Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oef… Kan je geen mail sturen naar de luchtvaartmaatschappij met de gegevens van je vlucht?Kak m’n Apple Pencil in vliegtuig laten liggen. Dan ben je toch weer blij met Apple Care
Ja ga ik doen inderdaadOef… Kan je geen mail sturen naar de luchtvaartmaatschappij met de gegevens van je vlucht?
Daarom schreef ik ook sommigeBij mij niet, maar lijkt me een mooie plek!
Hier al ontbeten, vanochtend paaseitjes verstopt en alles is -denk ik- gevondenIk ga zo op voor de Paas-brunch.
Dus nu even een crackertje en dan dadelijk (hopelijk) lekker eten.![]()
Ik had gewoon een kop koffie en een plak stol aan het aanrecht.Ik ga zo op voor de Paas-brunch.
Dus nu even een crackertje en dan dadelijk (hopelijk) lekker eten.![]()
Mooi dat ze dat doet en dat jullie daar de ruimte voor hebben om er voor anderen te zijn. Voor iemand die alleen of eenzaam is zijn de dagen waar families bij elkaar zijn vaak extra moeilijk.Ik had gewoon een kop koffie en een plak stol aan het aanrecht.
Vrouwlief is wandelen met tweelingzus en samen met een (alleenzijnde) 88-jarige vrouw het bos in naar een restaurant voor koffie en gebak. Die bejaarde vrouw kijkt al de hele week uit naar de zondag...
Dat is de 'kracht' van mijn vrouw en daarom hou ik mede van haar...
Ik hang nu thuis wat rond en luister CCR ondertussen.
Nou ja, pindakaas en hagelslag is voor sommigen wel een (schijnbaar) goede combi, heb dat wel eens gehoord. Maar niet voor mij.Dan deel ik ook maar even het paas ontbijt, en dat is... Helemaal niets.Ja oké, wel broodjes met pindakaas, hagelslag en kaas. (Nee niet bij elkaar, gewoon op hun eigen broodjes.) Vroeger deden we met z'n drieën nog wel een uitgebreid paas ontbijt met alles erop en eraan. Maar inmiddels hebben we daar maar weinig tijd meer voor.
Echt waar?Nou ja, pindakaas en hagelslag is voor sommigen wel een (schijnbaar) goede combi, heb dat wel eens gehoord. Maar niet voor mij.
Idem hier, al lang niet meer overigens, maar vroeger wel.Ik eet wel eens pindakaas met hagelslag op brood.
Maar hier ook geen speciaal paasontbijt.
Lekker man, snicker op een boterhamNou ja, pindakaas en hagelslag is voor sommigen wel een (schijnbaar) goede combi, heb dat wel eens gehoord. Maar niet voor mij.
Smaken verschillen gelukkig.Lekker man, snicker op een boterham
Laatste avondmaal?Morgen Paasdiner op mijn werk, kijken wat we dan krijgen.
Laatste avondmaal?Morgen Paasdiner op mijn werk, kijken wat we dan krijgen.
Voor sommigen daar waarschijnlijk wel, @JL86.Vandaag slecht nieuws op het werk, waarschijnlijk personeelsstop tot 2029. Betekent afscheid van veel goede collega's die een jaarcontract hebben. Hopelijk valt het mee...
Wrijf het er maar in.Kak m’n Apple Pencil in vliegtuig laten liggen. Dan ben je toch weer blij met Apple Care
Had je de iphone ook met extra Ice Pack moeten bestellen!Verder vanuit irritatie nieuwe iPhone besteld. Klaar mee. In Marokko constant oververhit omdat die de warmte daar niet aan kon.
Ja, laatste Paasmaal voor wellicht velen.Laatste avondmaal?
Ik weet ook niet altijd waar mijn pen is...Wijf het er maar in.![]()
Wijf?Wijf het er maar in.![]()
We can fix that, no problem at all.Mijn nieuwe vlam leest ook mee, gelukkig kan ze geen Nederlands... Ze is wel handig met Google translate.
Ben je er al achter wat het Engelse woord voor 'ex' is?Mijn nieuwe vlam leest ook mee, gelukkig kan ze geen Nederlands... Ze is wel handig met Google translate.
Nee, maar per 1 januari 2027 moet ze ergens anders wonen.Woon je al samen?
Oh dan heb je nog evenNee, maar per 1 januari 2027 moet ze ergens anders wonen.
Lekker weer die 22 graden. Bij ons nog wat koeler en windkracht 5. Morgen paar graden er bij en de wind gaat liggen. Wij gaan dan de tuinstoelen van onder de afdekhoezen halen en installeren op het terras.vandaag zo’n 22 graden, lekker buiten geweest al. Over geel gesproken, einde van de dag maar eens de T-Bird aanslingeren. Ik moet nog even op zoek naar een buurman die wilt helpen om de hardtop eraf te halen.
Heb je zo'n slinger? Lijkt me best zwaar met een V8.vandaag zo’n 22 graden, lekker buiten geweest al. Over geel gesproken, einde van de dag maar eens de T-Bird aanslingeren. Ik moet nog even op zoek naar een buurman die wilt helpen om de hardtop eraf te halen.
Ik ben heel sterk hèHeb je zo'n slinger? Lijkt me best zwaar met een V8.![]()
Probeer maar eens een Lanz aan te slingeren, dan weet je wat zwaar isHeb je zo'n slinger? Lijkt me best zwaar met een V8.![]()
Ik heb meerdere voertuigen aan geslingerd, zelfs een tank. Gemakkelijk is het zeker niet,Probeer maar eens een Lanz aan te slingeren, dan weet je wat zwaar is![]()
Ja, ja... Slingeren doe je trouwens bij honing maken.Ik heb wel aan andere dingen geslingerd maar nog geen voertuigenDas niet waar trouwens, brommers en crossmotoren is ook aanslingeren
![]()
Gebruik je daar niet zo'n apart pistool voor?Probeer maar eens een Lanz aan te slingeren, dan weet je wat zwaar is![]()
Niet alle uitvoeringen, en dat was in plaats van de kop warmstoken de snellere methode om warmte int blok te krijgenGebruik je daar niet zo'n apart pistool voor?
Heb dat wel eens gezien dat ze met een pistool de ontsteking doen.