Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

IMG-6734.jpg

U vraagt, ik draai!
Hoelang duurde het uiteindelijk ? Ik was echt heel erg blij dat ik dus al weg was uit omgeving Rotterdam in het middaguur

Hoelang duurde het uiteindelijk ? Ik was echt heel erg blij dat ik dus al weg was uit omgeving Rotterdam in het middaguur
Uiteindelijk 1,5 uur gedaan over zo’n 80 kilometer. Zonder file lukt het in 50, op donderdagmiddag meestal 75 minuten. Het viel me dus nog relatief mee.

Toen ik jouw bericht zag dacht ik er ook aan om alvast te gaan, maar dan had ik niet op tijd thuis geweest voor een overleg dat niet tot morgenochtend kon wachten…

Uiteindelijk 1,5 uur gedaan over zo’n 80 kilometer. Zonder file lukt het in 50, op donderdagmiddag meestal 75 minuten. Het viel me dus nog relatief mee.

Toen ik jouw bericht zag dacht ik er ook aan om alvast te gaan, maar dan had ik niet op tijd thuis geweest voor een overleg dat niet tot morgenochtend kon wachten…
Met je vrouw?

Read The F^cking Manual...

Normaal gezien dus pas als je er na veel gedoe en getier niet uit komt.
Dank voor de uitleg Janneman!

Voorheen 12 jasr in de zware machinebouw gezeten. Dan had je klanten die al gauw belden met "Hij doet het niet!". Waarop de instructeur dan vaak binnensmonds riep RTFM! :mad:.

Veel dingetjes weet je wel, maar sommige zaken of instellingen zijn handig te weten.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Net in de FM gelezen, dat ik geen aansteker op de achterbank moet laten liggen. Want als je de rugleuning neerklapt kan de aansteker kapot gaan en gas ontsnappen, wat tot brand kan leiden!
Het is maar dat jullie dat vast weten!

Dus als er op het nieuws over een BEV-brand gaat, dan heeft hij/zij/het een aansteker op de achterbank laten liggen... ;)

Terug
Bovenaan