Jay DoubleYou
Petrolhead
Misschien klonk het in mijn hoofd leuker. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je ging op kruistocht?![]()
Goedemorgen allen
Heeft hij wel een spijkerbroek mee?Je ging op kruistocht?
Hier lijkt de zon te gaan winnen van het wolkendek, maar zo fraai als daar word het nog ff niet![]()
Goedemorgen allen
Hè gatver...wat vervelend nou!![]()
Goedemorgen allen
Ik ben vandaag al 2x op de e-bike van vrouwlief naar schoonmoeders geweest voor wat kleine klusjes en een praatje bij koffie.Ik wil ook nog naar buiten vandaag, het is in ieder geval droog.
Zware week gehad?Nu al spareribs lusten? Die weten wel wat lekker is!
Weer thuis. Helemaal klaar met deze week.![]()
Ja enorm.Zware week gehad?
Gefeliciteerd, hoe oud geworden?Hier de jongste jarig, helaas geen lekker weer maar wel mocht de pret niet drukken. En dit weekend zijn de voorspellingen gelukkig goed!
1 woord voor, respect.Ik ben ook lekker twee keer buiten geweest. Vanochtend met m’n zoontje en z’n fietsje mee, na de middag nog even met de trap skelter en lig nu lekker buiten op een lounge stoel en de kleine is met stenen aan het spelen. Wilde eigenlijk nog even met de T-Bird weg, maar de aandacht gaat naar m’n zoontje vandaag! Ook belangrijk![]()
De jongste is bijna 4, dan mag het met gemak wel. Maar de animo voor vlees, gevogelte en in mindere mate vis is behoorlijk aanwezig.Nu al spareribs lusten? Die weten wel wat lekker is!
Weer thuis. Helemaal klaar met deze week.![]()
Op mijn vierde kreeg ik nog geen spareribs. Kwam er later pas achter dat ik ze lust.De jongste is bijna 4, dan mag het met gemak wel. Maar de animo voor vlees, gevogelte en in mindere mate vis is behoorlijk aanwezig.
Had je deze week weer ‘bootcamp’?
Als je mentaal maar niet op mij gaat lijken JW.Op mijn vierde kreeg ik nog geen spareribs. Kwam er later pas achter dat ik ze lust.
En ‘bootcamp’: Was het maar zo simpel.Ook psychisch word ik helemaal overhoop gehaald.
Waarom denk je dat ik in therapie ben?Als je mentaal maar niet op mij gaat lijken JW.![]()
Goed punt.Waarom denk je dat ik in therapie ben?![]()
5. Alles in Dino thema. Dus heb ik vanochtend pandan door de MonChou gedaan, zodat het een groene taart werd.Gefeliciteerd, hoe oud geworden?
De jongste is bijna 4, dan mag het met gemak wel. Maar de animo voor vlees, gevogelte en in mindere mate vis is behoorlijk aanwezig.
Had je deze week weer ‘bootcamp’?

Spruitjes blijft wat minder gewaardeerd, en de één is stellig in het weigeren van pizza, maar verder gaat alles er wel doorheen naar binnen toe
Ik las het op het nieuws ja!Zonde, @Robert 69 , weer een A10 minder….![]()
Alles met mate gebruiken, dan valt ongezond sowieso wel mee.Airfryer friet is niet heel ongezond.
Nu vrijdag de 10e!Wanneer kun je de EV6 ophalen?
Bijna wel ja. In begin van de relatie was het wel even wennen, om met een tweeling om te gaan.Dus jullie hebben eigenlijk dezelfde vrouw?
Leuk! Wel mooi dat je dat met je zwager kan delen.Nu vrijdag de 10e!
Mijn zwager brengt mij. Hij rijdt nu een e-Scenic sinds december.
Ik kan wel aardig met hem.
Maken er een leuke dag van.