Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Terras uitgespeeld , erna nog in de tuin gewerkt. In de tuin in slaap gevallen en met m’n kiddos net terug van de speeltuin.

Das nog aanpoten zo’n dag !

Allemaal lekker bezig geweest dus!
Ik heb de Hornbach nog bezocht, lekker in de file voor de parkeerplaats. Interessant hoe men zich gedraagt, totale anarchie. Volgende keer neem ik een klapstoel mee, even lekker observeren haha.
Druk dagje gehad, geeft lekker voldaan gevoel, dus nu mooi met de beentjes omhoog aan de koffie.

Allemaal lekker bezig geweest dus!
Ik heb de Hornbach nog bezocht, lekker in de file voor de parkeerplaats. Interessant hoe men zich gedraagt, totale anarchie. Volgende keer neem ik een klapstoel mee, even lekker observeren haha.
Druk dagje gehad, geeft lekker voldaan gevoel, dus nu mooi met de beentjes omhoog aan de koffie.
Bizar hè. Er stond hier zelfs beveiliging. Waar hebben we het over.. was blij dat ik alleen de drive in hoefde te hebben , was er zo doorheen

Bizar hè. Er stond hier zelfs beveiliging. Waar hebben we het over.. was blij dat ik alleen de drive in hoefde te hebben , was er zo doorheen
Friggin what? Beveiliging bij een bouwmarkt omdat mensen mekaar te lijf gaan met de laatste panlatjes? Bizar :rolleyes:

Ik dacht: ik zeg het maar even… :ROFLMAO:

Voor een paar rollen schijttoiletpapier?

Nee dat is mij scheiss egal ;)

Maar blijf van m’n jus d’orange af!!!

images

O, niet elke winkel in Nederland heeft beveiliging? Gut, wat snoezig, dat doen wij hier een stuk beter hoor. :D
Tja, ik huis in een bubbel waar inbraakalarm en brandbeveiliging voldoende is. Hier ist drie dagen nieuws als bij de pizzaboer voor de deur iemand getaserd word. Maar dat soort stekken zijn er aan jou kant van de grote plas ook wel:giggle:

Tja, ik huis in een bubbel waar inbraakalarm en brandbeveiliging voldoende is. Hier ist drie dagen nieuws als bij de pizzaboer voor de deur iemand getaserd word. Maar dat soort stekken zijn er aan jou kant van de grote plas ook wel:giggle:
Daar is het geen nieuws als iemand getaserd wordt, lijkt me. :p

Lullig als je pinpas nog niet is gemigreerd naar je nieuwe telefoon en je in de supermarkt zonder fysieke pinpas staat.

M’n creditcard accepteren ze niet bij de Lidl. Balen.

Ik stond maandag dus bij het jeugdspeelpark, activiteit voor eieren zoeken was 1,50€.

Maar mocht alleen cash.

Sta je daar met al je passen… had nog wel INR, Dong, Baht & IDR cash maar dat wilden ze ook niet :’)

Jullie komen echt te weinig over de grens. Alleen al in Dutsland kom je niet ver zonder cash.

Tja, cash is zwart geld is de motor van de economie

Terug
Bovenaan