Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Nog net op tijd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Diesel lijkt in gebruik?!Waar tankt die man mee? Ik zie alle 3 slangen nog in de pomp zitten...
Ja nu zie ik het ook... Dat is het 'afdekschild' over de DIESEL-slang heen, om de tankers er attent op te maken.Diesel lijkt in gebruik?!
Bang om in de maling genomen te worden?Jup morgen 1 april... fijn
Gebeurt sowieso, leerlingen hebben ongetwijfeld iets bedacht. Ik gelukkig ook.Bang om in de maling genomen te worden?
Lijkt me een slechte en dure grap.Ik heb morgen een afspraak buiten de deur, ik hoop dat het geen grap is want anders ben ik 1.5 uur voor niks onderweg![]()
Nee precies maar dat zal het ook wel niet zijn.Lijkt me een slechte en dure grap.
Kun je niet thuisladen?Hier morgen ook een dag vol met afspraken en veel rijden tussendoor. Zo vol zelfs dat ik nu, op het moment van schrijven, nog aan de snellader sta omdat ik morgen geen tijd heb dat tussendoor te doen…![]()
Nee eigenlijk niet. Normaal gesproken geen probleem, want op kantoor genoeg laadpalen. Morgen moet ik echter naar een externe locatie in de ochtend, waar ik niet de gok durf te wagen dat ze vrije palen hebben. Daarna nog wat rijden + krappe planning = beetje onhandig, maar wat doe je er aan?Kun je niet thuisladen?
Nee, ik huur een parkeerplek in een niet-openbare parkeergarage. Ik zou kunnen overstappen naar de openbare parkeergarage die wel laadpalen heeft, maar die is nog duurder en normaal gesproken lukt het altijd welGeen mogelijkheid om een laadpunt thuis aan te laten leggen? Scheelt de wereld, ik had het in het begin ook niet (eerste ca. jaar) daarna wel en zou het niet meer anders willen mocht ik weer EV rijden.
Onnavolgbaar, die JL86.Ik ben al lang weg uit Nederland maar niet openbare parkeerplaatsen mogen geen laadpaal hebben?
Hier wordt dat tegenwoordig standaard aangeboden ook als je huurt, betaal je gewoon wat meer per maand, maar is het comfort wel waard.
Ik heb alleen nu een laadpaal waar ik voor betaal en geen stekker auto![]()
Ik omschreef het een beetje verkeerd haha. Het is een parkeergarage dat eigendom is van het naastliggende hotel. Die parkeergarage is primair voor hotelgasten, maar ze verdienen wat bij door ‘plekken’ te verhuren aan andere mensen.Ik ben al lang weg uit Nederland maar niet openbare parkeerplaatsen mogen geen laadpaal hebben?
Hier wordt dat tegenwoordig standaard aangeboden ook als je huurt, betaal je gewoon wat meer per maand, maar is het comfort wel waard.
Ik heb alleen nu een laadpaal waar ik voor betaal en geen stekker auto![]()
Hotel beginnen en ernaast wat advies klussen blijven doen op afstandGaaf! En kun je dan in Italië op afstand werken of ga je daar wat nieuws opzetten?
Leuk! Lijkt me wel druk, maar als het kan…Hotel beginnen en ernaast wat advies klussen blijven doen op afstand
Ah oké ik begrijp het! Lastig dan inderdaad, geen publieke laadpalen in de wijk waar je hem kan aanhangen als je zelf aan het slapen bent?Ik omschreef het een beetje verkeerd haha. Het is een parkeergarage dat eigendom is van het naastliggende hotel. Die parkeergarage is primair voor hotelgasten, maar ze verdienen wat bij door ‘plekken’ te verhuren aan andere mensen.
Wellicht dat ze ooit zelf willen investeren in een laadpaal, maar ik ga er seconde of enkele cent in investeren om dat te realiseren![]()
Ik ken er 2, maar één daarvan vind ik te ver lopen en de andere zal wel bezet zijn ‘s nachts (en is volgens mij eigendom van een bedrijf.Ah oké ik begrijp het! Lastig dan inderdaad, geen publieke laadpalen in de wijk waar je hem kan aanhangen als je zelf aan het slapen bent?
Gaat niet helemaal goed hier volgens mij
!
![]()
Is ook effe belangrijk, dat socializenMorgen maar eens naar mijn hobby-schuur toe rijden, als ik bijgekletst ben met de eigenaar zal de tijd wel om zijn, van iets werken zal niet veel terecht komen.
Maat van me is bevelvoerder bij de brandweer, maar die maakt graag gebruik van (land)bouwmachines en hun machinisten als het even wil.Ik vond het ook al een gek hulpmiddel voor een ongeluk. Voor Nederlandse begrippen in ieder geval.![]()
Klopt, de camerafocus ligt op je dashboard en niet op de weg.Gaat niet helemaal goed hier volgens mij
!
![]()
Ja “handsfree” foto’s maken tijdens het rijden en dan ook nog met de focus spelen is teveel gevraagdKlopt, de camerafocus ligt op je dashboard en niet op de weg.
Ramptoerist.Gaat niet helemaal goed hier volgens mij
!
![]()
Dat is volgens mij wat andersRamptoerist.![]()
Enerzijds, andere kant van de medaille is dat het even duurt voor er van 2 a 3 partijen voorstellen liggen, als dat er voor de zomerperiode ligt kunnen we samen met adviseur beoordelen en daarna serieus in onderhandeling gaan. Voordat de definitieve versie dan op tafel ligt zitten we ruim in de herfst.Eind dit jaar, dan heb je nog wel even.
Die deuren gaan niet vanzelf dicht?Vandaag weer de jaarlijkse herinstructie gehad. Mag weer reanimeren, weet weer wat ik moet doen bij aanrijdingen.
Helaas geen deuren af kunnen sluiten, dit gaat heel modern met een VR-bril, poging gewaagd maar helaas ik wordt er misselijk van.