De Dude
Asfaltkampioen
Idd waarborgfonds proberen. Echt balen man, hopelijk goede afloopIk zal dit eerst wel voorleggen aan onze verz.agent wat hij denkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd waarborgfonds proberen. Echt balen man, hopelijk goede afloopIk zal dit eerst wel voorleggen aan onze verz.agent wat hij denkt.
Altijd zonde. Helemaal als het een auto betreft die je nog maar vers in bezit hebt. Sterkte ermee.Nou, jullie mogen mij wel sponsoren!!
Geloof het of niet, maar dag 2 met de EV6 krijg ik schade op de A1 bij Apeldoorn Zuid.
Ik reed over iets van een lat of buis heen en een klap rechtvoor. Op een carpoolplaats gestopt om te kijken. Rechtsvoor is de helft van het zwarte spatbordscherm afgebroken en weggeslagen!.
Gelukkig geen schade aan bodywork zo te zien.
Maar kan wel janken...waarom nu? Waarom ik? Boos en verdrietig tegelijk. Heb ff flink staan vloeken.
Moet verzekeringswerk worden.
Zal wel een 435 moeten zijn.Een 420i met M pakket?
Jullie ook.Ik ben weer druk, misschien later vanavond nog even op het forum. Fijne avond.
Ik ben weer druk, misschien later vanavond nog even op het forum. Fijne avond.
Oef dat zal een flinke knal geweest zijn!
Het is maar goed dat jij niet in Duitsland woontGoedemorgen. Twee auto's gewassen, koffie op en nu verder in de tuin. Al veel gedaan en dat om 10u!
Niks. Auto's zitten wel onder het zand.Zou @Carkiller al iets gewassen hebben vandaag?
Je kunt er toch een hoes omheen doen?Niks. Auto's zitten wel onder het zand.
Zichzelf denk ik.Zou @Carkiller al iets gewassen hebben vandaag?
Subaru staat in de garage, rest was ik wel.Je kunt er toch een hoes omheen doen?
Als je maar buiten bbk zit met de buren niet al te kort bij en een eigen erfHet is maar goed dat jij niet in Duitsland woont![]()
Ben blij dat ik gister mn auto heb gewassenNiks. Auto's zitten wel onder het zand.
Ja, ik dus ook. Voor niks. En morgen weer mogelijk regen...Ben blij dat ik gister mn auto heb gewassen. Nee opzich prima, morgen even afspoelen.
Hoezo, ik heb m gewassen toen er nog geen Sahara zand op zat dus geen risico op krassen bij het wassen.Ja, ik dus ook. Voor niks. En morgen weer mogelijk regen...
Nou, ik hoop het voor je. Bij mij blijft er toch een dun laagje achter na afspuiten, auto staat ook in de wax.Hoezo, ik heb m gewassen toen er nog geen Sahara zand op zat dus geen risico op krassen bij het wassen.
Hij is nu schoon maar wel met klein laagje Sahara zand. 1x afspoelen bij wasstraat en hij is weer zo schoon als gister![]()
Anders is het inderdaad snel z’n ex…….Zichzelf denk ik.![]()
Ik blijf aan het afspoelen.Hij is nu schoon maar wel met klein laagje Sahara zand. 1x afspoelen bij wasstraat en hij is weer zo schoon als gister![]()
Anders is het inderdaad snel z’n ex…….![]()
Plaaggeesten. Ze is weer naar huis, uiteraard thuis gebracht. Was gezellig, ze zei dat mijn huis wel groot genoeg is voor 2 personen.Ex? Is er geen vlam meer?![]()
Plaaggeesten. Ze is weer naar huis, uiteraard thuis gebracht. Was gezellig, ze zei dat mijn huis wel groot genoeg is voor 2 personen.![]()
Is dat leeftijdsgebonden?Een huisgenoot op deze leeftijd is wel wat vreemd![]()
Subaru is te breed, zit ik te ver van haar af.Thuisgebracht met de subaru? Of wil je haar nog een keer zien?
Als ze niet teveel eigen inboedel meeneemt…Plaaggeesten. Ze is weer naar huis, uiteraard thuis gebracht. Was gezellig, ze zei dat mijn huis wel groot genoeg is voor 2 personen.![]()
Woensdag.Als ze niet teveel eigen inboedel meeneemt…Maar leuk! Wanneer komt ze weer?
![]()
Donderdag weer werken, dus beter nu nog een keer.Oh, dat is al snel. Heb je weer wat om naar uit te kijken!
Precies! Weet ik ook nog wel van mijn relatie dat de tussenliggende dagen soms best wel lang duurden.![]()
Als ik een "wijze les" mag geven. Het gaat om nu, dit moment. De toekomst, geen idee. Ik geniet dus van dit moment zonder verdere verwachtingen. Ik kijk niet vooruit anders dan de volgende afspraak. En ik kan het aanbevelen, bevalt prima.Hoho relatie
Carkiller wilt er nog geen labels op hangen
Its complicatedHoho relatie
Ik had het ook over míj́n relatie. Ik zei nergens dat CK een relatie heeft.Hoho relatie
Je kent de uitdrukking toch wel: Woensdagavond...Bokavond!Oh, dat is al snel. Heb je weer wat om naar uit te kijken!
Nee?Je kent de uitdrukking toch wel: Woensdagavond...Bokavond!
Elke avond toch?Je kent de uitdrukking toch wel: Woensdagavond...Bokavond!
Dit is de simpelste fase, helaas blijft dat nooit zo. Maar dat is normaal.Its complicated
Het zal nooit helemaal hetzelfde blijven. Het enige wat ik je mee kan geven is blijven communiceren en blijven investeren. En dan bedoel ik niet financieel.Dit is de simpelste fase, helaas blijft dat nooit zo. Maar dat is normaal.