Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind dat altijd het gezelligste maar gisteravond was vrij fris haha.@De Dude wilde vanavond even bij Huppel kijken, maar rond 21:30 was het al zo druk daar op straat dat we het niet eens geprobeerd hebben… Dan maar ergens anders wat drinken.
![]()
Op de terugweg was er iemand bij de tramhalte gesneuveld en stond alles onder te kotsen, en dat om pas half 12![]()
Moi!Moggu
Ja, als ik weet dat er taart in huis is kan ik ook nooit wachten.Ik wacht op taart. Duurt lang.
Zijn gangetje. Wond geneest goed, verder geen last meer. Kan ook elke dag wat verder wandelen, probeer ik elke dag ook te verlengen. In die zin is een hond hebben ook wel fijn.Hoe gaat het nu @Janneman ? Weer een paar dagen verder na je laatste update.
Fijn om te horen.Zijn gangetje. Wond geneest goed, verder geen last meer. Kan ook elke dag wat verder wandelen, probeer ik elke dag ook te verlengen. In die zin is een hond hebben ook wel fijn.
Eind van de week weer contact met de cardioloog. Als er tot die tijd (een ICD wordt dagelijks uitgelezen) niks gebeurt geeft hij toestemming aan het CBR dat ik weer een rijbewijs kan aanvragen.
Verder weer wat klusjes doen gaat goed, binnenkort ook de fiets weer eens op.
Kerel, het onderwerp was OBD2 scanners, ken ook handig wezen voor verbranders hoor.Ah, onderwerp is EV’s. Ik ga weer verder met werken.![]()
Klopt, ik moet ook nog een keer aan zo’n ding. DAB schijnt een kwestie van programmeren te zijn op de A4. En een te duur abo bij audi zelf zit ik niet op te wachten. De geldboom is alweer flink zat gesnoeidKerel, het onderwerp was OBD2 scanners, ken ook handig wezen voor verbranders hoor.
Weinig verschil met Tesla dus.Ik heb de Mercedes app eens gedownload en gelinked met de auto, kan er weinig mee, alleen dure abonnementen mee kopen![]()
Ik zocht gewoon een excuus om niet op het forum te zitten tijdens mijn werk.Kerel, het onderwerp was OBD2 scanners, ken ook handig wezen voor verbranders hoor.
Maar dan heb je niks te doen als je weer voorloopt op schema.Ik zocht gewoon een excuus om niet op het forum te zitten tijdens mijn werk.![]()
Kan het zijn, maar momenteel is het rustig.Klinkt wel als een pittige baan hoor![]()
Kijk maar uit dat hij het stuur er niet af trektNet de kleine man nog ff in de Thunderbird gezet, dikke glimlach op zn gezicht. Mag natuurlijk nog niet meerijden maar alleen erin zitten en het stuur vast pakken vind ie mooi![]()
Zou me niks verbazen hij is nu al sterker dan z’n papaKijk maar uit dat hij het stuur er niet af trekt![]()
Wel mooie bomen, in vaste grond dus? In de winter inpakken?Olijfboom 2m verplaatst. 5j geleden gekocht 50 cm hoog, nu 4m hoog. Wat een ding.
Lijkt mij sterkZou me niks verbazen hij is nu al sterker dan z’n papa![]()
Wat? Geloof je niet dat m’n 3-jarige sterker is?Lijkt mij sterk
ja dat is geweldig idd!Net de kleine man nog ff in de Thunderbird gezet, dikke glimlach op zn gezicht. Mag natuurlijk nog niet meerijden maar alleen erin zitten en het stuur vast pakken vind ie mooi![]()
Nope tot nu toe nooit hoeven inpakken. Toen die nog in een pot stond wel binnen gezet in de winterWel mooie bomen, in vaste grond dus? In de winter inpakken?
Let maar op! Die rijdt op haar 16de een John Deere.ja dat is geweldig idd!
Ik kwam er een maand geleden achter dat het 3,5 tons shoveltje van schoonouders geen schakelaar in de stoel heeft en draak eeuh dochterlief van 3 die dus van de plek krijgt..dan bevalt die voertuigliefde van de mini’s ineens een stuk minder….
Met al die sterke verhalen van jou…Wat? Geloof je niet dat m’n 3-jarige sterker is?![]()
Let maar op! Die rijdt op haar 16de een John Deere.![]()
Je hebt ook geen bewijs dat ik een man ben maar ik ga je echt geen d*** pic sturen
Je hebt ook geen bewijs dat ik een man ben maar ik ga je echt geen d*** pic sturen![]()
Zolang je m maar niet met Jeffrey Dahmer associeert