Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nou....ik merk dat dus ook. Helemaal nu ik een trouwring om heb.
Ik wissel nog weles. Had em int begin nooit om ivm werk.

Merk geen verschil (gelukkig), zal wel te afzichtelijk zijn, socially awkward of ik mis de hints finaal :ROFLMAO:

Dat gezegd hebbende…goeiemorgen allen!

Laatst bewerkt:
En toch sta je dan alsnog rond 12:30 in de middag gewoon helemaal stil op de A16. Eenmaal de tunnel weer uit en je hebt honderden meters aan leeg asfalt voor je neus. Begrijpen zal ik het nooit doen... :)

Eenmaal de tunnel weer uit en je hebt honderden meters aan leeg asfalt voor je neus. Begrijpen zal ik het nooit doen... :)
Traffic control toch? Daarom gaat de Kethel zo vaak dicht volgens mij - zodat het tussen benelux en complexe stukken snelweg erna (die bocht waar je in en uitvoegt bijv) niet vastloopt

Met al dat gepraat over files maar even een tegenhanger…….. :p

CkoRZln_d.webp

:cool:

Traffic control toch? Daarom gaat de Kethel zo vaak dicht volgens mij - zodat het tussen benelux en complexe stukken snelweg erna (die bocht waar je in en uitvoegt bijv) niet vastloopt
Nee niet eens, dit was in de Rottemerentunnel (nieuwe A16). Richting Rotterdam staat het daar altijd vast omdat je moet invoegen, maar op een magische manier sta je richting Delft ook bijna altijd wel even stil daar

Goedemiddag!
Deze week heeft lang nog niet iedereen vakantie (onderwijs). Ikzelf heb dat wel, komende week ook. Mijn dochters juist komende week en de week erna. Lekker onhandig met opvang. Gelukkig is dat voor ons alleen ma/di en gezien het dinsdag dan 5 mei is, hebben we alleen wat voor 4 mei moeten regelen.
Blokhut is af, wat een gemartel was het soms. Heb dat ook teruggekoppeld. 'Vervelend meneer, we horen dat nooit van andere klanten, dat de maten niet kloppen of iets ontbreekt'. Fijn, maar dat heb ik niks aan. Dakgoot net nog gedaan, had een bocht die vervormd was, ook zo irritant. Gelukkig kan het pvc verwarmen en dan lukte het uiteindelijk wel. Maar blij dat het klaar is! Bestel toch niet voor niks een pakket...
Wel mooi weer! Dus nu opruimen en inrichten. Wederhelft gaat zondag voor een motor kijken in Noord-Holland. Ik ben dus op tijd klaar hèhè.

Nog nooit van gehoord MM.

Mijn muurtje is weer mooi wit, die maat van me die stukadoor is heeft hem zojuist aangepakt.
Hij moest uit Delft komen, Latex is 180 Euro per pot, rollers, verfbakjes, afplakken...

100 Euro, kan ik echt niet zelf zo netjes. Hij vroeg er overigens 60 Euro voor, maar dat vond ik te weinig.
Ik zit er dus weer netjes bij, alleen even in de stank.:whistle:

Wij hebben een middagje rondgetoerd met de cabrio. Zitten nu bij Plasmolen in de buurt van Gennep. Lekker eten op het terras, dat is tegenwoordig goedkoper dan een stukje toeren.

Ik sluit mij ook maar aan bij de Autoweek schade week... gelukkig niet zo erg als een botsing, maar ik ben bang dat de glazenwasser gisteren iets te enthousiast om het huis bezig was en niet doorhad dat de slang tegen/langs de Capri kwam. Ik vroeg nog, moet die aan de kant? Nee, niet nodig. Ik moest weg (muziekles dochter) maar de volgende keer.. hopelijk kan ik polijsten

Je hebt zo’n mooi systeempje met een slaghoedje. Zou dat aanschaffen. Stift of kwastje wordt geheid te dik
Kan je niet dik aanzetten en dan licht polijsten, wanneer het goed is uitgehard? Dan krijg je het weer vlak? Zal mij er eens in verdiepen. De verkoper bij de Ford dealer heeft ook vaak goede tips.
Ik zou het wel bespreekbaar maken. ;)
Ik heb de glazenwasser een mail gestuurd. Over één zijde overal krassen, heel typisch, ook aan de onderzijde van beide grepen. Dus het kan niet anders.
Eerst de auto maar goed wassen en dan polijsten, zien hoe ver ik kom. Ik baal echt wel van, ontzettend veel kleine krassen. Krijg je wel weg denk ik, maar veel werk. Machinaal gaat de lomp vrees ik...

Ik heb de glazenwasser een mail gestuurd. Over één zijde overal krassen, heel typisch, ook aan de onderzijde van beide grepen. Dus het kan niet anders.
Eerst de auto maar goed wassen en dan polijsten, zien hoe ver ik kom. Ik baal echt wel van, ontzettend veel kleine krassen. Krijg je wel weg denk ik, maar veel werk. Machinaal gaat de lomp vrees ik...
Kan me voorstellen. Hopelijk wordt het goed opgelost.

Ik wacht eerst zijn reactie af voordat ik zelf aan de slag ga. En dan wordt het toch eerst wassen/polijsten. Dan zie ik verder.
Het liefst gaat het op zijn verzekering, maar dan moet hij wel meewerken :)

Contact gehad met de glazenwasser, jongen die het heeft gedaan was hier net. Hij gaf aan heel netjes de slang uit de buurt van de auto te hebben gehouden, want hij vond hem zo mooi. Dat geloof ik wel, want we hebben het even kort over auto's gehad hèhè.
Hij heeft aangeboden het te polijsten, kan wel pas over 2 weken dan is de eigenaar van de zaak terug en die heeft een machine. Had hij vaker gedaan, dus heb dan wel vertrouwen. Zorg dat ik er zelf bij ben en de auto goed was van tevoren.
Echt heel netjes dat ze dit zo doen. Hopelijk krijgen we de diepere kras ook weg.

Wat balen!
De 'ik heb het niet gedaan maar ik ga het wel oplossen' houding is netjes, maar vind ik ook wat vreemd. Misschien ben ik te wantrouwend :D

Terug
Bovenaan