Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nou nee! Wij delen veel, maar niet onze vrouw.
We zeiden wel eens: Wel de lasten, niet de lusten! :eek:

Wel de lasten: de dames spenderen veel tijd met elkaar, dat we soms wel eens zeggen/denken, moet dat nou zo veel?
De lusten: Mijn vrouw heeft toch net iets meer 'hout voor de deur' dan schoonzus...En zelf ook meer lust.:whistle:
Dank je voor de uitleg. Ik ben een beelddenker, en volgens mij nog een paar hier.:censored:

Wat zijn verder jullie plannen met Pasen?
Nog weg of juist (schoon)familie/vrienden op bezoek.

Wij doen lekker niks. Lekker saam beetje aanrommelen rondom huis.
Uitslapen, binchen, lekker lunchen, wandelingetje, keertje naar Bastiaan, misschien ijsje scoren.

Ik moet weer even opladen. De fietsaccu dan, gisteren en vandaag samen (dubbel, 2 dagen en met mijn vrouw) 40 kilometer gefietst. Vind het na weken ellende heel wat. Maar gaat goed.
Elke stap is er één hè (y)
Flink wat kilometers toch. Ik ga zo hardlopen met de meiden, hier in het dorp een run. Jongste doet voor het eerste mee, ben benieuwd. 1,4 km dus stelt weinig voor.

Uitslapen, binchen, lekker lunchen, wandelingetje, keertje naar Bastiaan, misschien ijsje scoren.
Mijn ouders komen straks, zijn er morgen ook nog. Daarna ga mijn vriendin met de meiden naar haar zus, helpen met verhuizen. Ik blijf thuis, mijn schouders slopen mij helaas... moet wat in de tuin doen, maar of dat lukt...

Nou, zometeen wordt kleindochter gebracht voor haar allereerste nacht op de camping bij opa en oma. Ben benieuwd... Morgen komen beide dochters en m'n schoonzoon om te brunchen. En de kleine weer mee te nemen.

En maandag dan nog vrienden. Dus lekker druk.

Voor dinsdag heb ik besloten een halve dag naar het werk te gaan en donderdag ook. Naar het werk gaan is dus niet hetzelfde als gaan werken, dat probeer ik de week daarna als het goed blijft gaan.

Kleine heeft hard gerend, het viel haar mee. Heel grappig, eerst paar honderd meter klagen en daarna leien dakje.
Voor de renners; pace was 8:14 min/km.
Voor de niet renners, ~7 km/u gemiddeld. Netjes voor de korte beentjes! De oudste liep heel lang mee, uiteindelijk durfde ze zelf verder te gaan, die kwam op 8 min/km uit.

Vanochtend regende het, vanmiddag trok het open, toen ik boodschappen aan het doen was gaf de meter 18 graden aan, dus zitten nu lekker in het park, fietsje mee, autootje etc. Even lekker van de avond zon genieten. Meer heb ik niet nodig met Pinksteren ;)

Deze van Maggie, neem altijd een paar zakjes uit NL mee :)

IMG-4389.png

M’n vrouw heeft een hekel aan dat soort zakjes

Heb zelf geen mening want ik kook niet :ROFLMAO:

Morgen weer naar NL… geen zin in. Nu nog lekker buiten met m’n linnen hemdje ..
hoe is t daar? Heb wel een trui ergens van de heenweg

M’n vrouw heeft een hekel aan dat soort zakjes

Heb zelf geen mening want ik kook niet :ROFLMAO:

Morgen weer naar NL… geen zin in. Nu nog lekker buiten met m’n linnen hemdje ..
hoe is t daar? Heb wel een trui ergens van de heenweg
Het wordt hier prima weer de komende dagen.

Voor het eerst in lange tijd in een friettent geweest. Frietje zonder, frikandel en een bamischijf. De frikandel gedeeld met mijn hondje. Lekker? Mwah doe mij maar uit de airfryer.

Kleindochter ligt op bed maar slapen ho maar. Komt wel goed. Dan nu maar even de gekookte eitjes gepeld, doorgesneden en nu de vulling aan het maken. Ik heb er wel een paar bewaard om morgen te schilderen.

Terug
Bovenaan