Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nee joh. Ben maar een simpele MBO-er.Mede gymnasiast?
Heb je überhaupt wel een oog dicht gedaan als ik die tijden zo bekijk?hahaha
Goedemorgen
Ik ben helaas bij de 4e klas gesneuveldMede gymnasiast?
Was het zo erg als je had moeten blijven zitten? Of had je daar zelf moeite mee?Ik ben helaas bij de 4e klas gesneuveldIn die tijd moest je zowel Latijn als Grieks om Gymnasium te mogen blijven doen en Grieks stond ik zware onvoldoende voor dus zou ik blijven zitten.
Ik ben helaas bij de 4e klas gesneuveldIn die tijd moest je zowel Latijn als Grieks om Gymnasium te mogen blijven doen en Grieks stond ik zware onvoldoende voor dus zou ik blijven zitten.
Heb je überhaupt wel een oog dicht gedaan als ik die tijden zo bekijk?
De vraag stellen is m beantwoordenWas het zo erg als je had moeten blijven zitten? Of had je daar zelf moeite mee?![]()
Nope mocht al vrij snel na mij, m’n broertje heeft wel gymnasium enkel met latijn.Moet dat tegenwoordig niet meer dan? Heb in ams op het gym gezeten
Oké. Puur interessevraagje uit belangstelling.De vraag stellen is m beantwoorden
Yes. Heb jij het ook geleerd/moeten leren voor het werk wat jij doet?Best knap. Op mijn werk worden ook veel Latijnse namen gebruikt. Is in de medische wereld normaal.
4 jaar tweetalig VWO, ook nooit geleerd te leren, zou in de 4e blijven zitten. Ik was er wel klaar mee en ouders met mij, toen maar overgestapt naar MBO, kon ik snachts werken combineren met ‘bijkomen’ op school.Ik heb 3 jaar Atheneum gedaan. Maar ik heb geen talenknobbel en was lui, dus stuurden ze naar HAVO. Kon ik lui zijn. Gevolg, nooit geleerd iets te doen![]()
Dat ben ik wel met je eens. De naam van mijn MBO-school rijmde op ‘Vakantieoord’ !4 jaar tweetalig VWO, ook nooit geleerd te leren, zou in de 4e blijven zitten. Ik was er wel klaar mee en ouders met mij, toen maar overgestapt naar MBO, kon ik snachts werken combineren met ‘bijkomen’ op school.![]()
Alleen de medische termen.Oké. Puur interessevraagje uit belangstelling.
Yes. Heb jij het ook geleerd/moeten leren voor het werk wat jij doet?
Ik vraag trouwens ook wel eens aan artsen bij hun uitleg ‘Mag het ook gewoon in het Nederlands?’![]()
Bij ons zat aan de Loolaan in Apeldoorn een kroeg praktisch naast school. De uitbater hoefde het niet van het weekend te hebben zullen we maar zeggen….Dat ben ik wel met je eens. De naam van mijn MBO-school rijmde op ‘Vakantieoord’ !Regelmatig lesuitval zonder vervanging of roosterwijzigingen met veel tussenuren als gevolg. Dan maakte ik mijn huiswerk.
![]()
Dus jij wist al vroeg wat een ‘VriMiBo’ is…Bij ons zat aan de Loolaan in Apeldoorn een kroeg praktisch naast school. De uitbater hoefde het niet van het weekend te hebben zullen we maar zeggen….
Naja, bij ons was het altijd keet. Heette toen sector mobiel. Vrachtauto, personenauto en landbouwtechniek monteurs/chauffeurs door elkaar heen. Kan een stevig essay schrijven van alle anekdotes die daar plaatsgevonden hebbenDus jij wist al vroeg wat een ‘VriMiBo’ is…![]()
Zo sta ik er ook in. Op zich probeerde ik voor school binnen mijn mogelijkheden wel mijn best te doen, maar uitgebreide verhalen op LinkedIn om ‘gezien te worden’ doen mij ook weinig. Toen ik eenmaal ben afgekeurd heb ik mijn account dan ook verwijderd.Ik was niet geinteresseerd in school, heb de luie route genomen, MAVO - MBO - HBO, ik was vrij weinig aanwezig op de colleges, nooit blijven zitten, allemaal vrij makkelijk gehaald. Tijdens mijn studie alleen aan het werk (naast HBO zon 20-25 uur) en in de kroeg. Vanaf mijn 14de/15de hard gewerkt, altijd bijbaantjes gehad, ook eigen "kleine" ondernemingen en nu zijn we hier in het SLT van het bedrijf waar ik voor werk.
Ik heb de mogelijkheid gehad om nog een Master naast mn werk te doen, maar wat ik moet ik met die titel. Ik krijg mijn salaris en bonussen ook zonder, dat vind ik belangrijk dan een rits aan titels op mn LinkedIn profiel![]()
Ik had het meer over titels. Je hebt mensen met 3 - 4 titels achter hun naam, mij niet bellenZo sta ik er ook in. Op zich probeerde ik voor school binnen mijn mogelijkheden wel mijn best te doen, maar uitgebreide verhalen op LinkedIn om ‘gezien te worden’ doen mij ook weinig. Toen ik eenmaal ben afgekeurd heb ik mijn account dan ook verwijderd.
Ik heb mijn examens (in 2008) al lang en breed gehad, maar de periode tussen mei en de zomervakantie blijf ik er toch altijd weer aan denken. Dromen dat er dingen misgaan enzo…Om een beetje in het thema te blijven, ik heb de tentamenweken eindelijk weer getrotseerd. Eindelijk weer tijd voor andere dingen, heb de hele maand maart alleen maar de binnenkant van m'n studieboeken gezien![]()
Ik kan niet wachten , echt behoefte aan warmte en zon. Maandag mag ik.Pfff heerlijk die zon
Ik heb 1x per jaar dat ik badend in het zweet wakker word omdat ik m’n examen wiskunde niet heb gehaald. Echt icm extreme paniek terwijl ik (1) het heb gehaald met 7.8 en (2) ik verder dus bijna nóóit droom.Ik heb mijn examens (in 2008) al lang en breed gehad, maar de periode tussen mei en de zomervakantie blijf ik er toch altijd weer aan denken. Dromen dat er dingen misgaan enzo…![]()
Same here.Ik heb 1x per jaar dat ik badend in het zweet wakker word omdat ik m’n examen wiskunde niet heb gehaald. Echt icm extreme paniek terwijl ik (1) het heb gehaald met 7.8 en (2) ik verder dus bijna nóóit droom.
Sowieso had ik helemaal geen nare herinnering aan examen periode , alles ging soepel toen.
Dank voor je suggestie mbt EV6!![]()
≥ Kia Ev6 GT-Line AWD 77.4 kWh (bj 2022, automaat) — Kia — Marktplaats
Zeer nette Kia afkomstig van de 1e eigenaar. Prijs is INCL 21% BTW.Wij bieden een van Os Full service afleverpakket aan vanaf € 1295,-- 12 tot 36link.marktplaats.nl
@robert
Ook weekend! Maar doe eerst een dutje op de bank om bij te tanken. Beroerd geslapen en de 'accu' leeg. Geen bier, dan wordt ik half 9 gewekt door mijn vrouw die thuiskomt van werk.Ik heb ook weekend! Lekker een Aperol spritz , vanavond een Guinness denk ik
Dat is niet ver bij mij vandaan, succes.Dank voor je suggestie mbt EV6!
Echter zoek ik tot 28k, dat is de max wat ik besteden kan/mag.
Ga morgen wel in Bergschenhoek een Plus met 77kwh accu bekijken bij Hofman Auto's.
En ook nog een Air-instapper bij Kia dealer in Rotjeknor met weinig kilometers, kan ik er 1,5 jaar langer mee na verwachting.
Proost!Ik heb ook weekend! Lekker een Aperol spritz , vanavond een Guinness denk ik
Ik had het meer over titels. Je hebt mensen met 3 - 4 titels achter hun naam, mij niet bellen.
De “art of doing business” leer je in de praktijk!
Oh ja dat is waar. Nou dan ook maar eentje hier straks.Vandaag ist het internationale whisky dag
Iets met krijg je je handen vol aan...Ik had een dag met de jongste. Zei ze in de auto vanmiddag 'Goed bedacht, maatje' nadat ze eerst van mening was dat ik verkeerd reed, maar het toch goed kwam. Ze kende die route niet nadat we de oudste naar een verjaardag hadden gebracht.
Ik moest er erg om lachen, zal ze wel weer gehoord hebben op tv. Lekker bijdehand, houd ik wel van.
Hebben we al. Pick your battles heet dat hèhè.Iets met krijg je je handen vol aan...![]()
Die is niet de moeder?Ik denk dat als ik mijn vriendin de schuld geef, ik lieg...
En daar kom je nu mee?Vandaag ist het internationale whisky dag