Jay DoubleYou
Petrolhead
Goede reis! Hopelijk komen jullie veilig aan op jullie bestemming.Goedemorgen.
Ik zit heerlijk op een verwarmde captainchair, terwijl mijn vrouw ons naar Italië rijdt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goede reis! Hopelijk komen jullie veilig aan op jullie bestemming.Goedemorgen.
Ik zit heerlijk op een verwarmde captainchair, terwijl mijn vrouw ons naar Italië rijdt.![]()
Ook geen C-cups, schrale bedoening daar precies in AlphenHier in Alphen ook niet, enige C die ze misschien hebben is hepatitis C.
Als ik over rentenieren fantaseer..Niet niks doen, maar kunnen kiezen. Ik zou denk ik hobbymatig bier gaan brouwen of zo. Maar zeker niet niks doen.
Goede gedachten!Als ik over rentenieren fantaseer..
Beetje sleutelen thuis.
Paar dagen in de week op de buurtbus of dierenambulance.
Koster taken in de kerk overnemen van een paar ouderen.
Zou er donders graag wat meer vrijwilligerswerk bij oppakken, maar met mangelzorg en jong gezin te weinig tijd voor
Precies! Goed idee.Tweede stint zelf gereden. Heerlijk!
We doen het rustig aan. Nog één stint van zo’n 250 kilometer en dan gaan we lekker in een gasthof zitten. En dan morgen weer verder. Het is vakantie!![]()
Je bent een meerijder? Fijne vakantie.Ik zit achterin zodat ik wat minder van het verkeer mee krijg en dus ook minder meerijdt.
En me minder erger…..![]()
En navigator?Hier rijdt de vrouw ook. Geen luxe stoel, maar zit goed. Ik ben gaar van de afgelopen dagen en dan ga ik mij storen aan medeweggebruikers. Dus ik ben nu DJ en chef communicatie.
Rembrandt laat zich rijden.Je bent een meerijder? Fijne vakantie.
Och, help! Verschrikkelijk. Maar hopen dat het goed komt. Heb in mijn persoonlijke omgeving de laatste jaren iets teveel sterfgevallen meegemaakt die begonnen met een val of een breuk.Ik had gisterenavond minder leuk nieuws, de dame die ik mantelzorg geef is gevallen en heeft haar schouder gebroken. Ze hoort vanaf maandag of het vanzelf moet genezen of dat er toch een operatie nodig is. Pech dus.
Dat is idd minder goed nieuws.Ik had gisterenavond minder leuk nieuws, de dame die ik mantelzorg geef is gevallen en heeft haar schouder gebroken. Ze hoort vanaf maandag of het vanzelf moet genezen of dat er toch een operatie nodig is. Pech dus.
Ook nog.Ze is nog jong, 36. Zal vast wel weer goed komen.
Ze was er nog redelijk nuchter onder, gewoon pech en dat gebeurt helaas.Ook nog.Dan kan ik het me sowieso voorstellen hoe pittig het is voor haar.
Hotel?...weet je het zeker?Als ik niet meer voor de centjes hoef te werken zit ik in Italië. Met m’n eigen hotel of helemaal niks meer doen
Onze droom is een eigen hotel. Beide veel ervaring in de hotellerie en horeca.Hotel?...weet je het zeker?
Ik zou het bij paar appartementen houden; compleet ingericht met keuken etc. Laat de gasten lekker zelf koken joh!
Welnee. Lekker zelf doen. Restaurant en keuken zou ik wel uitbestedenDude zet gewoon een uitbater op dat hotel.![]()
Nee, ik moest vandaag bijtanken na alle inspanningen van afgelopen week.Pff, is het damesvoetbal zo spannend?![]()
Ik heb wel met een schuin oog gekeken ja.Pff, is het damesvoetbal zo spannend?![]()
Het woord van de dag daar vandaag is “schrikbarend”, het staat in de titel van de eerste 2 artikels.Het andere oog zat ondertussen op de AW frontpagina.![]()
Hoe is het daar nu @Carkiller ? Er zou toch (wellicht) een personeelsstop aankomen en jaarcontracten niet verlengd worden... Is dat nog steeds het plan van management?Ik was aan het werk, weer druk.
Ja, nog steeds minder mensen maar wel veel werk...Hoe is het daar nu @Carkiller ? Er zou toch (wellicht) een personeelsstop aankomen en jaarcontracten niet verlengd worden... Is dat nog steeds het plan van management?
Is er weer een escalatie geweest ?Het gedrag op de Frontpage vind ik sowieso schrikbarend.![]()
Tja maar weer een nieuw mailadres aanmaken om een extra account te openen. Speciaal rel-accountJazeker, er was één of andere random dude wat heisa aan het maken en dat leidde al snel tot een escalatie - de NAVO moest tussenkomen om te de-escaleren. Alles is er weer rustig nu![]()
I see no changes waking up in the morning and ask myselfJazeker, er was één of andere random dude wat heisa aan het maken en dat leidde al snel tot een escalatie - de NAVO moest tussenkomen om te de-escaleren. Alles is er weer rustig nu![]()
Changes...I see no changes waking up in the morning and ask myself![]()
Black Sabbath altijd goedChanges...
Ik luister net Changes van Black Sabbath met Ozzy in de lead
Changes van 2Pac is ook goed by the way.
SterkteVoor mij een beetje een mwha- dag vandaag.
Dag 1200...![]()
Veel te gezond.Dan leg je er toch wat groenten op?![]()
Ik vind groenten heel lekker, maar op bbq level komt dat weinig verder dan een paar maiskolven en champignons en uitjes met spekjes in de pan.Dan leg je er toch wat groenten op?![]()
Ik vind groenten heel lekker, maar op bbq level komt dat weinig verder dan een paar maiskolven en champignons en uitjes met spekjes in de pan.