Nico GTR
Asfaltkampioen
Ik snap er helemaal niks van.Mooi is dat hè.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap er helemaal niks van.Mooi is dat hè.
Dan zou je toch wel beter moeten weten dan al je SaaS aan AI-tooling te koppelen![]()
Over het algemeen ben je waarschijnlijk stuk relaxter tov overijverig, niet beschikbaar = interessanter en schijnt het ook te maken te hebben met preselectie wat iemand al aanhaalde.Ik snap er helemaal niks van.
Ik wissel nog weles. Had em int begin nooit om ivm werk.Nou....ik merk dat dus ook. Helemaal nu ik een trouwring om heb.
Den Helder toch? Prettige wedstrijd. Ik was paar weken terug even over 5 vertrokken om in Friesland te zijn, had direct bij Den Haag tot Roelofvarendsveen langzaam rijdend verkeer…Smogges
160km / 2u15min en dat nog zonder de echte spits.. wish me luck
Ghe, ghe, goeiesmorgens!Smogges
Den Helder toch? Prettige wedstrijd. Ik was paar weken terug even over 5 vertrokken om in Friesland te zijn, had direct bij Den Haag tot Roelofvarendsveen langzaam rijdend verkeer…
Oh huh midden en noord is nog niet vrij toch?De vakantie heeft enorm geholpen! 2,5u en 16kwh per 100km
Noord-Nederland heeft komende week vakantie volgens mij, maar dat weet @Magnifieke malloot beter dan ik.Oh huh midden en noord is nog niet vrij toch?
Oh huh midden en noord is nog niet vrij toch?
Traffic control toch? Daarom gaat de Kethel zo vaak dicht volgens mij - zodat het tussen benelux en complexe stukken snelweg erna (die bocht waar je in en uitvoegt bijv) niet vastlooptEenmaal de tunnel weer uit en je hebt honderden meters aan leeg asfalt voor je neus. Begrijpen zal ik het nooit doen...![]()
Nee niet eens, dit was in de Rottemerentunnel (nieuwe A16). Richting Rotterdam staat het daar altijd vast omdat je moet invoegen, maar op een magische manier sta je richting Delft ook bijna altijd wel even stil daarTraffic control toch? Daarom gaat de Kethel zo vaak dicht volgens mij - zodat het tussen benelux en complexe stukken snelweg erna (die bocht waar je in en uitvoegt bijv) niet vastloopt
Nou, dan zou ik het wel weten.Wij hebben een middagje rondgetoerd met de cabrio. Zitten nu bij Plasmolen in de buurt van Gennep. Lekker eten op het terras, dat is tegenwoordig goedkoper dan een stukje toeren.
Liever een Remetz Limousine dan een Huiskamp Glass E-klasse.Staat hier overigens een Remetz E 200 Limousine in de straat, interessante keuze![]()
Dat is goed nieuws Nico. Hij maakt geen herrie voor de buren in de ochtend?De Striker heeft weer een gesloten koelsysteem. Kan die mooi mee naar werk morgen.
Zeker wel. Maar goed, ik heb de hele week netjes de Megane gebruikt. Dus het luide spul mag morgen even aan.Dat is goed nieuws Nico. Hij maakt geen herrie voor de buren in de ochtend?![]()
Dat klinkt niet goed JW...Bij mij komt het ook altijd de 23ste. Als het in een weekend valt eerder. Grote blij! Voor de rest deze dag maar gauw vergeten.
Ik krijg per 4 weken betaald.Ja, op de meest gebruikelijke dag dat de gemiddelde Nederlander salaris krijgt. Jij bent dus blijkbaar vroeg.
Eén kras lijkt wat dieper, misschien is daarvoor nog een lakstift nodig. Had ook al steenslag, dus zo'n stift is misschien niet zo'n gek idee.Het gaat wel lekker deze week; hopelijk polijst je het eruit. En inderdaad de volgende keer niet vragen, maar gewoon weg zetten. Succes met poetsen!
Je hebt zo’n mooi systeempje met een slaghoedje. Zou dat aanschaffen. Stift of kwastje wordt geheid te dikEén kras lijkt wat dieper, misschien is daarvoor nog een lakstift nodig. Had ook al steenslag, dus zo'n stift is misschien niet zo'n gek idee.
Ik zou het wel bespreekbaar maken.Eén kras lijkt wat dieper, misschien is daarvoor nog een lakstift nodig. Had ook al steenslag, dus zo'n stift is misschien niet zo'n gek idee.
Kan je niet dik aanzetten en dan licht polijsten, wanneer het goed is uitgehard? Dan krijg je het weer vlak? Zal mij er eens in verdiepen. De verkoper bij de Ford dealer heeft ook vaak goede tips.Je hebt zo’n mooi systeempje met een slaghoedje. Zou dat aanschaffen. Stift of kwastje wordt geheid te dik
Ik heb de glazenwasser een mail gestuurd. Over één zijde overal krassen, heel typisch, ook aan de onderzijde van beide grepen. Dus het kan niet anders.Ik zou het wel bespreekbaar maken.![]()
Kan me voorstellen. Hopelijk wordt het goed opgelost.Ik heb de glazenwasser een mail gestuurd. Over één zijde overal krassen, heel typisch, ook aan de onderzijde van beide grepen. Dus het kan niet anders.
Eerst de auto maar goed wassen en dan polijsten, zien hoe ver ik kom. Ik baal echt wel van, ontzettend veel kleine krassen. Krijg je wel weg denk ik, maar veel werk. Machinaal gaat de lomp vrees ik...
Mijn eerste gedachte bij systeem met slaghoedje is toch een hele andere dan lakherstel om eerlijk te zijnJe hebt zo’n mooi systeempje met een slaghoedje. Zou dat aanschaffen. Stift of kwastje wordt geheid te dik
Goed dat je daaraan denkt!