Carkiller
Petrolhead
Zijn vrouw?Leuk! Wel mooi dat je dat met je zwager kan delen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn vrouw?Leuk! Wel mooi dat je dat met je zwager kan delen.
Dat is niet mijn probleem.Zijn vrouw?
Nou nee! Wij delen veel, maar niet onze vrouw.Zijn vrouw?
Heb je dat bij beide uitgeprobeerd?De lusten: Mijn vrouw heeft toch net iets meer 'hout voor de deur' dan schoonzus...En zelf ook meer lust.![]()
Vergeet niet: Tweelingen hebben over het algemeen een andere en sterkere band met elkaar dan ‘éénlingen’.de dames spenderen veel tijd met elkaar, dat we soms wel eens zeggen/denken, moet dat nou zo veel?
Dank je voor de uitleg. Ik ben een beelddenker, en volgens mij nog een paar hier.Nou nee! Wij delen veel, maar niet onze vrouw.
We zeiden wel eens: Wel de lasten, niet de lusten!
Wel de lasten: de dames spenderen veel tijd met elkaar, dat we soms wel eens zeggen/denken, moet dat nou zo veel?
De lusten: Mijn vrouw heeft toch net iets meer 'hout voor de deur' dan schoonzus...En zelf ook meer lust.![]()
Joh, je zou het niet denken hèVergeet niet: Tweelingen hebben over het algemeen een andere en sterkere band met elkaar dan ‘éénlingen’.
Dat mag lekker...dat is niet verbodenDank je voor de uitleg. Ik ben een beelddenker, en volgens mij nog een paar hier.![]()
Dat was niet eens nodig en ook geen behoefte aan (trouwe hond)Heb je dat bij beide uitgeprobeerd?![]()
Haha hier ook. Uitdaging om alles op te maken. Maart zat ik op 72% eigen verbruik.Gratis stroom, dus alles staat hier aan en de auto hangt aan de lader.
Nederlanders…….![]()
Elke stap is er één hèIk moet weer even opladen. De fietsaccu dan, gisteren en vandaag samen (dubbel, 2 dagen en met mijn vrouw) 40 kilometer gefietst. Vind het na weken ellende heel wat. Maar gaat goed.
Mijn ouders komen straks, zijn er morgen ook nog. Daarna ga mijn vriendin met de meiden naar haar zus, helpen met verhuizen. Ik blijf thuis, mijn schouders slopen mij helaas... moet wat in de tuin doen, maar of dat lukt...Wat zijn verder jullie plannen met Pasen?
Nog weg of juist (schoon)familie/vrienden op bezoek.
Wij doen lekker niks. Lekker saam beetje aanrommelen rondom huis.
Uitslapen, binchen, lekker lunchen, wandelingetje, keertje naar Bastiaan, misschien ijsje scoren.
Dat is toch goed nieuws, dat je conditie ook weer toegenomen is na die medische ingreep van ICD.Ik moet weer even opladen. De fietsaccu dan, gisteren en vandaag samen (dubbel, 2 dagen en met mijn vrouw) 40 kilometer gefietst. Vind het na weken ellende heel wat. Maar gaat goed.
Daarom sta ik er niet van te kijken. Dat bedoel ik.Joh, je zou het niet denken hè![]()
Voor jouw(*) jongste is 1,4km nog een hele afstand hoor, onderschat dat maar niet!Jongste doet voor het eerste mee, ben benieuwd. 1,4 km dus stelt weinig voor.
Pittig. Ik voel met je mee nu ik zelf ook in een opbouwfase zit.Ik moet weer even opladen. De fietsaccu dan, gisteren en vandaag samen (dubbel, 2 dagen en met mijn vrouw) 40 kilometer gefietst. Vind het na weken ellende heel wat. Maar gaat goed.
Voor mij ook hoor!Voor jouw(*) jongste is 1,4km nog een hele afstand hoor, onderschat dat maar niet!
(*) voor elk jong kind is dat een prestatie op zich.![]()
Nou, zometeen wordt kleindochter gebracht voor haar allereerste nacht op de camping bij opa en oma. Ben benieuwd... Morgen komen beide dochters en m'n schoonzoon om te brunchen. En de kleine weer mee te nemen.Wat zijn verder jullie plannen met Pasen?
Wij doen lekker niks. Lekker saam beetje aanrommelen rondom huis.
Uitslapen, binchen, lekker lunchen, wandelingetje, keertje naar Bastiaan, misschien ijsje scoren.
Alles leeg gehouden. Na bijna week gezin niet gezien wel fijnWat zijn verder jullie plannen met Pasen?
Moderator
Grijs en grauw? Het is hier de hele dag best lekker weer!Weer in het land. Gatsie wat is het grijs en grauw. Even de bimmer ophalen en dan met gierende banden naar huis.
Dat is een heel hoog gemiddelde!Maart zat ik op 72% eigen verbruik.
Maandag ook geen plannen.
Alleen zin om 'even' naar Schiedam op-en-neer te gaan...
Is dat raar? Ja, toch?
Dan loop je mooi voor op schema als je al bij Pinksteren zitVanochtend regende het, vanmiddag trok het open, toen ik boodschappen aan het doen was gaf de meter 18 graden aan, dus zitten nu lekker in het park, fietsje mee, autootje etc. Even lekker van de avond zon genieten. Meer heb ik niet nodig met Pinksteren![]()
Ja ik geef vol gas!Dan loop je mooi voor op schema als je al bij Pinksteren zit![]()
Toch nog een echte kaaskop.Zo de Nederlandse prei kerrie schotel zit in de oven![]()
Ik zeg met kerst ook altijd vrolijk Pasen.Ja ik geef vol gas!… Pasen bedoel ik
![]()
nee het was prei met kerrie niet met kaasToch nog een echte kaaskop.
Zit geen kaas inToch nog een echte kaaskop.
Wat? Krijgt ze hem niet open?M’n vrouw heeft een hekel aan dat soort zakjes
Het wordt hier prima weer de komende dagen.M’n vrouw heeft een hekel aan dat soort zakjes
Heb zelf geen mening want ik kook niet
Morgen weer naar NL… geen zin in. Nu nog lekker buiten met m’n linnen hemdje ..
hoe is t daar? Heb wel een trui ergens van de heenweg
De mijne ook. Dus gewoon kerriepoeder.M’n vrouw heeft een hekel aan dat soort zakjes