Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Hier ook lekker weekje

Vandaag ik 2030 thuis zodat zij 2030 weer weg kan sporten

Morgen ben ik ook 20u+ thuis en zij weer om 22u weg voor een dansavond

Donderdag is zij pas 22u thuis van werk
Zo ging dat hier ook. Steeds late dienst. Dus kon ik de kinderen ophalen bij de opvang, koken, eten, even met hen naar de speeltuin, naar bed bonjouren en nog even bezig. Kapot haha.

Zo ging dat hier ook. Steeds late dienst. Dus kon ik de kinderen ophalen bij de opvang, koken, eten, even met hen naar de speeltuin, naar bed bonjouren en nog even bezig. Kapot haha.

Helaas is het niet late dienst en beginnen we allebei gewoon in de ochtend o_O

Maar het is idd vermoeiend met de kroost alleen..
Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitst

vanavond niks gezien van Utrecht naar Rotterdam.. morgen naar Amsterdam rond het middaguur zal wel 90 op de cruise rijden

vanavond niks gezien van Utrecht naar Rotterdam.. morgen naar Amsterdam rond het middaguur zal wel 90 op de cruise rijden
Flitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodig ;)

Oh is dat automatisch

Flitsmeistdd staat altijd aan

Heb alleen geen pro, daar rijd ik niet genoeg meer voor
Ja je hebt het automatisch gekregen en het loopt ook automatisch weer af.

Ik zou best PRO willen hebben, behalve dat ik toch nooit CarPlay gebruik en de Flitsmeister-kaart dus ook niet zou zien.

En ik wil principieel geen geld betalen voor een service die eerst gratis was, maar die daarna verstopt wordt achter een paywall :ROFLMAO:

Goedemorgen allen. Hier vroeg aan de slag. Onderweg lekker getokkeld. Wel al direct bij stoplicht nog in de wijk een vreemde agressieve vogel achter mij met heel veel haast incl afsnijden oprit bij invoegen, maar gek genoeg toen er alle ruimte was er niet voorbij ging. En dat om half zeven ‘s ochtends. Zzzzzzzz

Goedemorgen allen. Hier vroeg aan de slag. Onderweg lekker getokkeld. Wel al direct bij stoplicht nog in de wijk een vreemde agressieve vogel achter mij met heel veel haast incl afsnijden oprit bij invoegen, maar gek genoeg toen er alle ruimte was er niet voorbij ging. En dat om half zeven ‘s ochtends. Zzzzzzzz
Welkom in het Wilde Westen. :ROFLMAO:

Net als die druppies die met 85 een vrachtwagen inhalen, en als ze naar rechts gaan ineens wel 110 blijken te kunnen. Dat zijn ook die 'waarom dan' momentjes

Ja nou ja ik was me van geen kwaad bewust. Het begon al bij wegrijden met zo agressief heen en weer achter je , wellicht was die boos dat ik links reed ivm oprit. Daarna op snelweg poging afsnijden bij invoegen waar ik stoïcijns gewoon netjes bleef invoegen en op de snelweg afstand houden en dan agressief met knipperende lichten op je inrijden. En toen ik op zij ging er niet langs en naast mij rijden met allerlei gebaren.

Ach ja.

Ik had relaxte country muziek op en heb lekkere dag in het verschiet dus ik hoop voor hem dat zijn bloeddruk is gedaald.

meest verstandige om te doen ja. Heb lang geleden zo'n portret achter me aan gehad. hij meende een eind rechterbaan te pakken om een rijtje in te halen en mij te snijden toen hij voor de truck weer naar links wou. Daar ging ik niet mee akkoord, dus meneer moest achter me invoegen, maar kwam achter me aan de afrit af, wijk in en naar mn huis toe. Nadeel voor hem, ik had een boilerelement vervangen waar steeksleutel maatje scheepswerf voor nodig is, en die lag nog naast me.

Met dat ding in de hand uitgestapt en gewoon afgewacht, maar ik heb zelden iemand zo snel leeg zien lopen van pislink naar een beetje zenuwachtig.

Ik ga het beleven, zal de rest vant jaar veel wisselen tussen Audi en BMW, dus eind 2026 kan ik wellicht wat ervaring delen.

Had jij niet net een x5 gekocht?

Krijg net reclame over een Enphase thuisbatterij.. miss toch een kleintje aanschaffen ergens volgend jaar (na de hype)

Thanks. We houden de Audi aan en de B komt erbij. Stel dat ik ooit nog tijd en geld overhoud zou een oude G klasse me helemaal niet verkeerd lijken. Hou wel van die vierkante bakken. Op dit moment zou ik gezien de klusjes die ik thuis en elders wel doe veel meer doen met een jaren 80/90 tractor. Weinig electronica en nog mooi geluid in plaats van de opgevoerde stofzuigers van tegenwoordig. Hoorde gistermorgen een nieuwe JD optrekken met een volle dumper, maar laat dat geluidje aan de longarts horen en die zegt astmatische bronchitis :ROFLMAO:

Me too! Even afwachten idd.
Misschien zelfde merk nemen als je zonnepanelen/omvormer? Dat 'communiceert' wellcht beter met elkaar en dan ook 1 app.
En thuisbatterij nemen die modulair uit te breiden is. Meteen grotere omvormer nemen, zodat je bij latere uitbreiding NIET nog eens een zwaardere omvormer moet aanschaffen en niks meer kan met de huidige, dan onbruikbare...scheelt later kosten

Over drie jaar een elektrische auto met V2G en wat zonnepanelen.
Oeh…..zijn we dan niet weer aan een nieuwe regering toe? Laat maar…….. :p

meest verstandige om te doen ja. Heb lang geleden zo'n portret achter me aan gehad. hij meende een eind rechterbaan te pakken om een rijtje in te halen en mij te snijden toen hij voor de truck weer naar links wou. Daar ging ik niet mee akkoord, dus meneer moest achter me invoegen, maar kwam achter me aan de afrit af, wijk in en naar mn huis toe. Nadeel voor hem, ik had een boilerelement vervangen waar steeksleutel maatje scheepswerf voor nodig is, en die lag nog naast me.

Met dat ding in de hand uitgestapt en gewoon afgewacht, maar ik heb zelden iemand zo snel leeg zien lopen van pislink naar een beetje zenuwachtig.
Over jaren geleden al: We hadden een Operationeel Directeur (zware machinebouw), die kwam op z'n motor de parkeerplaats oprijden achtervolgd door een Golf. Die kerel stapte uit en kwam verhaal halen bij de O.D. Die kerel was dus ook kilometers achter de O.D. aangereden...
De O.D. stond naast de motor en hield zijn helm wijselijk op (of uit angst). En wij stonden letterlijk 1e rang achter het kantoorraam te genieten! :LOL:

Wellicht heeft een van jullie interesse, ben dit momenteel aan het verkopen. Niet heel veel gebruikt is zo goed als nieuw.

IMG-4517.jpg

Misschien zelfde merk nemen als je zonnepanelen/omvormer? Dat 'communiceert' wellcht beter met elkaar en dan ook 1 app.
En thuisbatterij nemen die modulair uit te breiden is. Meteen grotere omvormer nemen, zodat je bij latere uitbreiding NIET nog eens een zwaardere omvormer moet aanschaffen en niks meer kan met de huidige, dan onbruikbare...scheelt later kosten

Ja paneeltjes en omv zijn ook enphase

Terug
Bovenaan