Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb die van Monello , fijn spul en niet te agressief dus zonder handschoenen. Hardnekkige remstof krijg je er niet mee weg, daar heb je zwaarder spul nodig. Volgens mij is dat devil spul daar wel goed voor maar dat moet dus echt met handschoenen
Monello is zo te zien hier helaas niet te koop. Heb zelf wel goede ervaring met Meguiar interior cleaner zal hun velgen reiniger is uitproberen.

IMG-0058.jpg%0A
IMG-0052.jpg%0A

Zonde, het is goed spul.

Ruim uur bezig geweest. Weer helemaal klaar mee ;). Iets teveel sealant, altijd gezeik met dat spul dus hopelijk spoelt de regenbui eea weg vanavond.

Auto zit wel weer goed onder de gebruikskrassen, het is wat het is

Lekker paar uurtjes buiten geweest weer, strak blauw en 20 graden, wat wil je nog meer!

Ik voel me schattig, vanmiddag maar eens met de T-Bird boodschappen doen :cool:

@JL86 Jij hebt ook geventileerde stoelen toch? ik heb voor het eerst echt goed onder de stoel gedaan omdat ik de ventilatie tegen vond vallen. Die roostertjes waar die lucht doorheen trekt zaten helemaal vol met UNO kaarten, snoepzakjes en een honden kauwstick :ROFLMAO: . Niet zo gek dat er geen lucht meer doorheen kwam

Oftewel tip om ook ff te doen.

@JL86 Jij hebt ook geventileerde stoelen toch? ik heb voor het eerst echt goed onder de stoel gedaan omdat ik de ventilatie tegen vond vallen. Die roostertjes waar die lucht doorheen trekt zaten helemaal vol met UNO kaarten, snoepzakjes en een honden kauwstick :ROFLMAO: . Niet zo gek dat er geen lucht meer doorheen kwam

Oftewel tip om ook ff te doen.

De v6 heeft het ook

Vorig jaar alles losgemaakt en schoongemaakt :)

Ik moet ook nodig de auto's wassen overigens. Beide erg vies. Maar het waait continu met windkracht 5 hier voor mijn gevoel. En ontzettend druk in de tuin, volgende week komt mijn pa helpen met een blokhut en voor die tijd moet er wel een bestrating liggen... iets met tijd. Misschien maar snel een wasbox ergens tussendoor deze week

Ik zied geen voordeel in online shoppen met een creditcard ten opzichte van gewoon van de betaalrekening.
een betaalrekening geeft ook een overzicht toch? Creditcard gebuikt ik voor hotels of als ik garantie op mijn aankoop nodig heb.

Ik zied geen voordeel in online shoppen met een creditcard ten opzichte van gewoon van de betaalrekening.
een betaalrekening geeft ook een overzicht toch? Creditcard gebuikt ik voor hotels of als ik garantie op mijn aankoop nodig heb.
Ik gebruik voor alles online en grote aankopen een creditcard:
1. Ik spaar punten ermee
2. Ik ben altijd extra verzekerd

Dit laatste heeft me al eens goede kopzorgen gescheeld. Amex is wat dat betreft echt subliem op verzekering.

Ik betaal altijd gewoon einde van de maand , geen gespreid betalen oid.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ik gebruik voor alles online en grote aankopen een creditcard:
1. Ik spaar punten ermee
2. Ik ben altijd extra verzekerd

Dit laatste heeft me al eens goede kopzorgen gescheeld. Amex is wat dat betreft echt subliem op verzekering.

Ik betaal altijd gewoon einde van de maand , geen gespreid betalen oid.
Ik had geen twijfels in je capaciteit om met de creditcard om te gaan Dude, integendeel. Bij JL86...:unsure:

Nadeel van een cabrio is wel dat je nat wordt als het regent…

Reed net de parkeergarage uit van de supermarkt en het regende het opeens :ROFLMAO:

Dan is het of stoppen en de kap erop doen, kost tijd, of ff een paar minuten door regen rijden!

Nou, jullie mogen mij wel sponsoren!!
Geloof het of niet, maar dag 2 met de EV6 krijg ik schade op de A1 bij Apeldoorn Zuid :mad:.
Ik reed over iets van een lat of buis heen en een klap rechtvoor. Op een carpoolplaats gestopt om te kijken. Rechtsvoor is de helft van het zwarte spatbordscherm afgebroken en weggeslagen!.
Gelukkig geen schade aan bodywork zo te zien.
Maar kan wel janken...waarom nu? Waarom ik? Boos en verdrietig tegelijk. Heb ff flink staan vloeken.
Moet verzekeringswerk worden.

Iemand had wat laten slingeren op de weg?
Kan me helemaal voorstellen dat je er flink bij hebt staan vloeken.
Probleem met verzekering is dat ze je gewoon keihard terugpakken. Ik had een keer dat iemand met een metalen iets tegen een achterportier had geschaafd. Geen briefje achtergelaten. Herstelkosten: 800 euro. Ik bel met de verzekering en leg het voor en ze berekenden mijn nieuwe premies voor de komende jaren. Toen ik ging rekenen bleek ik 1200 meer aan premie totaal te gaan betalen tot ik weer op hetzelfde niveau zou komen. Afzetters. Ik heb het toen zelf maar betaald.

Nou, jullie mogen mij wel sponsoren!!
Geloof het of niet, maar dag 2 met de EV6 krijg ik schade op de A1 bij Apeldoorn Zuid :mad:.
Ik reed over iets van een lat of buis heen en een klap rechtvoor. Op een carpoolplaats gestopt om te kijken. Rechtsvoor is de helft van het zwarte spatbordscherm afgebroken en weggeslagen!.
Gelukkig geen schade aan bodywork zo te zien.
Maar kan wel janken...waarom nu? Waarom ik? Boos en verdrietig tegelijk. Heb ff flink staan vloeken.
Moet verzekeringswerk worden.
Dat is klote.

Ook contact gehad met RWS? Heb zelf ooit zoiets gehad op de 50 bij Terwolde. Aandrijfas van een Duitser in een Hongaarse 4x4 dwars door mn achterwiel heen tegen de metalen wielkast aan vast. Stond nog geen minuut aan de kant toen rws er aankwam omdat ze gebeld waren dat er wat op de weg lag. Verzekering heeft flink moeten touwtrekken maar uiteindelijk hebben ze het toen wel terug gekregen.

Terug
Bovenaan