Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Zo! Gezellige boel hier vannacht. :ROFLMAO: Ondanks dat ik geen alcohol heb gehad ben ik toch best brak. Mindering van zware medicatie en een klok die vooruit gaat hakt er wel in. :p

Laatst bewerkt:
Yes. Zie er minder tegenop als twee weken terug, maar thuis is fijner. :ROFLMAO:

Pagina 421
image.jpg

Bij mijn vaders werk (seismisch bodemonderzoek) hadden ze vroeguh (80's-90's) ook veel Unimogs aan het werk. Mooie machines in allerlei uitvoeringen: Met boorinstallaties, waterwagens (voor spoelen tijdens boren) en Meetwagens. Ik weet alleen niet welke type Unimogs, lijken allemaal op elkaar.
Maar vaak mee geweest als vakantiewerk al af mijn 13e jaar. Mooie tijden, als hulpje bij landmeters mee het veld in, o.a. poolstokspringen geleerd en kilometers lopen door weilanden, bossen en heide, maar ook door dorpen en steden..

Nachtje mini camping gedaan. Vrouw mag de camper rijden maar ik mag inparkeren. Over 2 weken krijgt ze rijvaardigheids training met de camper.

Nu lekker buiten met bakje koffie in het zonnetje. Heel wat beter als gisteren met die regen en harde wind.
Geniet er van @Janneman !
Gaat nog steeds goed met de ICD of IDC ? Hoe dat ding in je schouder ook heet ...

Ik ga vanmiddag, met vrouwlief, even naar mijn zus (54) en zwager (54) toe in het mooie Twenteland. Zij is afgelopen woensdag geopereerd aan haar borsten vanwege borstkanker. Gelukkig alles goed gegaan. Ze had mee gedaan aan dat borstkankeronderzoek bij vrouwen. Toen ontdekten ze 2 kleine verdachte plekjes, in elke borst één. Geen verdachte plekken in de lymfeklieren gelukkig. De 2 kleine plekjes zijn succesvol verwijderd en haar borsten zijn ook weer cosmetisch hersteld met wat eigen lichamelijk vet. Nu over 3 weken wat bestraling, geen chemo nodig.
Toen ze me dit 2 weken geleden vertelde was ik wel effe geschrokken en bang dat ik ook mijn zus zou verliezen...Maar gelukkig valt het mee. Ze is er heel nuchter onder, type "niet lullen maar poetsen...".

Ik ga vanmiddag, met vrouwlief, even naar mijn zus (54) en zwager (54) toe in het mooie Twenteland. Zij is afgelopen woensdag geopereerd aan haar borsten vanwege borstkanker. Gelukkig alles goed gegaan. Ze had mee gedaan aan dat borstkankeronderzoek bij vrouwen. Toen ontdekten ze 2 kleine verdachte plekjes, in elke borst één. Geen verdachte plekken in de lymfeklieren gelukkig. De 2 kleine plekjes zijn succesvol verwijderd en haar borsten zijn ook weer cosmetisch hersteld met wat eigen lichamelijk vet. Nu over 3 weken wat bestraling, geen chemo nodig.
Toen ze me dit 2 weken geleden vertelde was ik wel effe geschrokken en bang dat ik ook mijn zus zou verliezen...Maar gelukkig valt het mee. Ze is er heel nuchter onder, type "niet lullen maar poetsen...".
Kan me voorstellen dat de schrik er dan goed in zit ja! Fijn dat het zo goed heeft mogen gaan!

Goedemiddag allen. Wat een gedoe nu dat F1. Weer een reden erbij om niet meer te kijken.

Vannacht of vanochtend om half zes in het mandje , lang leve klok vooruit.. Behoorlijk krokant dus :)
Met de klok vooruit was de rit met de Baco-trein toch een uur korter? Scheelt je een paar glazen en wellicht minder brak gevoel :unsure:

Met de klok vooruit was de rit met de Baco-trein toch een uur korter? Scheelt je een paar glazen en wellicht minder brak gevoel :unsure:
En als je dan ook nog je bril thuislaat scheelt weer twee glazen. :p

Trouwens heftig van je zus. Hopen dat het wegblijft, maar ja. Niks is meer zeker tegenwoordig. :(

Haha nou ja dat zou kloppen als je de luxe hebt om uit te slapen, maar effectief betekent het direct een uur minder slaap en rond 7 stond ik er weer naast.

Zo maar even een dutje doen

Goedemorgen!
Net aan wat brood en pleur.
Om 0800 uur even naar de schadehersteller voor de linker spiegel van de Panda.
Dan weer via thuis overstappen en door naar werk.

Weer waardeloos geslapen door de zenuwpijn. Maar daarvoor is de revalidatie ook uiteindelijk. Nou ja, niks aan te doen. Timing ben ik alleen niet zo blij mee. :ROFLMAO:

Goedemorgen allen. Op Schiphol nu wachtende op vlucht. Hondsberoerd - gister ziek geworden dus dat is top. Vannacht was strijden maar we zijn er nog , hopelijk trekt het snel weg
Beterschap. Ik zit in de wachtruimte, ben erg vroeg, OV zat mee. Wel netjes, kwam gelijk iemand bij me. Ze vertelde dat ze hadden gebeld, maar de MRI was niet eerder beschikbaar. Geen probleem natuurlijk, wel tof dat ze dat gelijk proberen. 11u mag ik, dus nog even kwartiertje forum ;)

Goedemorgen allen. Op Schiphol nu wachtende op vlucht. Hondsberoerd - gister ziek geworden dus dat is top. Vannacht was strijden maar we zijn er nog , hopelijk trekt het snel weg
Beterschap, hopelijk straks wat frisser op de klus!
Beterschap. Ik zit in de wachtruimte, ben erg vroeg, OV zat mee. Wel netjes, kwam gelijk iemand bij me. Ze vertelde dat ze hadden gebeld, maar de MRI was niet eerder beschikbaar. Geen probleem natuurlijk, wel tof dat ze dat gelijk proberen. 11u mag ik, dus nog even kwartiertje forum ;)
succes zometeen!

Dat is altijd het risico met een mri of röntgensysteem, dat er een spoedje tussendoor komt en je wat later aan de beurt bent. Ik bedenk dan maar dat ik niet wil ruilen.
Nee inderdaad. Heb het op de OK ook wel eens gehad dat ik aangekoppeld aan infuus en al in mijn operatiejasje voor de deur van de OK in bed lag en dat er een spoedgeval tussenkwam. :confused:

Terug
Bovenaan