Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Logisch toch!Net in de FM gelezen, dat ik geen aansteker op de achterbank moet laten liggen. Want als je de rugleuning neerklapt kan de aansteker kapot gaan en gas ontsnappen, wat tot brand kan leiden!
Het is maar dat jullie dat vast weten!
Ik kende ‘m niet, maar vind ik ook.Wat een prachtauto! En die kleur!
Wat dacht je van een flesje water? Als ik een lange rit moet maken, neem ik een flesje water mee. Maar je moet hem dus niet laten liggen in de auto als de zon er op schijnt. Dan werkt die als een vergrootglas met brandpunt.Net in de FM gelezen, dat ik geen aansteker op de achterbank moet laten liggen. Want als je de rugleuning neerklapt kan de aansteker kapot gaan en gas ontsnappen, wat tot brand kan leiden!
Het is maar dat jullie dat vast weten!
Dus als er op het nieuws over een BEV-brand gaat, dan heeft hij/zij/het een aansteker op de achterbank laten liggen...![]()
Ik ben gek op dit soort klassiekers. En helemaal als ik erbij denk welke mensen er in hebben gereden en hoe dat leven toen was.De Ford Anglia vind ik ook zo'n prachtige auto. Ik zie dat helemaal voor me, in die burgerlijke tijd van vroeger, toen mensen weinig hadden en toch die auto. Ik zou er verhalen over kunnen schrijven.Ik kende ‘m niet, maar vind ik ook.Misschien gek, maar doet me denken aan een Ford.
Nice ! Veel plezierGoedemiddag dan!
My Sexy Thing is opgehaald/gearriveerd!
Rijdt echt lekker.
Accu nog 100%
Rustig op de cruise Randstad uit met de flow en na 140km bij thuiskomst 14,0kWh/100km.
Dat heb ik met de jaren ‘80 en ‘90.Ik ben gek op dit soort klassiekers. En helemaal als ik erbij denk welke mensen er in hebben gereden en hoe dat leven toen was.De Ford Anglia vind ik ook zo'n prachtige auto. Ik zie dat helemaal voor me, in die burgerlijke tijd van vroeger, toen mensen weinig hadden en toch die auto. Ik zou er verhalen over kunnen schrijven.
Ik vind de Toepolev TU-22 daarachter ook interessant. Strategische bommenwerper met verstelbare vleugels, ook al een oudje af de jaren 80.Moskvitch 433…
![]()
Kan er een boek over schrijven vanuit de storingsdienstDank voor de uitleg Janneman!
Voorheen 12 jasr in de zware machinebouw gezeten. Dan had je klanten die al gauw belden met "Hij doet het niet!". Waarop de instructeur dan vaak binnensmonds riep RTFM!.
Veel dingetjes weet je wel, maar sommige zaken of instellingen zijn handig te weten.
die hoef je niet naar je klanten te sturen want die lezen hem toch nietKan er een boek over schrijven vanuit de storingsdienst![]()
Is ze zo druk dan?Ze is nu in de badkamer, heb even rust.![]()
Je wilt echt details?Is ze zo druk dan?![]()
Dat laat ik bij jou.Je wilt echt details?![]()
Zegt me niks. Ik had vandaag geen tijd om de Lamborghini-film verder te kijken.We hebben net ook de film Anaconda op Netflix gekeken, was grappig.
Slang, gaat over een slang. En geen tuinslang.
Nou, zo kwam je niet over.Ik weet wel wat een Anaconda is.![]()
Moet jij niet terug naar je visite?Nou, zo kwam je niet over.![]()
Ja, tijd voor de volgende film.Moet jij niet terug naar je visite?![]()
Tot 2u ‘s nachts films kijken met gezelschap ?En nu bedtijd.
Hij heeft niet gezegd wat voor een film...Tot 2u ‘s nachts films kijken met gezelschap ?![]()
Heerlijk is dat ! Ik reed donderdag ivm de afsluiting bij Rotterdam grotendeels binnendoor bij het groene hart. Dak open, heerlijke temperatuur, Alan Jackson op de speaker.Ik ga nu effe een stukje zoomen over een provinciaal met wat Rijders-muziek op. Te beginnen met Boston: Don't Look Back.
....See the road I am driving....
Niet gehaald hoor, vanavond rest van de film.Tot 2u ‘s nachts films kijken met gezelschap ?![]()
Schande, krasstraat.Gister auto goed afgespoeld, vandaag dan maar voor het eerst dit jaar weer met de hand wassen ? Laatste keer was volgens mij oktober. Tussendoor gewoon steeds afgespoeld en 1x door de krasstraat
Je ziet het ook hoor. Zal zo ff foto delen. Direct weer genezen. Het is een gebruiksvoorwerp dus ach. Maar kan wel weer poetsbeurt gebruikenSchande, krasstraat.![]()
Je zou 2 Lamborghini's kopen?Ik heb net de Lamborghini-film afgekeken, best heftig. Laat heel duidelijk de (mogelijke) keerzijde van hebzucht en succes zien. Keuzes tussen je carrière of je gezin en wat er kan gebeuren als je dat niet in balans hebt. Ik zou het wel weten…
Is dat een vraag om advies of gewoon een constatering?Ik heb nog een goede velgenreiniger nodig, die beginnen echt vies te worden, alleen afspoelen met hoge druk helpt daar niet veel bij…
2-in-1Is dat een vraag om advies of gewoon een constatering?
Grapjurk! Je kunt nog zoveel geld of bezittingen hebben, maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat allemaal niks waard is wanneer je niet gezond bent of door bepaalde gebeurtenissen in je leven bent getraumatiseerd.Je zou 2 Lamborghini's kopen?
Ik heb die van Monello , fijn spul en niet te agressief dus zonder handschoenen. Hardnekkige remstof krijg je er niet mee weg, daar heb je zwaarder spul nodig. Volgens mij is dat devil spul daar wel goed voor maar dat moet dus echt met handschoenen2-in-1![]()