Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Gelukkig ben ik niet alleen! :ROFLMAO:

Pagina 436… (Duesenberg Model J-436)
30DZY-8.jpg

Als je een weekendrelatie had met een meisje en dan bleef slapen en n**ken :eek: , dan duurde de rest van de dagen te lang voordat je haar weer zag. Dan sprak je woensdagavond nog even af voor een potje n**ken. Dat is Woensdagavond...Bokavond.
Masr zal wel iets uit het Oosten zijn...
Midden kent dat begrip ook uitstekend..

Als je een weekendrelatie had met een meisje en dan bleef slapen en n**ken :eek: , dan duurde de rest van de dagen te lang voordat je haar weer zag. Dan sprak je woensdagavond nog even af voor een potje n**ken. Dat is Woensdagavond...Bokavond.
een weekend relatie is ook nieuw voor mij haha. Of 1 nachtje of wat langer.

Ik had voor dat laatste het talent om niet door te hebben dat een meisje me leuk vond. En dan vond ik ze eindelijk ook leuk, vonden ze mij niks meer. Ik heb dat eerste nog steeds trouwens. M’n vrouw vindt mij altijd onwijs naïef :D. Of zij denkt te snel dingen dat kan natuurlijk ook hehe

Het Groene Hart ligt in het westen van Nederland, grofweg tussen Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

Het is geen provincie of gemeente, maar een groen en open gebied midden in de Randstad. Bekende plaatsen en regio’s erin zijn bijvoorbeeld:

• Alphen aan den Rijn
  • Gouda
  • Woerden
  • Bodegraven-Reeuwijk
  • Nieuwkoop
  • delen van het veenweidegebied en polders daaromheen

Ah. Het gebied waar je eigenlijk niet wilt komen. Duidelijk :ROFLMAO:

Nooit lang fietsen ! Scheelde toch weer setje blauwe ballen voordat je überhaupt met ‘iets bezig was’
Fietsen gebeurde alleen als de dame in kwestie wel heel conservatieve ouders had die bij wijze van ergens in de 60er jaren waren blijven hangen. Bij de rest schopte je gewoon de Derbi op de standaard terwijl de pa des huizes al naast je stond te vragen hoe hard dat ding liep om vervolgens over zn eigen avonturen op broeder Kreidler uit te weiden.:sneaky:

Hier in Brabant is dat 'stierenavond'. Ongetwijfeld met dezekfde betekenis.

Binnen mijn woonplaats hebben we binnen een straal van maar een paar kilometer ook al 3 rotondes. :ROFLMAO: Haalt de snelheid er wel uit op dat stuk, maar verder heb ik er weinig mee.

MIjn werk-laptop thuis laten liggen en ik ben op de zaak 40km verderop...
Ook goedemorgen! :mad:....Pfff
Dan zo maar weer richting huis.
Zal wel weer zo'n week worden waarin alles tegenzit ben ik bang.
Wet van Murphy.. Komt altijd in 3 he :p.

Heb dat ook wel eens gehad, maar het geluk dat ik me ook zonder laptop wel prima kan redden.

Terug
Bovenaan