Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krijg er ook wel weer zin in als ik dit zie.Pizza wel. Meteen bij aankomst in het restaurant van de agriturismo. Héél goed.
Pasta komt er vast nog wel van.
Het ijs is van een wereldkampioen. Daar moet je even voor in de rij staan, maar is de moeite waard.
Whahaha scherp, denk dat @Rembrandt het zelf niet heeft gezien. Het mooie is dat ik die zelf vorig jaar ook had gespot daar
Dat had ik je al eens geschreven hier als tip bij San Giginamo (zoiets). Ook De Dude kende het al.Het ijs is van een wereldkampioen. Daar moet je even voor in de rij staan, maar is de moeite waard.
Je hebt daar linksachter van waar jij staat ook een galerij met erg leuke moderne kunst. Niet echt iets voor kinderenImpressie van de dag:
![]()
Je mag trots zijn op dat je zelf dat hebt doorbroken! Want dat is niet zomaar een gegeven. Knap van jeHeel herkenbaar dit plaatje.
Ik had een haat-liefde-verhouding met m'n vader tot zijn dood begin 2017. Heb er bijna geen traan om gelaten, mijn zus evenmin.
Mijn moeder overleed in augustus '95 aan een hersentumor (45). Ik was toen 25. Mijn moeder lag nog niet koud onder de grond of mijn vader ging al met een vriendin van mijn moeder. Trouwde met haar in '97 om een jaar later weer te scheiden, Fl 100k armer. En zo nog meer korte relaties gehad. Een echte egocentrische man. Nooit gevraagd hoe het met mij, vrouw of kids ging. Het autisme van Bastiaan zou hij er wel uitgeslagen hebben zei hij eens tegen zijn toen vriendin.
In alles wilde ik niet zijn zoals hij voor mij of m'n zus. Ik heb veel liefde en aandacht aan mijn kids gegeven, daarin ben ik geslaagd en trots op!
Inderdaad mooie beelden van romeinse soldaten of gladiatoren van klein tot groot. Niks gekocht helaas, want geen plek in koffer terug vliegtuig. Wel het idee gekregen een beeld Vrouwe JustiEen paar winkeltjes verder heb ik super leuke en kwalitatief mooie zwaarden en schilden gekocht voor mijn twee kinderen. Zitten sowieso heel veel leuke ambachtszaakjes - hetzij soms wat toeristisch maar ach.
En veel wapens - viel mij al op toen ik als puber van 15 voor het eerst daar was.
Inderdaad mooie beelden van romeinse soldaten of gladiatoren van klein tot groot. Niks gekocht helaas, want geen plek in koffer terug vliegtuig. Wel het idee gekregen een beeld Vrouwe Justitia te bestellen online voor zoon Michiel voor zijn rechtenstudie.Whahaha scherp, denk dat @Rembrandt het zelf niet heeft gezien. Het mooie is dat ik die zelf vorig jaar ook had gespot daar, maar vond het te ver gaan om zelf te posten. Je ziet dat merk schoenen wel vaker in Italië.
Een paar winkeltjes verder heb ik super leuke en kwalitatief mooie zwaarden en schilden gekocht voor mijn twee kinderen. Zitten sowieso heel veel leuke ambachtszaakjes - hetzij soms wat toeristisch maar ach.
En veel wapens - viel mij al op toen ik als puber van 15 voor het eerst daar was.
Nee, die rode cirkel is er vanzelf omheen gekomen….Whahaha scherp, denk dat @Rembrandt het zelf niet heeft gezien.
Deur op slot als je gaat slapen dan.Wij zijn er vandaag puur voor het ijsje even heengereden. Ik denk dat we later in de week nog wel eens teruggaan.
Mijn pubers waren ook erg geinteresseerd in de zwaarden en vlindermessen.![]()
De eerste zijn leuk aan de muur, en de tweede imho wat overrated. Een ‘makkelijk’ mes als een CS Crawford sta je al houtjes mee te snijden als een vlindermes nog niet ‘uitgeslingerd’ is.Mijn pubers waren ook erg geinteresseerd in de zwaarden en vlindermessen.![]()
Haha oh heb jouw originele foto niet meer gezien, dacht dat @Jay DoubleYou dat had ge-editNee, die rode cirkel is er vanzelf omheen gekomen….![]()
Je hebt aan het einde wel een tof hetzij wat luguber museum over martelpraktijken. Er staat een hele grote weerwolf voor de deur, volgens mij de zuidkant. Musea della TorturaIk denk dat we later in de week nog wel eens teruggaan.
Mijn pubers waren ook erg geinteresseerd in de zwaarden en vlindermessen.![]()
Beetje een anticlimax dit.Het werd uiteindelijk een magneetje en een sleutelhanger.![]()
Ik weet niet hoe gek je kinderen met de hond zijn, en of het beter is dat hij er opeens niet meer is en je zegt dat hij naar de hondenhemel is, of dat ze afscheid nemen. Maar ik denk het eerste.Oudste snapt het wel maar ook weer niet, jongste heeft echt nog geen idee. Twijfelen of ze er bij moeten zijn. Donderdag is moment, erna brengen we m naar het crematorium in Hazerswoude
Das best lastig. Er bij laten zijn zou ik de mijne van 6 en bijna 4 nog niet doen als het één van de onze betrof. Naderhand nog even laten zien en voelen wel, geen idee of daar nog mogelijkheid voor zou zijn?Oudste snapt het wel maar ook weer niet, jongste heeft echt nog geen idee. Twijfelen of ze er bij moeten zijn. Donderdag is moment, erna brengen we m naar het crematorium in Hazerswoude
Jup voor die route gaan we denk ik. Wel naderhand - dit kan ook gewoon. Konden m ook dag erna brengen maar dat ging me wat te ver.Das best lastig. Er bij laten zijn zou ik de mijne van 6 en bijna 4 nog niet doen als het één van de onze betrof. Naderhand nog even laten zien en voelen wel, geen idee of daar nog mogelijkheid voor zou zijn?
Bij het dierencrematorium waar ik mijn hondje gebracht heb kon ik uitgebreid de tijd nemen om afscheid te nemen.Das best lastig. Er bij laten zijn zou ik de mijne van 6 en bijna 4 nog niet doen als het één van de onze betrof. Naderhand nog even laten zien en voelen wel, geen idee of daar nog mogelijkheid voor zou zijn?
Jazeker ! DankjewelHad je mijn tip van lang geleden al gedaan?
Zijn pootafdruk(ken) in gips gezet voor/door de kids?
Ik wist niet dat dat bestond of mogelijk was.Lees het bericht van @De Dude nu pas...
Heel veel sterkte aan jullie allen thuis!
Leef met je mee...
Ooit lang geleden ook een lieve leuke mechelaar moeten laten gaan.
Sterkte!
Had je mijn tip van lang geleden al gedaan?
Zijn pootafdruk(ken) in gips gezet voor/door de kids?
Nou ja, omdat het hier ging over uitstrooien. Dat bedoel ik. In die zin bedoelde ik dat ik (nog) geen afstand kan doen van de as mijn hondje. En het is ook niet verplicht natuurlijk, dat is ieders eigen.Waarom zou je daar ooit afstand van doen JW?
Ik zou de as mooi bewaren! In een mooie kleine urn op een plank in de (boeken)kast met een foto en zijn/haar halsband zoiets.Nou ja, omdat het hier ging over uitstrooien. Dat bedoel ik. In die zin bedoelde ik dat ik (nog) geen afstand kan doen van de as mijn hondje. En het is ook niet verplicht natuurlijk, dat is ieders eigen.
Heb ik met de asbus van mijn hondje ook gedaan. Hetzelfde met dingen van mijn broertje. Heb twee VW T1 busjes gekregen uit zijn verzameling, die staan op een apart plankje bij mijn Ferrari’s in de kast.Ik zou de as mooi bewaren! In een mooie kleine urn op een plank in de (boeken)kast met een foto en zijn/haar halsband zoiets.
Ik heb op mijn werk/hobbykamer ook een gedenkplekje gemaakt voor Bastiaan, met wat persoonlijke dingetjes, foto's. En ook wat van zijn waterschilpad Ryan, die WE 8 jaren hebben gehad: foto, voederbusjes, plastic waterplantje en muismat met afbeelding.
Geeft mij toch iets van rust, troost als ik er even na kijk...
Dat is fijn!...Langzaamaan begin ik nu lichamelijk iets meer vooruitgang te voelen na 4 weken revalidatie. Nog wel veel last van mijn rug, maar het zitten kan steeds langer.