• We moeten de systeemsoftware onder het forum updaten. Daarvoor zal het forum helaas een tijdje offline zijn. Dit gebeurt woensdag 5 augustus om 09.00 uur en zal ongeveer 2,5 uur duren. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

stan-twitter-monkey.gif

@De Dude wilde vanavond even bij Huppel kijken, maar rond 21:30 was het al zo druk daar op straat dat we het niet eens geprobeerd hebben… Dan maar ergens anders wat drinken.

IMG-6639.jpg

Op de terugweg was er iemand bij de tramhalte gesneuveld en stond alles onder te kotsen, en dat om pas half 12 :ROFLMAO:

@De Dude wilde vanavond even bij Huppel kijken, maar rond 21:30 was het al zo druk daar op straat dat we het niet eens geprobeerd hebben… Dan maar ergens anders wat drinken.

IMG-6639.jpg

Op de terugweg was er iemand bij de tramhalte gesneuveld en stond alles onder te kotsen, en dat om pas half 12 :ROFLMAO:
Vind dat altijd het gezelligste maar gisteravond was vrij fris haha.

Ik lag er om half tien af geloof ik en half uur geleden ontwaakt.

Pfff, ben er ook al uit. Twee-traps raket na de GP vanochtend.
Droge b*k. Zat toch wat teveel zout on die sushi, denk ik. Maar wel genoten met de jongste. Die houdt wel van lekker eten.

Effe bakkie koffie en rustig wakker worden. DL zal nog wel een tijdje blijven liggen.

Kleine en ik klaargemaakt, tijd om naar beneden te gaan

Mevr SJ net ook het nest uit

Even kijken wat ik voor ontbijt ga maken

Ik heb van M.H.D., maar geen idee of die op EVs kan. Hij doet wat ‘ie moet doen en altijd stabiele verbinding.

Ik heb op YT een filmpje gevonden van een Duitse EV-flogger, die de Vgate iCar Pro 2S demontreerde i.c.m. Car Scanner app. Werkt met alle Duitse EV's en ook Hyundai/Kia werd vermeld/genoemd.
Zag er zeer goed uit, wat je allemaal kan uitlezen. €34,- bij Amazon. Ga die bestellen.
Werkt ook met blauwe tanden v5.3.

Hoe gaat het nu @Janneman ? Weer een paar dagen verder na je laatste update.
Zijn gangetje. Wond geneest goed, verder geen last meer. Kan ook elke dag wat verder wandelen, probeer ik elke dag ook te verlengen. In die zin is een hond hebben ook wel fijn.

Eind van de week weer contact met de cardioloog. Als er tot die tijd (een ICD wordt dagelijks uitgelezen) niks gebeurt geeft hij toestemming aan het CBR dat ik weer een rijbewijs kan aanvragen.

Verder weer wat klusjes doen gaat goed, binnenkort ook de fiets weer eens op.

Zijn gangetje. Wond geneest goed, verder geen last meer. Kan ook elke dag wat verder wandelen, probeer ik elke dag ook te verlengen. In die zin is een hond hebben ook wel fijn.

Eind van de week weer contact met de cardioloog. Als er tot die tijd (een ICD wordt dagelijks uitgelezen) niks gebeurt geeft hij toestemming aan het CBR dat ik weer een rijbewijs kan aanvragen.

Verder weer wat klusjes doen gaat goed, binnenkort ook de fiets weer eens op.
Fijn om te horen.

Kerel, het onderwerp was OBD2 scanners, ken ook handig wezen voor verbranders hoor.
Klopt, ik moet ook nog een keer aan zo’n ding. DAB schijnt een kwestie van programmeren te zijn op de A4. En een te duur abo bij audi zelf zit ik niet op te wachten. De geldboom is alweer flink zat gesnoeid :rolleyes:

Ik heb eens voor 7 euro zo'n dongeltje gekocht. Werkt prima om mijn auto's mee uit te lezen en een aantal fouten te resetten (na reparatie).

Morgen weer een ochtenddienst, 3e op rij. Krijg ik training in level nul.
Mocht iemand willen weten wat dat is, het recht om onze training documentatie aan te passen.

Net de kleine man nog ff in de Thunderbird gezet, dikke glimlach op zn gezicht. Mag natuurlijk nog niet meerijden maar alleen erin zitten en het stuur vast pakken vind ie mooi :)
ja dat is geweldig idd!

Ik kwam er een maand geleden achter dat het 3,5 tons shoveltje van schoonouders geen schakelaar in de stoel heeft en draak eeuh dochterlief van 3 die dus van de plek krijgt..dan bevalt die voertuigliefde van de mini’s ineens een stuk minder….

ja dat is geweldig idd!

Ik kwam er een maand geleden achter dat het 3,5 tons shoveltje van schoonouders geen schakelaar in de stoel heeft en draak eeuh dochterlief van 3 die dus van de plek krijgt..dan bevalt die voertuigliefde van de mini’s ineens een stuk minder….
Let maar op! Die rijdt op haar 16de een John Deere. :p

Wat? Geloof je niet dat m’n 3-jarige sterker is? ;)
Met al die sterke verhalen van jou… :unsure:

Terug
Bovenaan