Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Als we dan toch off off topic gaan...
Vandaag de Capri als pakezel gebruikt. 76 klinkers gehaald bij iemand voor het straatwerk hier. Hij had ook nog opsluitbanden liggen, ach, ook maar mee dan. Lag er 400 kilo aan stenen achterin... ja toen zakte hij wel wat in. Maar ik merk er niks van met rijden, prima!
Wel gaar nu. Eerst koningsspelen met de school waar ik werk (sport en spel), om 8u opbouwen, om half 1 afbouwen. Daarna die stenen gehaald, 2x alles vast, daarna zandbed voorbereid... 17k stappen dus mag nu wel met de benen omhoog, niet?

Dikke bak hoor! :)
Thanks! Niet zo subtiel als dat fraai blauwe beest van jou. Had blauw boven het wensenlijstje staan, maar dat is vaak met bruin of wit interieur..heb ik dan weer niet echt iets mee.

Lekkere Sjaak! Welkom bij de club.

Iedereen gaat er standaard vanuit dat je een lul in het verkeer bent , dus voel je niet vervelend als je een keer perongeluk te dicht op iemand zit :D:D
Tja, nu zit er vaker iemand kort achterop mij in de A4, dus ik kan het komende tijd gaan vergelijken :)

Dikkie dik hoor

Verbleekt m’n ix3 heel snel naast

Benieuwd hoe het PHEV stuk gaat bevallen

Ding weegt ook 2500kg ofzo?
2,5t idd. De eerste 33km op krap 40% accu gedaan, dus valt niks tegen.

Mn zwager was mee ophalen, die begon ook al over een iX3….

• Leuk
Waarderingen: JL86
Als we het dan toch over auto’s hebben…
volvo-440-gl.jpg

@MACHINER gdlukkig is de ix3 een stuk lichter (2360kg :’)) maar 70km op de Phev batterij is erg netjes, komt ie een beetje vooruit zonder de benzine motor?

Thanks! Niet zo subtiel als dat fraai blauwe beest van jou. Had blauw boven het wensenlijstje staan, maar dat is vaak met bruin of wit interieur..heb ik dan weer niet echt iets mee.
De juiste kleuren combinatie is lastig te vinden tweedehands, uiteindelijk moet je keuzes maken. Had ik zelf ook! Lekker vol in de opties ook?

@MACHINER gdlukkig is de ix3 een stuk lichter (2360kg :’)) maar 70km op de Phev batterij is erg netjes, komt ie een beetje vooruit zonder de benzine motor?
Ja! Heb dat nog niet met pedaal vloeren geprobeerd (beter eerst een keer alleen doen :) ) maar ruim 100 pk emotor is zat om em vlot van de plek te krijgen. Je merkt aan de koets dat je met een soort tank onderweg bent, maar niet aan de aandrijving.

De juiste kleuren combinatie is lastig te vinden tweedehands, uiteindelijk moet je keuzes maken. Had ik zelf ook! Lekker vol in de opties ook?
Alles wat we wilden, alleen geen stoelventilatie, maar heb ook even niet helder of dat met comfortstoelen samen ging. Stond ook niet opt prio lijstje, alleen als nice to have.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Alles wat we wilden, alleen geen stoelventilatie, maar heb ook even niet helder of dat met comfortstoelen samen ging. Stond ook niet opt prio lijstje, alleen als nice to have.
Volgens mij is dit enkel met comfort stoelen , heb je de sport stoelen? Bewust gekozen volgens mij toch?

Stoelventilatie vind ik fijn maar ook nadeel dat de stoel voelbaar harder is door de hardware die erin zit. Plus het leder is ietsje kwetsbaarder omdat er gaatjes in zitten.

Ja! Heb dat nog niet met pedaal vloeren geprobeerd (beter eerst een keer alleen doen :) ) maar ruim 100 pk emotor is zat om em vlot van de plek te krijgen. Je merkt aan de koets dat je met een soort tank onderweg bent, maar niet aan de aandrijving.
Er wordt een teutonen meeting gepland ergens van de zomer. Kan je m mooi showen

Volgens mij is dit enkel met comfort stoelen , heb je de sport stoelen? Bewust gekozen volgens mij toch?

Stoelventilatie vind ik fijn maar ook nadeel dat de stoel voelbaar harder is door de hardware die erin zit. Plus het leder is ietsje kwetsbaarder omdat er gaatjes in zitten.
Goed onthouden door je en dan heb ik dat ook goed gegokt. De M sport is de zijwang me te hoog/hard en op de comfort zit je meer op dan in de stoel voor mijn gevoel. Dingetje tussen de oren, maar de 'gewone' sportstoel kwam wel als fijnst uit de bus.

Er wordt een teutonen meeting gepland ergens van de zomer. Kan je m mooi showen
Afhankelijk van de vakantietijd is dat wel een leuke, goed excuus voor een ritje :D

Nee liever dan een Mansory Cullinan, voor de allerkleinste micro penis ;)

Zonder dat Mansory dat ding misbruikt heeft zou ik het best een keer willen rijden om te beleven hoe dat voelt. Meer ook niet.

Reed gister met Bertha net 5 minuten op de A50 toen ik de A4 achter me zag en dacht 'ik vind het ook heel niet erg om straks weer te wisselen'. Dat hoge spul rijd vorstelijk, maar ik blijf de lagere sedan/station houding het fijnst vinden.

hoe dik is je zandlaag, klei dr onder?
20-25 cm en ja, dikke klei eronder. Het zand was al p de plek gestort, anders had ik het mooi in lagen kunnen aanlopen. Ik bedacht mij te laat dat er nog een verhuurder was met een kleine trilplaat voor een halve dag. Vind zo'n ding voor een hele dag ook zo zonde. Achteraf...

Oke, ik kan niet schilderen en heb een muur verpest thuis. Kleine muur, 4 M2 hoogstens.
Latex zit er niet egaal op dus vlekkerig, meer is het niet.

Offerte laten maken bij schildersbedrijven op Werkspot, eerste reactie: 550 Euro.
Voor 1 muurtje... Als ik mijn eigen materialen kocht wilde hij het wel doen voor 200 Euro. Dus zijn pot latex, roller, verfbakje en wat afdekmateriaal kost 350 Euro?:ROFLMAO:

Ik heb een kennis gevraagd, die heeft mijn huis gewit bij aankoop. Hele huis voor 500 Euro...
Dus 100-150 Euro maximaal zal hij vragen gok ik.

Terug
Bovenaan