Jay DoubleYou
Petrolhead
Zo! Gezellige boel hier vannacht.
Ondanks dat ik geen alcohol heb gehad ben ik toch best brak. Mindering van zware medicatie en een klok die vooruit gaat hakt er wel in. 
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geniet er van @Janneman !Nachtje mini camping gedaan. Vrouw mag de camper rijden maar ik mag inparkeren. Over 2 weken krijgt ze rijvaardigheids training met de camper.
Nu lekker buiten met bakje koffie in het zonnetje. Heel wat beter als gisteren met die regen en harde wind.
Kan me voorstellen dat de schrik er dan goed in zit ja! Fijn dat het zo goed heeft mogen gaan!Ik ga vanmiddag, met vrouwlief, even naar mijn zus (54) en zwager (54) toe in het mooie Twenteland. Zij is afgelopen woensdag geopereerd aan haar borsten vanwege borstkanker. Gelukkig alles goed gegaan. Ze had mee gedaan aan dat borstkankeronderzoek bij vrouwen. Toen ontdekten ze 2 kleine verdachte plekjes, in elke borst één. Geen verdachte plekken in de lymfeklieren gelukkig. De 2 kleine plekjes zijn succesvol verwijderd en haar borsten zijn ook weer cosmetisch hersteld met wat eigen lichamelijk vet. Nu over 3 weken wat bestraling, geen chemo nodig.
Toen ze me dit 2 weken geleden vertelde was ik wel effe geschrokken en bang dat ik ook mijn zus zou verliezen...Maar gelukkig valt het mee. Ze is er heel nuchter onder, type "niet lullen maar poetsen...".
Met de klok vooruit was de rit met de Baco-trein toch een uur korter? Scheelt je een paar glazen en wellicht minder brak gevoelGoedemiddag allen. Wat een gedoe nu dat F1. Weer een reden erbij om niet meer te kijken.
Vannacht of vanochtend om half zes in het mandje , lang leve klok vooruit.. Behoorlijk krokant dus![]()
Evil laughterKeek net vanuit het keukraam richting de parkeerplek met de laadpaal. Kreeg ineens eensplan! Straks ben ik even voor een paar weken eigenaar/gebruiker van 2 EV's...
En iets met een V60.
Meer zeg ik niet![]()
En als je dan ook nog je bril thuislaat scheelt weer twee glazen.Met de klok vooruit was de rit met de Baco-trein toch een uur korter? Scheelt je een paar glazen en wellicht minder brak gevoel![]()
Haha nou ja dat zou kloppen als je de luxe hebt om uit te slapen, maar effectief betekent het direct een uur minder slaap en rond 7 stond ik er weer naast.Met de klok vooruit was de rit met de Baco-trein toch een uur korter? Scheelt je een paar glazen en wellicht minder brak gevoel![]()
Haha lolEn als je dan ook nog je bril thuislaat scheelt weer twee glazen.![]()
Dat levert hier in NL blijkbaar zo weinig op…Inwisselen voor statiegeld wordt wel lastig zo.
Ik prioriteer de voetzolen van mn honden ook boven statiegeld om eerlijk te zijn.Inwisselen voor statiegeld wordt wel lastig zo.
Ja, die hebben geen schoenen aan.Ik prioriteer de voetzolen van mn honden ook boven statiegeld om eerlijk te zijn.
Alle begrip.Ik prioriteer de voetzolen van mn honden ook boven statiegeld om eerlijk te zijn.
We hebben het met onze Duitse Herder een keer meegemaakt dat hij in glas stapte, bloedde als een rund maar hij gaf geen krimp.Ik prioriteer de voetzolen van mn honden ook boven statiegeld om eerlijk te zijn.
Grijs.laatste maaltijd in Lissabon uitkiezen
Daarna vliegen naar NL. Hoe is het daar?
Soort papa dagje of had je vrouw je aan het werk gezet?Lui dagje vandaag op de zondag, hele dag binnen geweest. Ach moet kunnen af en toe! Komende week weer vol gas, genoeg te doen op het werk![]()
Nee gewoon beide thuis, niks bijzonders.Soort papa dagje of had je vrouw je aan het werk gezet?
Ja, was best wel sneu.Arm beest.
Sterkte.Allemachtig wat een wind... even flink doorgereden op de snelweg, kan ik morgen de accu weer opladen. Nu eerst de eigen accu weer opladen, morgen MRI en autoloze 24u.
Veel succes en sterkte!Allemachtig wat een wind... even flink doorgereden op de snelweg, kan ik morgen de accu weer opladen. Nu eerst de eigen accu weer opladen, morgen MRI en autoloze 24u.
Beterschap. Ik zit in de wachtruimte, ben erg vroeg, OV zat mee. Wel netjes, kwam gelijk iemand bij me. Ze vertelde dat ze hadden gebeld, maar de MRI was niet eerder beschikbaar. Geen probleem natuurlijk, wel tof dat ze dat gelijk proberen. 11u mag ik, dus nog even kwartiertje forumGoedemorgen allen. Op Schiphol nu wachtende op vlucht. Hondsberoerd - gister ziek geworden dus dat is top. Vannacht was strijden maar we zijn er nog , hopelijk trekt het snel weg
Beterschap, hopelijk straks wat frisser op de klus!Goedemorgen allen. Op Schiphol nu wachtende op vlucht. Hondsberoerd - gister ziek geworden dus dat is top. Vannacht was strijden maar we zijn er nog , hopelijk trekt het snel weg
succes zometeen!Beterschap. Ik zit in de wachtruimte, ben erg vroeg, OV zat mee. Wel netjes, kwam gelijk iemand bij me. Ze vertelde dat ze hadden gebeld, maar de MRI was niet eerder beschikbaar. Geen probleem natuurlijk, wel tof dat ze dat gelijk proberen. 11u mag ik, dus nog even kwartiertje forum![]()
Nee inderdaad. Heb het op de OK ook wel eens gehad dat ik aangekoppeld aan infuus en al in mijn operatiejasje voor de deur van de OK in bed lag en dat er een spoedgeval tussenkwam.Dat is altijd het risico met een mri of röntgensysteem, dat er een spoedje tussendoor komt en je wat later aan de beurt bent. Ik bedenk dan maar dat ik niet wil ruilen.