Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Aha. JL is eigenlijk JP, Jean-Paul Votron de voormalige CEO die Fortis Bank na de rampzalige verlopen overname van het Nederlandse ABN AMRO deed kapseizen en tegenwoordig in Genève resideert en met zijn klassieke cabrio rondtoert als hobby en daar nog mee uitpakt ook.

:ROFLMAO::ROFLMAO: Grapje JL86 - maar wat ik schreef NA de komma is wel correct.

Aha. JL is eigenlijk JP, Jean-Paul Votron de voormalige CEO die Fortis Bank na de rampzalige verlopen overname van het Nederlandse ABN AMRO deed kapseizen en tegenwoordig in Genève resideert en met zijn klassieke cabrio rondtoert als hobby en daar nog mee uitpakt ook.
Haha! Ik denk dat een (ex-)CEO van een bank niet hier op het AW forum rond hangt :ROFLMAO:.

Ik blijf maar met de benen op de grond, dure praat hier over C-level. Ik houd het op zeelevel...
Net tot 9u in de tuin aan het straten geweest, zandbed was eindelijk droog genoeg. Eerste stuk even klieren, daarna kan je verder met een strak begin. Blijft toch wel geinig werk, maar niet voor elke dag. Afwisseling is koning. Morgenochtend nog een uurtje, dan ben ik een heel eind denk ik. Zondag dan weer verder, morgen in Amsterdam en Weesp te vinden...

Vast wel, is ook niet duur.

Ik zat even te rekenen, als je 700 Euro per uur zou verdienen.
Dat is 112.000 per maand, ik gok ongeveer 60.000 Netto.

Dus 720.000 Netto per jaar, ik zou na 8 jaar stoppen en op de Bahama's gaan rentenieren.
Dan pas? :ROFLMAO:

Maar goed, ieder z’n ding. Veel werken, veel geld en veel bezittingen word ik niet gelukkig van.

Terug
Bovenaan