Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wist hier al wat er ging gebeuren. Ik ben al jaren niet meer ingelogd op FB.Ik ben een beetje door FB aan het scrollen
Groot gelijk! Mijn account is al jaren leeg en zonder foto’s, maar ik moet toch ergens m’n slechte grappen vandaan halenIk wist hier al wat er ging gebeuren. Ik ben al jaren niet meer ingelogd op FB.
Je valt niet op hier, dat scheelt.Groot gelijk! Mijn account is al jaren leeg en zonder foto’s, maar ik moet toch ergens m’n slechte grappen vandaan halen![]()
LinkedIn is ook al niet meer wat het was met veel politiek gewauwel en ook gescheld.Groot gelijk! Mijn account is al jaren leeg en zonder foto’s, maar ik moet toch ergens m’n slechte grappen vandaan halen![]()
Klopt en veel clickbait verhalen, vermoeiend!LinkedIn is ook al niet meer wat het was met veel politiek gewauwel en ook gescheld.
Zeer waarschijnlijk omgepakte (als het al omgepakt is) Chinese folie… maar er kan wel kwaliteit verschil tussen zitten.Of het kost dan €30+ bij webwinkel XYZ en is het alsnog een omgepakte 'chinees' stuk folie.
Mijn levensmottoSoms moet je niet moeilijk denken.![]()
Kids blij, ouder gesloopt. Eindconclusie van de meeste geslaagde weekenden volgens mijGoedemorgen allen. Pas net wakker, het was 8:00..! Ik geef de schuld aan het uur tijdsverschil met Marokkoen sowieso slopende week gehad.
Gisteravond een hut beneden in de huiskamer gebouwd en met de kinderen daar geslapen. Blijer kun je ze niet maken. Dat logeerbed matras is alleen wel erg dun zo op de grond. Mijn rug niet te doen joh
Doen we het toch voorKids blij, ouder gesloopt. Eindconclusie van de meeste geslaagde weekenden volgens mij![]()
Schoonmoeders komt vanmiddag bij ons. Dan gaan wij ge-3en lopen naar een snackbar voor een lekkere puntzak patat. Tot die tijd niet veel. Vrouwlief is net de deur uit voor haar maandagse potje tennis.Pasen deel 2, straks brunch bij mijn moeder.
Veel plezier! Ga je nog voor iets specifieks kijken of zoeken?Voor mijn doen vroeg vandaag. Zo meteen naar Venhuizen voor de oldtimerbeurs.
Inderdaad daar maar op af gegaan...Veel verkocht (bijna 500st) en positieve reviews.Veel positieve reviews & veel verkocht op Ali is een indicator of het oké is..
Veenhuizen is erg leuk en bijzonder om te zien. Ook even langs Maallust (brouwerij) - hebben leuke biertjesVeel plezier! Ga je nog voor iets specifieks kijken of zoeken?
Heb effe gegoogled voor Venhuizen: dorp met 4300 inw en ligt bij Enkhuizen in de buurt. Al een oude geschiedenis vanaf 1200 als Huizen in het Veen.
Jij hebt ook altijd pech! Nu weer met dat vervelende uitzich...Lekker dagje zo! Ff snel lunchen, kleine middag dutje en dan kan papa een rondje om de kerk
![]()
Hoe was de stemming tijdens de brunch? Beetje vrolijk, normaal of een grafstemming?Ik zit inmiddels weer op het werk na de Paas brunch. Moet ook gebeuren...
Op de terugweg van de hunebedden ook nog kippenvoer en een nieuw zaagblad voor de afkortzaag gehaald bij de Hornbach. EfficiëntSmorgens! Gisteren hard gewerkt, vanmorgen een Paasbootcamp voor de kinderen, vanmiddag naar de hei/hunebedden. Lekker zonnetje hier in het Noorden!
Venhuizen of Veenhuizen zit wel verschil in.Veenhuizen is erg leuk en bijzonder om te zien. Ook even langs Maallust (brouwerij) - hebben leuke biertjes
LolVenhuizen of Veenhuizen zit wel verschil in.