Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Tja als je het zelf doet ga je ook door je rug heen, dan liever de schilder :p
M’n vrouw vindt het leuk dus die doet het. Ikzelf heb er echt een bloedhekel aan gekregen. Laatste jaren teveel zelf danwel bij anderen geschilderd. Heb er echt het geduld niet meer voor

En ik weer niet om stil te zitten. Hou inhoudelijk best van het werk dat ik doe, maar die 8-9 uur per dag aan een bureau…het went niet :rolleyes:

8-9u achter een bureau is ook niks voor mij.. maar zat vandaag bijv van 10-15u op een van onze vestigingen. Wat meetings geleid en samen gelunched. Onderweg heen en weer wat belletjes gedaan. Gister een paar uur bij een klant. Eergister paar uur thuis, paar uur kantoor en paar uur voor m’n andere werkgever in de avond in Utrecht..

Morgen voor m’n eigen bedrijf wat werk doen hier en daar..

Altijd bezig, maar anders :)

Ik heb wel een ‘kantoorbaan’ in de volksmond maar zit zelden meer achter m’n bureau. Veel onderweg of afspraken zittend en staand. Lekkere mix , de hele tijd op 1 plek achter scherm werken heb ik wel m’n portie van gehad .

Combinatie is inderdaad wel het fijnst, kantoor, thuis en afspraken buiten de deur. Mijn agenda staat ook nooit vast, sommige afspraken komen op korte termijn erin en sommige plan je een paar weken vooruit.

Wij hebben een paar jaar geleden de hele woonkamer laten stucken, zat spachtelputz op. Voorstrijken en 2 keer texen en zelf gedaan. Tegen dat het klaar is krijg je niet eens meer een lamme arm...

Terug
Bovenaan