Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

bmw-435-l-04.jpg

Speciaal voor jou @Frits79 ;-)

Nou, jullie mogen mij wel sponsoren!!
Geloof het of niet, maar dag 2 met de EV6 krijg ik schade op de A1 bij Apeldoorn Zuid :mad:.
Ik reed over iets van een lat of buis heen en een klap rechtvoor. Op een carpoolplaats gestopt om te kijken. Rechtsvoor is de helft van het zwarte spatbordscherm afgebroken en weggeslagen!.
Gelukkig geen schade aan bodywork zo te zien.
Maar kan wel janken...waarom nu? Waarom ik? Boos en verdrietig tegelijk. Heb ff flink staan vloeken.
Moet verzekeringswerk worden.
Altijd zonde. Helemaal als het een auto betreft die je nog maar vers in bezit hebt. Sterkte ermee.

Een 420i met M pakket?
Zal wel een 435 moeten zijn. :p

Ja, ik dus ook. Voor niks. En morgen weer mogelijk regen...
Hoezo, ik heb m gewassen toen er nog geen Sahara zand op zat dus geen risico op krassen bij het wassen.

Hij is nu schoon maar wel met klein laagje Sahara zand. 1x afspoelen bij wasstraat en hij is weer zo schoon als gister :)

Hoezo, ik heb m gewassen toen er nog geen Sahara zand op zat dus geen risico op krassen bij het wassen.

Hij is nu schoon maar wel met klein laagje Sahara zand. 1x afspoelen bij wasstraat en hij is weer zo schoon als gister :)
Nou, ik hoop het voor je. Bij mij blijft er toch een dun laagje achter na afspuiten, auto staat ook in de wax.

Terug
Bovenaan