De Dude
Asfaltkampioen
Ik ken alleen woensdag gehaktdag …Je kent de uitdrukking toch wel: Woensdagavond...Bokavond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken alleen woensdag gehaktdag …Je kent de uitdrukking toch wel: Woensdagavond...Bokavond!
Midden kent dat begrip ook uitstekend..Als je een weekendrelatie had met een meisje en dan bleef slapen en n**ken, dan duurde de rest van de dagen te lang voordat je haar weer zag. Dan sprak je woensdagavond nog even af voor een potje n**ken. Dat is Woensdagavond...Bokavond.
Masr zal wel iets uit het Oosten zijn...
sarcasme modus aan.Hier in t west’n kenn’n we da nie
In een boshut?Ik woon in de Friese Wouden. En anders had ik in de Achterhoek gewoond nu.![]()
Ik woon in het Groene Hart, het is redelijk te doen hier.
een weekend relatie is ook nieuw voor mij haha. Of 1 nachtje of wat langer.Als je een weekendrelatie had met een meisje en dan bleef slapen en n**ken, dan duurde de rest van de dagen te lang voordat je haar weer zag. Dan sprak je woensdagavond nog even af voor een potje n**ken. Dat is Woensdagavond...Bokavond.
Wat bedoel je, ik zag JL86 al een tijdje niet meer hier?Wow
T gooi??
Pff ik zie t geld tegen de plinten aan klotsen
Wat bedoel je, ik zag JL86 al een tijdje niet meer hier?![]()
Kun jij het schoolgeld van je topo nog terugvragen?Wow
T gooi??
Pff ik zie t geld tegen de plinten aan klotsen
Nooit lang fietsen ! Scheelde toch weer setje blauwe ballen voordat je überhaupt met ‘iets bezig was’sarcasme modus aan.
Is ook niet nodig, jullie zitten daar toch al genoeg op mekaars lip![]()
Kun jij het schoolgeld van je topo nog terugvragen?![]()
Lol ik moest ook lachen.Kun jij het schoolgeld van je topo nog terugvragen?![]()
Ik ben maar een arme sloeber dus voel me niet aangesproken. Woon ook zeker niet in het Gooi.Ik heb het over jou meneer ‘groene hart’
Het Groene Hart ligt in het westen van Nederland, grofweg tussen Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Het is geen provincie of gemeente, maar een groen en open gebied midden in de Randstad. Bekende plaatsen en regio’s erin zijn bijvoorbeeld:
- Alphen aan den Rijn
- Gouda
- Woerden
- Bodegraven-Reeuwijk
- Nieuwkoop
- delen van het veenweidegebied en polders daaromheen
Lol ik moest ook lachen.
En vol met cocaïne snuivende beroemdheden.Moet je nagaan dat ik al m’n hele leven denk dat het groene hart het gooi is. Dat is tenminste een gebied wat groen en netjes is.
Fietsen gebeurde alleen als de dame in kwestie wel heel conservatieve ouders had die bij wijze van ergens in de 60er jaren waren blijven hangen. Bij de rest schopte je gewoon de Derbi op de standaard terwijl de pa des huizes al naast je stond te vragen hoe hard dat ding liep om vervolgens over zn eigen avonturen op broeder Kreidler uit te weiden.Nooit lang fietsen ! Scheelde toch weer setje blauwe ballen voordat je überhaupt met ‘iets bezig was’
hmm, dan heb je of de leraar omgekocht indertijd of er intussen echt veel teveel vocht met een % tekentje erbij erin gegotenIk had een 10 voor topografie! 25 jaar terug wel..
(Groene hart is dus niet het gooi?)
Juist wel, is onwijs mooi gebiedAh. Het gebied waar je eigenlijk niet wilt komen. Duidelijk![]()
Hier in Brabant is dat 'stierenavond'. Ongetwijfeld met dezekfde betekenis.Als je een weekendrelatie had met een meisje en dan bleef slapen en n**ken, dan duurde de rest van de dagen te lang voordat je haar weer zag. Dan sprak je woensdagavond nog even af voor een potje n**ken. Dat is Woensdagavond...Bokavond.
Beetje Naïef Dude.Juist wel, is onwijs mooi gebied
On your side vwb Groene Hart. Gebied zat bij ons rayon. de hel op aarde om snachts buitenaf wat te vinden als je er niet eerder geweest was, maar altijd hartelijke mensen in mijn ervaring en bij daglicht prachtig om doorheen te koetsenJuist wel, is onwijs mooi gebied
Toen ging je nieuwe brommers kiek’n?Ik had een Puch Maxi rider, ding liep 90. 70cc, 40.000 km mee gereden en toen was ie op.
Juist wel, is onwijs mooi gebied
hmm, dan heb je of de leraar omgekocht indertijd of er intussen echt veel teveel vocht met een % tekentje erbij erin gegoten![]()
Heb er wel een aantal gehad inderdaad. En mijn huidige is nog steeds op dezelfde verzekering als mijn eerste uit 1992.Toen ging je nieuwe brommers kiek’n?![]()
3 totaal verschillende steden, dus waarom?Alphen.. Gouda.. Woerden.. zijn steden die ik echt liever vermijd
In de afgelopen 25 jaar is er wel wat % ingegaan ja![]()
Geen idee waar je woont, staat niet op je Facebook.Ik woon op de rand van het Gooi en van het Groene Hart. Dat zijn toch echt wel twee verschillende gebieden hoor![]()
3 totaal verschillende steden, dus waarom?
Moderator
Vlakbij RoadracerGeen idee waar je woont, staat niet op je Facebook.
Grote drukke steden zal je mij ook niet gauw vinden.
Af en toe een dagje mij misschien ook wel, maar veel langer trek ik echt niet.Amsterdam, Rotterdam en Utrecht vind je mij bijna altijd![]()
Utrecht ben ik dus echt nooit. Heb er ook helemaal niks meeAmsterdam, Rotterdam en Utrecht vind je mij bijna altijd![]()
Utrecht ben ik dus echt nooit. Heb er ook helemaal niks meeik altijd Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Delft
Maar wel weinig verkeerslichten.Vlakbij RoadracerGrofweg tussen Utrecht, Amsterdam en Hilversum.
Heb een paar jaar gewerkt in jouw woonplaats. Prachtige woonwerkroute had ik toen! Alleen wel 17 rotondes op een rit van zo’n 30 kilometer…
Wet van Murphy.. Komt altijd in 3 heMIjn werk-laptop thuis laten liggen en ik ben op de zaak 40km verderop...
Ook goedemorgen!....Pfff
Dan zo maar weer richting huis.
Zal wel weer zo'n week worden waarin alles tegenzit ben ik bang.