Jay DoubleYou
Petrolhead
Een beter milieu begint bij een ander? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als jij pas wat doet als een ander het eerst doet is dat toch hetzelfde?Volgens mij is dat precies het tegenovergestelde.![]()
Diepe trauma's rijt je open.Morning
Heerlijk hoe er gehapt wordt hier
Lekker! Vorige week had ik tijdens de revalidatie bij het avondeten ook een keer een balletje. Lang geleden! Er wordt dagelijks vers gekookt, en de koffie is bonenkoffie. Dat smaakt ook wel naar meer.Over happen gesproken, ik heb nog 2 gehaktballetjes over van gisteren, zelfgemaakte. Zonde om die niet als lunch te nuttigen. Heb ook nog 2 broodjes dus komt perfect uit.
Het eten wel. Voor de rest ga ik nog altijd over mijn grenzen.Luxe toestanden, klinkt goed JW.
Dat klinkt als niet fijn, maar is dat de enige manier om te herstellen? Dat het wel zo moet?Het eten wel. Voor de rest ga ik nog altijd over mijn grenzen.
Nou ja, aan de ene kant moet ik mijn grenzen aangeven maar aan de andere kant willen Fysio en Ergo dat ik meer en langere momenten op de dag kan zitten in mijn rolstoel zodat ik weer mobieler wordt. Voor wie het niet weet, ik heb geen loop- of stafunctie. Dat veroorzaakt wel behoorlijk kortsluiting in mijn hoofd.Dat klinkt als niet fijn, maar is dat de enige manier om te herstellen? Dat het wel zo moet?
Dat gaat vanmiddag leuk worden op de A15/A4...Flinke brand boven Rotterdam. Alles dicht .. lekker
Ja ik las het ook. Is toch zo verdrietig dit. Is het er 1 ok altijd wel een idioot op deze wereld. 2 denk je hmm. Maar 112?! Gênant hoeveel stappen je overschrijdt qua normen en waarden:
Te triest voor woorden.
- Telefoon in de hand
- Een foto maken tijdens het rijden
- Een foto maken van een zwaar ongeluk
- Delen met vrienden, familie.
Polaris en Dude zijn geen vrienden denk ik.Punt 4 geldt hier niet?![]()
Ik wilde hem het voordeel van de twijfel gevenPunt 4 geldt hier niet?![]()
Moeten we bemiddelen?Polaris en Dude zijn geen vrienden denk ik.![]()
Ik stond stil en er was in de verste verte voor mij geen ongeluk te zien……. Mijn punt in dit bericht was gericht op een ongeluk.Dat gaat vanmiddag leuk worden op de A15/A4...
![]()
Ligt eraan. Hagenaars zijn nette mensen en daar valt wel mee te praten, maar Hagenezen…Moeten we bemiddelen?
Fancy, kom ik met mijn broodje bal als lunch.Ben weer terug, goede 500 km gereden vandaag, paar afspraakjes gehad, heerlijke Veal Ossubuco voor de lunch, bellissimo![]()
Nu ken ik een paar Duindorpers...Ligt eraan. Hagenaars zijn nette mensen en daar valt wel mee te praten, maar Hagenezen…![]()
Ik zie eruit als Hagenaar en gedraag me meestal zo, maar kan acteren als Hagenees dus kies maarLigt eraan. Hagenaars zijn nette mensen en daar valt wel mee te praten, maar Hagenezen…![]()
Ben je al uit de file?Ik zie eruit als Hagenaar en gedraag me meestal zo, maar kan acteren als Hagenees dus kies maar![]()
Bij mijn vader precies zo.Ik zie eruit als Hagenaar en gedraag me meestal zo, maar kan acteren als Hagenees dus kies maar![]()
Ook niks mis mee. Waarschijnlijk meer waar voor je geld, zo'n balFancy, kom ik met mijn broodje bal als lunch.
Ah joh, klein grapje. Ik doe ook zeker niet alsof ik wel heilig ben in het verkeer (gezien ik nu ook muurvast sta in diezelfde fileIk stond stil en er was in de verste verte voor mij geen ongeluk te zien……. Mijn punt in dit bericht was gericht op een ongeluk.
Beetje flauw om dit in deze context te plaatsen.
Maar prima
Zelf maken altijd het goedkoopst denk ik, maar daar ging het mij iet om. Smaakt beter dan kant en klaar.Ook niks mis mee. Waarschijnlijk meer waar voor je geld, zo'n bal![]()
Zonder foto geen bewijs.Ah joh, klein grapje. Ik doe ook zeker niet alsof ik wel heilig ben in het verkeer (gezien ik nu ook muurvast sta in diezelfde file)
Absoluut. En dan maakt het, vind ik persoonlijk, ook wel uit welk gehakt je gebruikt.Zelf maken altijd het goedkoopst denk ik, maar daar ging het mij iet om. Smaakt beter dan kant en klaar.
Ook niet elke dag hoor en zo voor m’n werk dan is het easy, dan swipen we lekker met de company credit cardFancy, kom ik met mijn broodje bal als lunch.
Volgens de moderne definitie ben ik absoluut een Hagenaar, dus de traditionele verdeling is niet van toepassing op mij?Ligt eraan. Hagenaars zijn nette mensen en daar valt wel mee te praten, maar Hagenezen…![]()
Je rijdt duidelijk niet vooraan.![]()
U vraagt, ik draai!
Jup stond er lekker door vast op de terugweg. LKW en lading volledig uitgebrand.![]()
Flinke brand boven Rotterdam. Alles dicht .. lekker
Wie is dat op je Avatar 406c? Vraag ik voor een vriend.Jup stond er lekker door vast op de terugweg. LKW en lading volledig uitgebrand.
Op de heenweg was aan de andere kant van de brienenoord ook al fiks ongeluk, lekker dagje file rijden zo.
Ze zal vast niet ook nog eens in een Ventilatorenfabriek werken denk ik.En dan zijn er mensen die zeggen dat we op een autoforum zitten...![]()
Zeker niet "alleen maar" inderdaad.Ze zal vast niet ook nog eens in een Ventilatorenfabriek werken denk ik.
Jammer!Zeker niet "alleen maar" inderdaad.
Ja allang, die foto was van 12:30 vanmiddagBen je al uit de file?