Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Niet niks doen, maar kunnen kiezen. Ik zou denk ik hobbymatig bier gaan brouwen of zo. Maar zeker niet niks doen.
Als ik over rentenieren fantaseer..

Beetje sleutelen thuis.
Paar dagen in de week op de buurtbus of dierenambulance.
Koster taken in de kerk overnemen van een paar ouderen.

Zou er donders graag wat meer vrijwilligerswerk bij oppakken, maar met mangelzorg en jong gezin te weinig tijd voor

Als ik over rentenieren fantaseer..

Beetje sleutelen thuis.
Paar dagen in de week op de buurtbus of dierenambulance.
Koster taken in de kerk overnemen van een paar ouderen.

Zou er donders graag wat meer vrijwilligerswerk bij oppakken, maar met mangelzorg en jong gezin te weinig tijd voor
Goede gedachten!
Als ik minder ga werken, dan denk ik er ook over na om op een busje te rijden voor speciaal onderwijs-kids en/of een dag meehelpen in dierenasiel (aandacht geven aan dieren).

Hier rijdt de vrouw ook. Geen luxe stoel, maar zit goed. Ik ben gaar van de afgelopen dagen en dan ga ik mij storen aan medeweggebruikers. Dus ik ben nu DJ en chef communicatie.
En navigator? :p

Je bent een meerijder? Fijne vakantie.
Rembrandt laat zich rijden.

Ik had gisterenavond minder leuk nieuws, de dame die ik mantelzorg geef is gevallen en heeft haar schouder gebroken. Ze hoort vanaf maandag of het vanzelf moet genezen of dat er toch een operatie nodig is. Pech dus.
Och, help! Verschrikkelijk. Maar hopen dat het goed komt. Heb in mijn persoonlijke omgeving de laatste jaren iets teveel sterfgevallen meegemaakt die begonnen met een val of een breuk. :confused:

Ik had gisterenavond minder leuk nieuws, de dame die ik mantelzorg geef is gevallen en heeft haar schouder gebroken. Ze hoort vanaf maandag of het vanzelf moet genezen of dat er toch een operatie nodig is. Pech dus.
Dat is idd minder goed nieuws.
Zal de vingers kruizen, dat ze geholpen wordt! (boks emoji)

Als ik niet meer voor de centjes hoef te werken zit ik in Italië. Met m’n eigen hotel of helemaal niks meer doen
Hotel?...weet je het zeker?
Ik zou het bij paar appartementen houden; compleet ingericht met keuken etc. Laat de gasten lekker zelf koken joh!
Met een hotel moet je ook nog de catering met keuken etc draaiende houden, wat een extra werk.
Wij gaan nu al een paar jaar naar een appartement in Oostenrijk, van een NL-echtpaar, die de zaak (9 appartementen) al 10 jaren runnen. Hun 1e idee was ook een restaurant erbij te doen tijdens verbouwing, maar zijn nu heel blij dat ze dat niet gedaan hebben. 's Ochtends broodjesservice (wordt gebracht door bakker) en 2 uurtjes receptiewerk (balie) en thats it! En in de avond beetje socializen met de gasten buiten op het terras indien gewenst of zo uitkomt.

Hotel?...weet je het zeker?
Ik zou het bij paar appartementen houden; compleet ingericht met keuken etc. Laat de gasten lekker zelf koken joh!
Onze droom is een eigen hotel. Beide veel ervaring in de hotellerie en horeca.

Dus ja. Ik weet het zeker :)
Dude zet gewoon een uitbater op dat hotel. :)
Welnee. Lekker zelf doen. Restaurant en keuken zou ik wel uitbesteden

In plakjes gesneden courgette royaal met olijfolie ingestreken direct op de grill en lekkere tomaten (Roma, Coeur de Boeuf of zo) met Provençaalse kruiden op een stukje ingeolied alufolie doen het hier ook goed.
Champignons doen ze hier niet aan jammer genoeg, ik vind het zelf heerlijk met wat lookboter maar de andere zijn geen fans.

Wedden dat Rembrandt al 'een hongerke' krijgt ;)

Sfeerplaatje:
nDiwrEX_d.webp

:cool:

Terug
Bovenaan