De Dude
Asfaltkampioen
Hoelang duurde het uiteindelijk ? Ik was echt heel erg blij dat ik dus al weg was uit omgeving Rotterdam in het middaguur![]()
U vraagt, ik draai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoelang duurde het uiteindelijk ? Ik was echt heel erg blij dat ik dus al weg was uit omgeving Rotterdam in het middaguur![]()
U vraagt, ik draai!
Uiteindelijk 1,5 uur gedaan over zo’n 80 kilometer. Zonder file lukt het in 50, op donderdagmiddag meestal 75 minuten. Het viel me dus nog relatief mee.Hoelang duurde het uiteindelijk ? Ik was echt heel erg blij dat ik dus al weg was uit omgeving Rotterdam in het middaguur
Met je vrouw?Uiteindelijk 1,5 uur gedaan over zo’n 80 kilometer. Zonder file lukt het in 50, op donderdagmiddag meestal 75 minuten. Het viel me dus nog relatief mee.
Toen ik jouw bericht zag dacht ik er ook aan om alvast te gaan, maar dan had ik niet op tijd thuis geweest voor een overleg dat niet tot morgenochtend kon wachten…
Nee, mijn vriendin is buiten werktijd de leidinggevende (tenminste, dat zegt ze zelf). Dit was met mijn leidinggevende op werkMet je vrouw?
Hoe bevalt jouw leven met een leidinggevende?Ook een vrouw?
Accountant.Hoe bevalt jouw leven met een leidinggevende?![]()
Ik had het over je vlam.Accountant.
Dat is haar beroep.Ik had het over je vlam.![]()
Of ga je al dubbel zien na één biertjeMisschien moet ik wat beter opletten...![]()
Dat valt wel mee, al is ie 14%...Of ga je al dubbel zien na één biertje![]()
Begin is inderdaad wat lastig, maar gaandeweg wordt het beter.Misschien moet ik wat beter opletten...![]()
Klinkt goed.Ik ben begonnen aan de film over Lamborghini via ZiggoGo.
Ja, zoiets spreekt me altijd wel aan. Heb uiteraard ook al meerdere films over Ferrari gezien.Klinkt goed.
Mooi. Nu heb ik twee topics waarin ik ‘r terug kan vinden…..Je bent niet de eerste...
Bericht in onderwerp 'Wat betekent jouw nickname (en avatar)?' https://www.autoweek.nl/forum/threads/wat-betekent-jouw-nickname-en-avatar.10368/post-643932
Ja, zoiets.Je ging te snel?
Hoe meer hoe beter.Mooi. Nu heb ik twee topics waarin ik ‘r terug kan vinden…..
![]()
Ik vind de Belgische versie leuker.Ik vind het al heel eat dat ik vandaag naar 'de slimste mens' heb gekeken...
Wie?Kun je dan nu weer even de andere kant op kijken? Ik word er wat zenuwachtig van….![]()
Ik vind het al heel eat dat ik vandaag naar 'de slimste mens' heb gekeken...
Mooie keuze! Ik had dezelfde auto in gedachten maar als ik het wilde plaatsen kwam er steeds wat tussen.Dan doe ik het eens een keertje.
Een speld?kwam er steeds wat tussen.
Nee.Een speld?![]()
Kan ik ook, maar goedemiddag lijkt me meer gepast nu.Ik kan nog net goedemorgen zeggen.
Read The F^cking Manual...Gefeliciteerd, maar wat betekent RTFM?
Dank voor de uitleg Janneman!Read The F^cking Manual...
Normaal gezien dus pas als je er na veel gedoe en getier niet uit komt.
Via Postimages krijg ik dus alleen naar deze kleine plaatjes voor op fora... Zo ook die 1969 Ford Mustang etc.Mooi hoor! Ben zo vrij geweest om even een groter fotootje te plaatsen, anders wordt het een thumbnail…
![]()
Ja erg blij met die kleur! Zijn er ook niet veel van op de weg, dus valt wel op.Die kleur is echt prachtig !
Dan is het soms nog even een keer klikken. Maar maakt niet uit.Via Postimages krijg ik dus alleen naar deze kleine plaatjes voor op fora... Zo ook die 1969 Ford Mustang etc.