Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Heb je dan ook een coupé met een glazen koepel, zodat je mooi rondom ver van je af kan kijken?
Ik had ooit zo'n rijtuig bij m'n modeltrein als kind.

Een soort van. De 'op het dak'-koepel hebben ze niet meer, maar ze hebben wel deze 'observation car':

iu

Ja het is vooral met de auto niet te doen en er is normaliter voor mij eigenlijk ook geen reden om de auto te pakken. Ik was nu eigenlijk vooral lui en het weer veranderd met de minuut naar harde wind en regen.

Dat is dan ook weer het voordeel juist van in een stad of stedelijk gebied te wonen, ik doe alles op de fiets of OV. Mn auto staat vanaf donderdag eigenlijk niks te doen.

Veel plezier vanavond met de maten ! Klinkt goed, waar ga je naar toe ?
Fiets wel met mooi weer, maar OV was denk ik vier jaar geleden naar Schiphol de meest recente keer. :)

Voorthuizen, dus mooi bij Nunspeet de 28 weer af en binnendoor naar Elspeet, Staverden, Speuld en dan Nieuw Milligen.

Ik vond hem wel leuk om te kijken, ook alle seizoenen gezien. Nu met Mayor of Kingston bezig maar die vindt de vrouw te gewelddadig. Halo ook nog af en toe tussen door.

En we kijken The Rookie, polite-serie uit Los Angeles. Kijkt zo lekker. Leven mee met de personages
Ah die ben ik per ongeluk gestart. M’n serie was afgelopen en hij startte deze automatisch, maar ik sliep half. Dacht eerst huh wat is er met de hoofdpersonages gebeurd , maar erna zat ik er wel in. Leuke serie die makkelijk wegkijkt inderdaad

Wij kijken The Pitt, ziekenhuis-serie omdat vrouwlief vetpleegkundige is. Bij te bloederige operaties/wonden kijken we effe weg...:sick:
Ha hier ook, mijn vrouw is arts. Ze heeft meestal al erg snel in de gaten wat er mis is. Het is wel lekker technisch voor ondergetekende. Heerlijke serie, overigens!

De SoH was nog 95%.

Ben wel geslaagd ondertussen!!
Een groene is het geworden met 40dkm, juni 2022. Kleine accu.
Van particulier geweest nu bij kia dealer te koop. Die man is daar wel héél zuinig op geweest.
In Schiedam bij zeeuw en zeeuw
Gefeliciteerd! En in een prachtige kleur inderdaad. Heel veel plezier ermee Robert! (y)

Net even boodschappen gedaan, 2 minuten rijden… voel me er een beetje een idioot bij, Ik probeer altijd lopend te gaan maar als ik 3 tassen boodschappen mee moet nemen lukt dat niet. De Benz voor die paar honderd meter starten is bijna een milieudelict…!
Daar hebben ze electrische bakfietsen voor uitgevonden. Dat ding is naast kinderen vervoeren serieus wel ideaal voor de weekvoorraad boodschappen

De SoH was nog 95%.

Ben wel geslaagd ondertussen!!
Een groene is het geworden met 40dkm, juni 2022. Kleine accu.
Van particulier geweest nu bij kia dealer te koop. Die man is daar wel héél zuinig op geweest.
In Schiedam bij zeeuw en zeeuw
Deze had ik gemist! Gefeliciteerd. Top dat het gelukt is.

Ik zet net even naar andere banden voor de Benz te kijken maar eehhh goedkoop zijn die niet :rolleyes: Achterop ligt 325/35/22… winterbanden zijn 500-600 euro per stuk voor het rubber alleen. Dat wordt een oktober probleem, nu nog niet over nadenken :ROFLMAO:

Lekker hahaha

Voor de Infiniti waren ze 320 de stuk, vond ik al best prijzig..

Ik zet net even naar andere banden voor de Benz te kijken maar eehhh goedkoop zijn die niet :rolleyes: Achterop ligt 325/35/22… winterbanden zijn 500-600 euro per stuk voor het rubber alleen. Dat wordt een oktober probleem, nu nog niet over nadenken :ROFLMAO:
Doe maar eerder, de Q7 heeft hier een keer een schuiver gemaakt in die periode omdat het winterspul er nog niet onder zat…laten we het er maar op houden dat all risk geen overbodige luxe is :rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: JL86
Doe maar eerder, de Q7 heeft hier een keer een schuiver gemaakt in die periode omdat het winterspul er nog niet onder zat…laten we het er maar op houden dat all risk geen overbodige luxe is :rolleyes:
All risk ben ik ook verzekerd, dat zit wel snor. Meestal heb ik 2 sets, nog even over nadenken wat ik voor de Benz doe. Kan ook gewoon een set 20 of 21 inch velgen voor in de winter kopen en voor de winter hoeft achter niet 325 breed te zijn.

Terug
Bovenaan