Carkiller
Petrolhead
Is hele week toch?Verder niet vergeten dat er morgen een flitsmarathon is allen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is hele week toch?Verder niet vergeten dat er morgen een flitsmarathon is allen![]()
Zo ging dat hier ook. Steeds late dienst. Dus kon ik de kinderen ophalen bij de opvang, koken, eten, even met hen naar de speeltuin, naar bed bonjouren en nog even bezig. Kapot haha.Hier ook lekker weekje
Vandaag ik 2030 thuis zodat zij 2030 weer weg kan sporten
Morgen ben ik ook 20u+ thuis en zij weer om 22u weg voor een dansavond
Donderdag is zij pas 22u thuis van werk
Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitstIs hele week toch?
Zo ging dat hier ook. Steeds late dienst. Dus kon ik de kinderen ophalen bij de opvang, koken, eten, even met hen naar de speeltuin, naar bed bonjouren en nog even bezig. Kapot haha.
Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitst
Dus flitsmarathon met op woensdag het hoogtepunt. Ik hoef de weg niet op, dus zal wel goed gaan..Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitst
Flitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodigvanavond niks gezien van Utrecht naar Rotterdam.. morgen naar Amsterdam rond het middaguur zal wel 90 op de cruise rijden
Ik ook niet. Daarnaast rol ik op de top van mijn kunnen ongeveer 13 km/u, dus mij pakken ze niet.Dus flitsmarathon met op woensdag het hoogtepunt. Ik hoef de weg niet op, dus zal wel goed gaan..
Bergaf?Ik ook niet. Daarnaast rol ik op de top van mijn kunnen ongeveer 13 km/u, dus mij pakken ze niet.![]()
Flitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodig![]()
Ja je hebt het automatisch gekregen en het loopt ook automatisch weer af.Oh is dat automatisch
Flitsmeistdd staat altijd aan
Heb alleen geen pro, daar rijd ik niet genoeg meer voor
Een flitsmarathon? Moeten we dan niet juist harder rijden, anders wordt er niet geflitst![]()
Nee! Op vlak asfalt. Heb het ooit uitgeprobeerd toen mijn opa en oma nog leefden, die woonden in een rustig dorpje in de Achterhoek. Mij opa fietste ernaast en kon het meten met zijn fietscomputer.Bergaf?
Uit betrouwbare bron weet ik dat je soms pech kan hebben en je 1 vd eerste bent die wordt geflitstFlitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodig![]()
Geen idee! Ben morgen in principe thuis dus zal dan sowieso weinig geflitst worden denk ikEuropees, maar of Zwitserland mee doet...
Als jij thuis bent wordt er in Zwitserland niet geflitst?Geen idee! Ben morgen in principe thuis dus zal dan sowieso weinig geflitst worden denk ik![]()
Koning JL86, wist je dat niet JW?Als jij thuis bent wordt er in Zwitserland niet geflitst?![]()
Welkom in het Wilde Westen.Goedemorgen allen. Hier vroeg aan de slag. Onderweg lekker getokkeld. Wel al direct bij stoplicht nog in de wijk een vreemde agressieve vogel achter mij met heel veel haast incl afsnijden oprit bij invoegen, maar gek genoeg toen er alle ruimte was er niet voorbij ging. En dat om half zeven ‘s ochtends. Zzzzzzzz
Net als die druppies die met 85 een vrachtwagen inhalen, en als ze naar rechts gaan ineens wel 110 blijken te kunnen. Dat zijn ook die 'waarom dan' momentjesGoedemorgen allen. Hier vroeg aan de slag. Onderweg lekker getokkeld. Wel al direct bij stoplicht nog in de wijk een vreemde agressieve vogel achter mij met heel veel haast incl afsnijden oprit bij invoegen, maar gek genoeg toen er alle ruimte was er niet voorbij ging. En dat om half zeven ‘s ochtends. Zzzzzzzz
WAT? IK BEN DE RUST ZELVE!Oh Audi’s zijn in mijn beleving nog minder relaxed dan bmw rijders.
Seats zijn het ergst lijkt het wel
ssst..vanmiddag ophalenHad jij niet net een x5 gekocht?
Vooral die van dat submerk Cupra’sSeats zijn het ergst lijkt het we
Ja dat gaat dan toch echt helemaal nergens meer over? Doe normaal en focus je lekker op jezelf. Je gaat toch niet iemand achtervolgenaar ging ik niet mee akkoord, dus meneer moest achter me invoegen, maar kwam achter me aan de afrit af, wijk in en naar mn huis toe.
Me too! Even afwachten idd.Had jij niet net een x5 gekocht?
Krijg net reclame over een Enphase thuisbatterij.. miss toch een kleintje aanschaffen ergens volgend jaar (na de hype)
Misschien zelfde merk nemen als je zonnepanelen/omvormer? Dat 'communiceert' wellcht beter met elkaar en dan ook 1 app.Me too! Even afwachten idd.
Over jaren geleden al: We hadden een Operationeel Directeur (zware machinebouw), die kwam op z'n motor de parkeerplaats oprijden achtervolgd door een Golf. Die kerel stapte uit en kwam verhaal halen bij de O.D. Die kerel was dus ook kilometers achter de O.D. aangereden...meest verstandige om te doen ja. Heb lang geleden zo'n portret achter me aan gehad. hij meende een eind rechterbaan te pakken om een rijtje in te halen en mij te snijden toen hij voor de truck weer naar links wou. Daar ging ik niet mee akkoord, dus meneer moest achter me invoegen, maar kwam achter me aan de afrit af, wijk in en naar mn huis toe. Nadeel voor hem, ik had een boilerelement vervangen waar steeksleutel maatje scheepswerf voor nodig is, en die lag nog naast me.
Met dat ding in de hand uitgestapt en gewoon afgewacht, maar ik heb zelden iemand zo snel leeg zien lopen van pislink naar een beetje zenuwachtig.
Hoorde dit op het nieuws inderdaad, idioot!WHAT THE F….??? Heftig zeg!
Man in rolstoel werd vermoedelijk na 'onderling conflict' in brand gestoken https://www.nu.nl/binnenland/639261...-na-onderling-conflict-in-brand-gestoken.html
Echt een bizarre situatie. Hoe haalt iemand het in z’n hoofd om iemand die weinig weerbaar is zoiets aan te doen.Het is zeker idioot, gelukkig was het niet JW.![]()
Misschien zelfde merk nemen als je zonnepanelen/omvormer? Dat 'communiceert' wellcht beter met elkaar en dan ook 1 app.
En thuisbatterij nemen die modulair uit te breiden is. Meteen grotere omvormer nemen, zodat je bij latere uitbreiding NIET nog eens een zwaardere omvormer moet aanschaffen en niks meer kan met de huidige, dan onbruikbare...scheelt later kosten