madmat1986
Wegverkenner
Maar je bent wel naar de Seats & Sofas geweest? ;-)Gelukkig had ik mezelf voorgenomen vandaag NIET naar de Ikea te gaan.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar je bent wel naar de Seats & Sofas geweest? ;-)Gelukkig had ik mezelf voorgenomen vandaag NIET naar de Ikea te gaan.
![]()
Nog wat werk aan de winkel dus… #autoforumNet nog even bij goedhart motoren geweest
Kleine was best enthousiast over alle motoren haha
Is dit een auto forum?![]()
Nee dit is nou net niet het auto gedeelteIs dit een auto forum?![]()
Nee gewoon voor de oude auto's en motoren.Veel plezier! Ga je nog voor iets specifieks kijken of zoeken?
Heb effe gegoogled voor Venhuizen: dorp met 4300 inw en ligt bij Enkhuizen in de buurt. Al een oude geschiedenis vanaf 1200 als Huizen in het Veen.
Bizar hè. Er stond hier zelfs beveiliging. Waar hebben we het over.. was blij dat ik alleen de drive in hoefde te hebben , was er zo doorheenAllemaal lekker bezig geweest dus!
Ik heb de Hornbach nog bezocht, lekker in de file voor de parkeerplaats. Interessant hoe men zich gedraagt, totale anarchie. Volgende keer neem ik een klapstoel mee, even lekker observeren haha.
Druk dagje gehad, geeft lekker voldaan gevoel, dus nu mooi met de beentjes omhoog aan de koffie.
Friggin what? Beveiliging bij een bouwmarkt omdat mensen mekaar te lijf gaan met de laatste panlatjes? BizarBizar hè. Er stond hier zelfs beveiliging. Waar hebben we het over.. was blij dat ik alleen de drive in hoefde te hebben , was er zo doorheen
Bizar idd, ik ga alleen in de supermarkt met andere op de vuist, bouwmarkten gaat mij ook te verFriggin what? Beveiliging bij een bouwmarkt omdat mensen mekaar te lijf gaan met de laatste panlatjes? Bizar![]()
Because you're having a beef with someone?Bizar idd, ik ga alleen in de supermarkt met andere op de vuist, bouwmarkten gaat mij ook te ver![]()
Ja over vlees wat ik niet wil delenBecause you're having a beef with someone?![]()
Ik dacht: ik zeg het maar even…Is dit een auto forum?![]()
Voor een paar rollenBizar idd, ik ga alleen in de supermarkt met andere op de vuist, bouwmarkten gaat mij ook te ver![]()
Ik dacht: ik zeg het maar even…
Voor een paar rollenschijttoiletpapier?
En thuis, bijna uur overgewerkt...
Nou, mijn werk is een zooitje. Veel zieken en vrij, loop de benen uit mijn lijf. Is al de 2e keer in 5 jaar dat dit gebeurt, moet niet te vaak gaan worden.![]()
Doe voorzichtig. Je lichaam heb je er maar eentje van.En thuis, bijna uur overgewerkt...
Ongetwijfeld. Maar uiteindelijk is het alleen voordelig voor de hoge heren zelf.Het werd wel erg gewaardeerd
Nog wat leuks doen?Vandaag de laatste werkdag, daarna 8 dagen vrij.
O, niet elke winkel in Nederland heeft beveiliging? Gut, wat snoezig, dat doen wij hier een stuk beter hoor.Friggin what? Beveiliging bij een bouwmarkt omdat mensen mekaar te lijf gaan met de laatste panlatjes? Bizar![]()
Tja, ik huis in een bubbel waar inbraakalarm en brandbeveiliging voldoende is. Hier ist drie dagen nieuws als bij de pizzaboer voor de deur iemand getaserd word. Maar dat soort stekken zijn er aan jou kant van de grote plas ook welO, niet elke winkel in Nederland heeft beveiliging? Gut, wat snoezig, dat doen wij hier een stuk beter hoor.![]()
Daar is het geen nieuws als iemand getaserd wordt, lijkt me.Tja, ik huis in een bubbel waar inbraakalarm en brandbeveiliging voldoende is. Hier ist drie dagen nieuws als bij de pizzaboer voor de deur iemand getaserd word. Maar dat soort stekken zijn er aan jou kant van de grote plas ook wel![]()
Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. In de basis zou je geen beveiliging nodig moeten hebbenO, niet elke winkel in Nederland heeft beveiliging? Gut, wat snoezig, dat doen wij hier een stuk beter hoor.![]()
Nee. Ik ben deze week ‘vrij’, maar helemaal gesloopt. De balans is nog ver te zoeken.En @Jay DoubleYou ben jij weer aan je programma bezig?
Niet alleen bouwjaar…Goed bouwjaar!![]()
Hou vol!Nog 2,5 uur… ben bekaf. Maar, wel weer nuttig werk verricht. 3 collega’s vrij en 3 ziek. we zijn normaal met 12 man, minimum bezetting is 9 man.
Joh je moet ook eens werken voor je geldNog 2,5 uur… ben bekaf. Maar, wel weer nuttig werk verricht. 3 collega’s vrij en 3 ziek. we zijn normaal met 12 man, minimum bezetting is 9 man.
De beste stuurlui zitten in Zwitserland?Joh je moet ook eens werken voor je geld! Gas erop, kerel
![]()
Lullig als je pinpas nog niet is gemigreerd naar je nieuwe telefoon en je in de supermarkt zonder fysieke pinpas staat.
M’n creditcard accepteren ze niet bij de Lidl. Balen.