Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog 218 Euro waarmee ik het moet doen tot de 24e, anders spaargeld gebruiken...![]()
Euh...je hebt nu toch een accountant aan de haak geslagen? Kan zij niet naar de boekhouding kijken? Of weet ze wellicht nog wat "aftrek"-posten?Ik heb nog 218 Euro waarmee ik het moet doen tot de 24e, anders spaargeld gebruiken...![]()
Op de betaal zit ik niet veel hoger na vandaag, maar was al voorzien, maandag word het weer een stuk beter, dan ist de 20eIk heb nog 218 Euro waarmee ik het moet doen tot de 24e, anders spaargeld gebruiken...![]()
Een vrouw in huis vraagt om een ander budgetIk heb nog 218 Euro waarmee ik het moet doen tot de 24e, anders spaargeld gebruiken...![]()
Ik nog € 26,22.Ik heb nog 218 Euro waarmee ik het moet doen tot de 24e, anders spaargeld gebruiken...![]()
Gelukkig wel meerdere nullen in de Spaarpot.JW en CK, de arme sloebers van het offtopic.
Laat je me nu alleen JW?Gelukkig wel meerdere nullen in de Spaarpot.![]()
Ik zeg niet hoeveel.![]()
100,000000000 euro?
Als je maar gezond bent, da's het belangrijkste.Ik heb ook geen geld. Wel spullen.
Haha! Ik denk dat een (ex-)CEO van een bank niet hier op het AW forum rond hangtAha. JL is eigenlijk JP, Jean-Paul Votron de voormalige CEO die Fortis Bank na de rampzalige verlopen overname van het Nederlandse ABN AMRO deed kapseizen en tegenwoordig in Genève resideert en met zijn klassieke cabrio rondtoert als hobby en daar nog mee uitpakt ook.
C-level is wel m’n doel. Ik blijf gewoon normaal hoor en hier m’n gedachtes spuienHaha! Ik denk dat een (ex-)CEO van een bank niet hier op het AW forum rond hangt.
Wat voor soort heb je in de aanbieding?@Carkiller Misschien je schuur verhuren voor wat wi*t-oogst?![]()
Als zelfs de eigen redactieleden hier amper rondhangen…Haha! Ik denk dat een (ex-)CEO van een bank niet hier op het AW forum rond hangt.
En met moeite ook, net aan...Dus je hebt een 6 jarig kind in schaken verslagen? Gefeliciteerd![]()
Daar zijn wij ‘Uut ‘t Hoge Noord’n’ veel te nuchter voor.Ik blijf maar met de benen op de grond, dure praat hier over C-level. Ik houd het op zeelevel...
Geen Vitamine C?Hier in Alphen ook niet, enige C die ze misschien hebben is hepatitis C.
Vast wel, is ook niet duur.Geen Vitamine C?![]()
Dan pas?Vast wel, is ook niet duur.
Ik zat even te rekenen, als je 700 Euro per uur zou verdienen.
Dat is 112.000 per maand, ik gok ongeveer 60.000 Netto.
Dus 720.000 Netto per jaar, ik zou na 8 jaar stoppen en op de Bahama's gaan rentenieren.
Dat dan weer wel.Ik ook niet, alleen elke ochtend vrij zijn om te doen wat ik wil zou ik geweldig vinden.
Niet niks doen, maar kunnen kiezen. Ik zou denk ik hobbymatig bier gaan brouwen of zo. Maar zeker niet niks doen.Ik denk dat zo’n eiland vrij snel gaat vervelen, leuk voor vakantie maar verder helemaal niks te doen.
Tenzij je het eiland koopt.Ik denk dat zo’n eiland vrij snel gaat vervelen, leuk voor vakantie maar verder helemaal niks te doen.
Een tropisch eiland blijft een eiland, of je het in bezit hebt of niet, nog steeds niks te doenTenzij je het eiland koopt.![]()
Gelukkig is Zwitserland wel spannend.Een tropisch eiland blijft een eiland, of je het in bezit hebt of niet, nog steeds niks te doen![]()
Dan mag je er toch mee doen wat je wilt? Ik zou iets (laten) bouwen waar anderen ook wat aan hebben.Een tropisch eiland blijft een eiland, of je het in bezit hebt of niet, nog steeds niks te doen![]()
Die Matterhorn heb ik na een paar keer ook wel gezien denk ik.Gelukkig is Zwitserland wel spannend.
Spannender dan een eiland.Gelukkig is Zwitserland wel spannend.
Engeland is ook een eiland, ik vind het een rare constatering. Is maar net hoe groot het eiland is.Spannender dan een eiland.
Java is ook een tropisch eiland, maar genoeg te doenEen tropisch eiland blijft een eiland, of je het in bezit hebt of niet, nog steeds niks te doen![]()
Luxepaard. Ik ga zo weer verder met straten, werkpaard.Goedemorgen.
Ik zit heerlijk op een verwarmde captainchair, terwijl mijn vrouw ons naar Italië rijdt.![]()