Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Kak m’n Apple Pencil in vliegtuig laten liggen. Dan ben je toch weer blij met Apple Care
Oef… Kan je geen mail sturen naar de luchtvaartmaatschappij met de gegevens van je vlucht?

Pagina 427…
shelby-cobra-427-used-in-ford-v-ferrari-filming.webp

Ik ga zo op voor de Paas-brunch.
Dus nu even een crackertje en dan dadelijk (hopelijk) lekker eten. :cool:
Ik had gewoon een kop koffie en een plak stol aan het aanrecht.
Vrouwlief is wandelen met tweelingzus en samen met een (alleenzijnde) 88-jarige vrouw het bos in naar een restaurant voor koffie en gebak. Die bejaarde vrouw kijkt al de hele week uit naar de zondag...
Dat is de 'kracht' van mijn vrouw en daarom hou ik mede van haar...

Ik hang nu thuis wat rond en luister CCR ondertussen.

Ik had gewoon een kop koffie en een plak stol aan het aanrecht.
Vrouwlief is wandelen met tweelingzus en samen met een (alleenzijnde) 88-jarige vrouw het bos in naar een restaurant voor koffie en gebak. Die bejaarde vrouw kijkt al de hele week uit naar de zondag...
Dat is de 'kracht' van mijn vrouw en daarom hou ik mede van haar...

Ik hang nu thuis wat rond en luister CCR ondertussen.
Mooi dat ze dat doet en dat jullie daar de ruimte voor hebben om er voor anderen te zijn. Voor iemand die alleen of eenzaam is zijn de dagen waar families bij elkaar zijn vaak extra moeilijk.

Dan deel ik ook maar even het paas ontbijt, en dat is... Helemaal niets. :ROFLMAO: Ja oké, wel broodjes met pindakaas, hagelslag en kaas. (Nee niet bij elkaar, gewoon op hun eigen broodjes.) Vroeger deden we met z'n drieën nog wel een uitgebreid paas ontbijt met alles erop en eraan. Maar inmiddels hebben we daar maar weinig tijd meer voor.

Dan deel ik ook maar even het paas ontbijt, en dat is... Helemaal niets. :ROFLMAO: Ja oké, wel broodjes met pindakaas, hagelslag en kaas. (Nee niet bij elkaar, gewoon op hun eigen broodjes.) Vroeger deden we met z'n drieën nog wel een uitgebreid paas ontbijt met alles erop en eraan. Maar inmiddels hebben we daar maar weinig tijd meer voor.
Nou ja, pindakaas en hagelslag is voor sommigen wel een (schijnbaar) goede combi, heb dat wel eens gehoord. Maar niet voor mij.

Hier heerlijk rustige zondag. Beetje in de tuin gewerkt. Nu beentjes omhoog met monopoly met de kinderen. Verder vanuit irritatie nieuwe iPhone besteld. Klaar mee. In Marokko constant oververhit omdat die de warmte daar niet aan kon.

En nu de auto wassen in de wasbox. Zonder de borstel te gebruiken nu!
Niro ziet er stoffig uit, iets van stuifmeel, beetje geelig.

vandaag zo’n 22 graden, lekker buiten geweest al. Over geel gesproken, einde van de dag maar eens de T-Bird aanslingeren. Ik moet nog even op zoek naar een buurman die wilt helpen om de hardtop eraf te halen.
Lekker weer die 22 graden. Bij ons nog wat koeler en windkracht 5. Morgen paar graden er bij en de wind gaat liggen. Wij gaan dan de tuinstoelen van onder de afdekhoezen halen en installeren op het terras. (y)

• Leuk
Waarderingen: JL86
vandaag zo’n 22 graden, lekker buiten geweest al. Over geel gesproken, einde van de dag maar eens de T-Bird aanslingeren. Ik moet nog even op zoek naar een buurman die wilt helpen om de hardtop eraf te halen.
Heb je zo'n slinger? Lijkt me best zwaar met een V8.:whistle:

Wij hadden vroeger ook een tractortje (zo'n 2 wielig ding met een kar er achter) en die moest je starten door er eerst een brandende lont in te schroeven en dan aan te slingeren. Heel gedoe.

En heel apart sturen, links af was door met je rechterhand de linkerkant van het stuur van je af te duwen. Bij slecht wegdek of grote keien moest je goed uitkijken dat het stuur niet terug sloeg en jou van de bok af duwde.

Terug
Bovenaan