S J 1001
Asfaltkampioen
Wat ik schreef, biefstuk...
Das.. vreemd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik schreef, biefstuk...
Op z’n minst een klein curry worstje zou ik zeggenDas.. vreemd
San Gimignano, Volterra, Pisa....Daar waren wij vorig jaar begin april.Eind van de week richting Toscane. Mooi in het midden van trekpleisters als San Gimignano, Volterra, Pisa, Lucca, Livorno etc, dus elke dag een uitje.
En daarna nog een paar dagen Rome.
Moet ik hier echt op in gaan?Op z’n minst een klein curry worstje zou ik zeggen![]()
Op z’n minst een klein curry worstje zou ik zeggen![]()
Ja graag aubMoet ik hier echt op in gaan?![]()
Vreselijke stad inderdaad, op de scheve toren na is er weinig te beleven.Ik vind Pisa niks aan eerlijk gezegd, sta langer in de file om de auto te parkeren dan dat ik in Pisa wil zijn![]()
Mijn oudste zoon liep zijn allereerste stapjes pal voor de scheve toren.San Gimignano, Volterra, Pisa....Daar waren wij vorig jaar begin april.
In San Gimig....Hebben ze de lekkerste en beste ijs van de wereld! Die heeft al meerdere jaren (op rij) gewonnen.
Volterra is ook mooi om door te wandelen. En idem voor Pisa en niet alleen die toren.
Ahhh prachtig ! Heel veel plezier. Het moge geen geheim zijn dat dit echt mijn favo streek is. Ben er immers getrouwdEind van de week richting Toscane. Mooi in het midden van trekpleisters als San Gimignano, Volterra, Pisa, Lucca, Livorno etc, dus elke dag een uitje.
En daarna nog een paar dagen Rome.
Pisa 1x geweest, wil ik graag zo houdenVreselijke stad inderdaad, op de scheve toren na is er weinig te beleven.
Bekend pleintje idd. Eén van m’n favo steden.In San Gimig....Hebben ze de lekkerste en beste ijs van de wereld! Die heeft al meerdere jaren (op rij) gewonnen.
Vreselijke stad inderdaad, op de scheve toren na is er weinig te beleven.
Zoals gezegd: moet er even heen met mijn puberzoon.Pisa 1x geweest, wil ik graag zo houden
Doen we zelf natuurlijk ook aan mee, haha.Het probleem is tegenwoordig dat alles zo overlopen door toeristen is, ik heb geen enkele behoefte om in een golf van toerisme door een dorpje te lopen.
Ik blij dat ik dat zondagochtend niet allemaal heb gedaanEen sealant die ik heb gekocht, maar krijg het maar lastig uitgepoetst. Is van Poorboys. Ik durf het niet verder uit te poetsen, al had ik zondag echt heel goed gewassen omdat er best wat vuil op zat:
1. Voorgespoeld in wasbox dag ervoor
2. Alles goed afgespoeld
3. Auto in foam laten trekken
4. Afgespoeld
5. Auto weer in foam
6. Wassen met hand
7. Weer afgespoeld
8. Weer foam en laten trekken
9. Afgespoeld
10. Gedroogd
Hierna in die sealant gezet
Het probleem is tegenwoordig dat alles zo overlopen door toeristen is, ik heb geen enkele behoefte om in een golf van toerisme door een dorpje te lopen.
Ja die luxe heb ik niet meer met m’n oudste nu 6 ..Wij gaan tot nu toe altijd buiten seizoen op vakantie, heerlijk rustig vaak![]()
Ik heb als leraar die luxe nooit gehadJa die luxe heb ik niet meer met m’n oudste nu 6 ..![]()
Toen wij als gezin in 2014 in Toscane waren (Massa Marittima) is mijn vader wel voor mij naar Modena en Maranello gereden.Ben niet echt een Ferrari-fan (meer iets van mijn vorige werkgever).
Plus ik heb mijn hele gezin bij me, dus dan is pappa’s rare hobby niet het meest belangrijke.![]()
Daar staat tegenover dat je de andere schoolvakanties wel vrij hebt.Ik heb als leraar die luxe nooit gehad![]()
Ja alleen vrij als het druk is, kloptDaar staat tegenover dat je de andere schoolvakanties wel vrij hebt.![]()
Zelf heb ik daar alleen het Ferrari-museum gezien, van de omgeving verder weinig.Modena vond ik ook erg leuk.