niet aan met dr medische geschiedenis. Snap ik ook wel. Als dat geen rol meegespeeld had is de kans vrij groot dat we idd vertrokken waren.
Vandaag was prima te doen. Hopelijk blijft het zo.Geniet ervan! Hopelijk mooi weer erbij
Nike heeft daar een mooie slogan voor..wil ook meer tijd maken om te sporten.
Ik heb dit ook gedaan om eerst te zien hoe het is. Action dingen kunnen geïntegreerd worden in Google home maar zijn waardeloos - na maand geen connectie meer.Ik zit te twijfelen tussen iets van €15 bij de Action om gewoon te proberen,
Nike heeft daar een mooie slogan voor..
Ja ik doe vooral momenten dat ik ook echt op m’n best ben / ‘s ochtends vroeg. Ik kan in de avond doorgaans ook niet meer toe zetten.Ben zo echt te gaar.. morgen naar tilburg. Geen zin in. Misschien ga ik wel gewoon niet.
Die van IKEA hebben een prima prijs. Heb je niet het idee dat het echt losse lampjes zijn? De foto’s die erbij zitten (link) zijn niet echt sprankelend.Ik heb dit ook gedaan om eerst te zien hoe het is. Action dingen kunnen geïntegreerd worden in Google home maar zijn waardeloos - na maand geen connectie meer.
Nu overgeschakeld op IKEA en dat werkt prima.
Met ‘laagjes’ licht werken in huis is echt beste idee en had ik veel eerder moeten doen. Ik heb chat gpt gevraagd om een plan te maken en ben er erg blij mee
Ergens ben ik daar ook best nog wel in tweestrijd met mezelf over. Al die geautomatiseerde voorzieningen is heel cool enzo, maar ik vind het eigenlijk ook wel genoeg dat m’n wasmachine al op de wifi zitAction dingen moet je gebruiken met de Tuya-app. Daarmee kun je Lidl, Action, Hema etc combineren. Is allemaal Tuya.
Als je echt alles samen wil gebruiken (dus ook Hue en Ikea bv) dan kun je gaan experimenteren met Home Assistant. Basis heb je best snel door, maar is wellicht nu nog een stap te ver.![]()
Heel veel. Die zit juist in de weg bij dit soort dingen.Wat is er mis met een lichtschakelaar![]()
HAHA. Hier precies hetzelfde. Maar ze hebben die genen van m’n vrouw want die laat ook altijd alle lampen aan.Maar je raadt het al: nadat ik het geïnstalleerd had gingen ze ineens wel aan de schakelaar zitten. En dan werkt het dus niet…….![]()