Carkiller
Petrolhead
De helft.En wat had jij?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De helft.En wat had jij?![]()
Dat klopt wel, maar ik mocht ook wat eten.Ja, ik las verkeerd. Ik dacht dat je voor je gast gekookt had.![]()
Gezellig is anders, of je zit te wachten tot het gif gaat werken...Lijkt me wel awkward als je voor je gast kookt en zelf niet mee eet maar zit te kijken hoe hij z’n eten op eet.
Slow down Jeffrey DahmerGezellig is anders, of je zit te wachten tot het gif gaat werken...![]()
Je eet wel laat voor een bakfietser. Of is dat hip...
Is die er ook voor vrouwen?Slow down Jeffrey Dahmer
Klinkt alsof je een zware avond hebt.Is die er ook voor vrouwen?
Nee hoor, maar Dahmer was van de mannen en ik niet.Klinkt alsof je een zware avond hebt.![]()
![]()
JL86 duidelijk wel.Dat begreep ik al, ik kende ‘m niet.
Nooit van gehoord. Na zoeken op Google gaat er ook geen lampje branden.Ja ik denk dat de meeste mensen Jeffrey Dahmer wel kennen, toch? Wellicht is de Night Stalker meer jouw ding![]()
Blijkbaar volgens JL86 zit je er dagelijks mee in het offtopic.Ik hou me ook niet bezig met dat soort figuren.
Ja, de naam Jeffrey zegt me in dat opzicht wel iets…Blijkbaar volgens JL86 zit je er dagelijks mee in het offtopic.
Bmw vond ik te voorspelbaarJustement!BMW of Jaguar 420 had ook gekund, maar dan is zo’n Maserati toch leuker.
Ik ook.Ik ga nu wel Zzzzz.
Welterusten voor straks!
Tot morgen!
Veel plezier nog even dan.Zit een film te kijken.
Op naar het volgende station dan.tsjoek tsjoek. De baco trein heeft het station verlaten..![]()
Hier weer op non alcohol, mn rijbewijs is me te lieftsjoek tsjoek. De baco trein heeft het station verlaten..![]()
Veterstrik diploma.Hebben jullie een rijbewijs?
Ik ben thuis en anders met OV of fietsHier weer op non alcohol, mn rijbewijs is me te lief
Ben nog steeds op voorwaardelijk heheVeterstrik diploma.
Veters strikken moet je ook niet dronken doenBen nog steeds op voorwaardelijk hehe
tsjoek tsjoek. De baco trein heeft het station verlaten..![]()
Smaakt dat ergens naar? Mixen oké, maar shotjes...Net shotjes absinth gedaan whahaha
Ik probeer een foto van een 2/3e lege fles Bacardi te posten, maar autoweek blokkeert.. wellicht voor goede reden.Net shotjes absinth gedaan whahaha
Het was pas geleden blijkbaar whisky dag, whisky week kan ook.Bacardi op.. Dan maar aan de whisky. Al is er ook nog bier
Ik heb die dag niks opHet was pas geleden blijkbaar whisky dag, whisky week kan ook.
Het is wat. Nou. Nog 1 drankje dan.3 uur alweer, tijd vliegt.