Carkiller
Petrolhead
Is hele week toch?Verder niet vergeten dat er morgen een flitsmarathon is allen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is hele week toch?Verder niet vergeten dat er morgen een flitsmarathon is allen![]()
Zo ging dat hier ook. Steeds late dienst. Dus kon ik de kinderen ophalen bij de opvang, koken, eten, even met hen naar de speeltuin, naar bed bonjouren en nog even bezig. Kapot haha.Hier ook lekker weekje
Vandaag ik 2030 thuis zodat zij 2030 weer weg kan sporten
Morgen ben ik ook 20u+ thuis en zij weer om 22u weg voor een dansavond
Donderdag is zij pas 22u thuis van werk
Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitstIs hele week toch?
Zo ging dat hier ook. Steeds late dienst. Dus kon ik de kinderen ophalen bij de opvang, koken, eten, even met hen naar de speeltuin, naar bed bonjouren en nog even bezig. Kapot haha.
Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitst
Dus flitsmarathon met op woensdag het hoogtepunt. Ik hoef de weg niet op, dus zal wel goed gaan..Nee hele week zijn ze meer aanwezig, maar morgen wordt er echt volle bak geflitst
Flitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodigvanavond niks gezien van Utrecht naar Rotterdam.. morgen naar Amsterdam rond het middaguur zal wel 90 op de cruise rijden
Ik ook niet. Daarnaast rol ik op de top van mijn kunnen ongeveer 13 km/u, dus mij pakken ze niet.Dus flitsmarathon met op woensdag het hoogtepunt. Ik hoef de weg niet op, dus zal wel goed gaan..
Bergaf?Ik ook niet. Daarnaast rol ik op de top van mijn kunnen ongeveer 13 km/u, dus mij pakken ze niet.![]()
Flitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodig![]()
Ja je hebt het automatisch gekregen en het loopt ook automatisch weer af.Oh is dat automatisch
Flitsmeistdd staat altijd aan
Heb alleen geen pro, daar rijd ik niet genoeg meer voor
Een flitsmarathon? Moeten we dan niet juist harder rijden, anders wordt er niet geflitst![]()
Nee! Op vlak asfalt. Heb het ooit uitgeprobeerd toen mijn opa en oma nog leefden, die woonden in een rustig dorpje in de Achterhoek. Mij opa fietste ernaast en kon het meten met zijn fietscomputer.Bergaf?
Uit betrouwbare bron weet ik dat je soms pech kan hebben en je 1 vd eerste bent die wordt geflitstFlitsmeister heeft iedere gebruiker t/m 19 april gratis Flitsmeister PRO cadeau gedaan, die 90 is dus helemaal nergens voor nodig![]()
Geen idee! Ben morgen in principe thuis dus zal dan sowieso weinig geflitst worden denk ikEuropees, maar of Zwitserland mee doet...
Als jij thuis bent wordt er in Zwitserland niet geflitst?Geen idee! Ben morgen in principe thuis dus zal dan sowieso weinig geflitst worden denk ik![]()
Koning JL86, wist je dat niet JW?Als jij thuis bent wordt er in Zwitserland niet geflitst?![]()