Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Moskvitch 433…
%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D1%87_433.jpg

Net in de FM gelezen, dat ik geen aansteker op de achterbank moet laten liggen. Want als je de rugleuning neerklapt kan de aansteker kapot gaan en gas ontsnappen, wat tot brand kan leiden!
Het is maar dat jullie dat vast weten!

Dus als er op het nieuws over een BEV-brand gaat, dan heeft hij/zij/het een aansteker op de achterbank laten liggen... ;)
Wat dacht je van een flesje water? Als ik een lange rit moet maken, neem ik een flesje water mee. Maar je moet hem dus niet laten liggen in de auto als de zon er op schijnt. Dan werkt die als een vergrootglas met brandpunt.

Ik kende ‘m niet, maar vind ik ook. ;) Misschien gek, maar doet me denken aan een Ford.
Ik ben gek op dit soort klassiekers. En helemaal als ik erbij denk welke mensen er in hebben gereden en hoe dat leven toen was.De Ford Anglia vind ik ook zo'n prachtige auto. Ik zie dat helemaal voor me, in die burgerlijke tijd van vroeger, toen mensen weinig hadden en toch die auto. Ik zou er verhalen over kunnen schrijven.

Ik ben gek op dit soort klassiekers. En helemaal als ik erbij denk welke mensen er in hebben gereden en hoe dat leven toen was.De Ford Anglia vind ik ook zo'n prachtige auto. Ik zie dat helemaal voor me, in die burgerlijke tijd van vroeger, toen mensen weinig hadden en toch die auto. Ik zou er verhalen over kunnen schrijven.
Dat heb ik met de jaren ‘80 en ‘90. :giggle:

Dank voor de uitleg Janneman!

Voorheen 12 jasr in de zware machinebouw gezeten. Dan had je klanten die al gauw belden met "Hij doet het niet!". Waarop de instructeur dan vaak binnensmonds riep RTFM! :mad:.

Veel dingetjes weet je wel, maar sommige zaken of instellingen zijn handig te weten.
Kan er een boek over schrijven vanuit de storingsdienst :)

Ik ga nu effe een stukje zoomen over een provinciaal met wat Rijders-muziek op. Te beginnen met Boston: Don't Look Back.
....See the road I am driving....

Ik ga nu effe een stukje zoomen over een provinciaal met wat Rijders-muziek op. Te beginnen met Boston: Don't Look Back.
....See the road I am driving....
Heerlijk is dat ! Ik reed donderdag ivm de afsluiting bij Rotterdam grotendeels binnendoor bij het groene hart. Dak open, heerlijke temperatuur, Alan Jackson op de speaker.

Geniet er van

Gister auto goed afgespoeld, vandaag dan maar voor het eerst dit jaar weer met de hand wassen ? Laatste keer was volgens mij oktober :cool:. Tussendoor gewoon steeds afgespoeld en 1x door de krasstraat

Ik heb net de Lamborghini-film afgekeken, best heftig. Laat heel duidelijk de (mogelijke) keerzijde van hebzucht en succes zien. Keuzes tussen je carrière of je gezin en wat er kan gebeuren als je dat niet in balans hebt. Ik zou het wel weten…

Ik heb nog een goede velgenreiniger nodig, die beginnen echt vies te worden, alleen afspoelen met hoge druk helpt daar niet veel bij…

Terug
Bovenaan