Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Eind van de week richting Toscane. Mooi in het midden van trekpleisters als San Gimignano, Volterra, Pisa, Lucca, Livorno etc, dus elke dag een uitje. :cool:
En daarna nog een paar dagen Rome.
San Gimignano, Volterra, Pisa....Daar waren wij vorig jaar begin april.
In San Gimig....Hebben ze de lekkerste en beste ijs van de wereld! Die heeft al meerdere jaren (op rij) gewonnen.
Volterra is ook mooi om door te wandelen. En idem voor Pisa en niet alleen die toren.

San Gimignano, Volterra, Pisa....Daar waren wij vorig jaar begin april.
In San Gimig....Hebben ze de lekkerste en beste ijs van de wereld! Die heeft al meerdere jaren (op rij) gewonnen.
Volterra is ook mooi om door te wandelen. En idem voor Pisa en niet alleen die toren.
Mijn oudste zoon liep zijn allereerste stapjes pal voor de scheve toren. ;)
Hij wil dus zeker terug.
Ook op die andere plekken zijn we toen geweest. Maar het is waarschijnlijk heel anders vakantie vieren in Italië met een stel pubers dan een stel peuters.:ROFLMAO:

Eind van de week richting Toscane. Mooi in het midden van trekpleisters als San Gimignano, Volterra, Pisa, Lucca, Livorno etc, dus elke dag een uitje. :cool:
En daarna nog een paar dagen Rome.
Ahhh prachtig ! Heel veel plezier. Het moge geen geheim zijn dat dit echt mijn favo streek is. Ben er immers getrouwd :)

Het probleem is tegenwoordig dat alles zo overlopen door toeristen is, ik heb geen enkele behoefte om in een golf van toerisme door een dorpje te lopen.

Een sealant die ik heb gekocht, maar krijg het maar lastig uitgepoetst. Is van Poorboys. Ik durf het niet verder uit te poetsen, al had ik zondag echt heel goed gewassen omdat er best wat vuil op zat:
1. Voorgespoeld in wasbox dag ervoor
2. Alles goed afgespoeld
3. Auto in foam laten trekken
4. Afgespoeld
5. Auto weer in foam
6. Wassen met hand
7. Weer afgespoeld
8. Weer foam en laten trekken
9. Afgespoeld
10. Gedroogd

Hierna in die sealant gezet
Ik blij dat ik dat zondagochtend niet allemaal heb gedaan :p

Het probleem is tegenwoordig dat alles zo overlopen door toeristen is, ik heb geen enkele behoefte om in een golf van toerisme door een dorpje te lopen.

Wij gaan tot nu toe altijd buiten seizoen op vakantie, heerlijk rustig vaak :)

Hele zomer in NL, dan is het hier juist lekker weer..

Ik vond Pisa best mooi, de toeristen maken het verschrikkelijk. Wij hebben op een koets een tocht door de stad gemaakt, onze oudste is gek van paarden en op vakantie moet je uitgeven hè haha. Veel geleerd over de geschiedenis, best leuke en interessante rondrit dus!
We gingen vanuit Lucca, ook een mooie stad vond ik. Prachtig met de muur en poorten.

Ben niet echt een Ferrari-fan (meer iets van mijn vorige werkgever :p ).
Plus ik heb mijn hele gezin bij me, dus dan is pappa’s rare hobby niet het meest belangrijke.:ROFLMAO:
Toen wij als gezin in 2014 in Toscane waren (Massa Marittima) is mijn vader wel voor mij naar Modena en Maranello gereden. :ROFLMAO:

Ik heb als leraar die luxe nooit gehad ;)
Daar staat tegenover dat je de andere schoolvakanties wel vrij hebt. :p

Terug
Bovenaan